C2: Calmul dinaintea furtunii

87 7 0
                                    

7:20, 17 Septembrie

        Este aproape sfarsitul ultimei ore de curs de astazi. Inclin capul sa ma uit pe fereastra in timp ce profesorul se chinuie sa mai tina clasa atenta in ultimele 10 minute ale orei; afara din nou s-a lasat intunericul, pictand cerul cu ultimele nuante de roscat si violet ale apusului care abia se mai vad, lasand locul albastrului intunecat al noptii. Cerul era innorat; cu putin noroc avea sa ploua acea noapte sau ziua urmatoare. Aerul rece ce patrundea prin singurul geam deschis era umed si mirosea a ploaie, Alexandra era sigura ca asistau la calmul dinaintea furtunii. Nici nu stia cata dreptate era in acel gand, dar nu viza vremea...

        Soneria puncta sfarsitul orei iar Alexandra isi impacheta lucrurile. Un coleg se lovi de ea, plecand in graba si scapa pe jos o mapa la picioarele lui Raine. Se apleca sa le adune; Raine stranse si el jumatate si ii le dadu, atunci ea realiza ca uitase ceva.

        'Ah, Adr-...Raine.' completa ea mai incet, baiatul deja era atent la ea. 'Manualele pe care le-am cumaparat ieri...mai era unul...si ne trebuie maine. Imi pare rau ca am uitat de el...'

        'Ok, mai e libraria deschisa? Ma duc sa-l iau acum, de care e?' 

        '...nu mai stiu ce editura era, trebuie sa-l vad ca sa iti spun care e...' se scuza ea.

        'Poti sa vi cu mine atunci.' spuse el. Alexandra incuviinta, la urma urmei era greseala ei.

        'Trebuie sa ne grabim, inchide la 8.' spuse ea luandu-si haina pe ea si geanta de umar si iesi din clasa cu Raine pe urme. Curand ajunsera la librarie si intrara in sectiunea pentru manuale. De data asta scara era acolo si Alexandra se urca sa ajunga la raftul pe care stia ca e sectiunea pentru materia respectiva. Trase afara pe rand de mai multe cotoare pana gasise manualul bun. Cobora grabita jos cu el si aproape cazu de pe scara. Raine o prinse de talie in ultima clipa.

        'Esti okay? Hai sa lasam fracturile si entorsele in cartea de biologie, bine?' Raine rase usor si ii dadu drumul cand atinse podeaua cu picioarele. Platira manualul cu putin inainte ca libraria sa se inchida. Erau ultimii clienti. 

        'Ok, am rezolvat-o si p-asta.' Raine rase si indesa manualul in geanta lui. Pe cer norii se adunasera amenintatori, acoperind stelele.

B&CUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum