- Ten Dubaj jest niesamowity.
Pierwszy raz byłam w tym miejscu, ale wiedziałam już że wrócę tu nie raz, nie dwa.
- Dziś jest już za późno, więc pójdziemy do hotelu i tam ogarniemy ubrania do teledysku i Nowciu trochę popracuje nad okładką.
W szybkim tempie rozeszliśmy się do pokoi. Na okres pobytu w Dubaju, pokój dzieliłam z Martą. Od kiedy Mixer odszedł od nas, bardzo również zaczęłam trzymać się z Błoch. Oczywiście, nikogo nie odsuwałam na drugi tor, lecz jej i Nowakowi ufałam bardzo mocno.
- Idziemy zapalić? - Marta złapała w dłoń swoją paczkę z papierosami i popatrzyła na mnie*.
- Idziemy - odpowiedziałam wyciągając z walizki swoją paczkę i zapalniczkę. Wielu ludzi powie, że nie powinnyśmy palić bo zaszkodzi to naszemu zdrowiu. Jesteśmy w końcu dorosłe i mamy prawo decydować o swoim życiu.
Marta pali dłuższy czas niż ja. Moja przygoda z papierosami zaczęła się te kilka miesięcy temu po tych wszystkich wydarzeniach. Z Ekipy, o moim paleniu wie tylko Marta, Nowciax i Marcysia, która również pali. Na filmach nikt nie jest w stanie wyłapać tego czy palimy czy nie, bo tego nie widać. Chociaż teraz, kiedy Karol nagrywa film dokumentalny o naszej grupie na jaw może wyjść to bardzo szybko.
- Nie, Cabanoss kurwa idź stąd - powiedziała Marta, odwracając się. Kurwa, wykrakałam.
- Jak to wstawisz Maciek to Cię chyba zabiję - odpowiedziałam wydmuchując dym z płuc.
- Nowciu przyjdzie? - zapytałam Marty petując papierosa.
- Pisał mi że Tromba go zatrzymał. Za 5 minut powinien być - powiedziała powtarzając czynność, którą przed chwilą zrobiłam - jak myślisz, Karol pozwoli Maćkowi wstawić ten fragment?
- Nawet jakby, przecież kurwa jesteśmy dorosłe. Kto nam zabroni palić.
- Wiesz, niby tak ale jednak zaczną się te Tik Toki, że palimy i w ogóle.
- Marta, serio się tym przejmujesz? Pogadają przez kilka dni o tym a później przestaną bo znajdą nowy temat do rozmów.
Hej hej! Niedziela czyli rozdział. Już teraz życzę Wam dobrego tygodnia, u mnie będzie niezły zapieprz bo mam dwa konkursy do napisania.
Co do rozdziałów, raz będą krótsze a raz dłuższe przez moją jakże wenę.
Komentarz=motywacja.
trombowabombowa
CZYTASZ
Miejsce Tajemnic / EKIPA
FanfictionKażdy z nas chciał być kiedyś piosenkarzem/piosenkarką. Niektórzy z nas mają do tego wielki talent, niektórzy mniejsi. Ale gdy macie znajomości i możliwość stworzenia naprawdę dobrej muzyki, nie zastanawiacie się nad niczym tylko wpadacie na szalony...