- Teraz potrzebujemy przebitki przy ognisku. Wujas, mógłbyś na przykład dorzucać drewna albo cokolwiek? - Piotrullo wraz z Dawidem bardzo zaangażowali się w produkcję teledysku do nutki, którą śpiewa Krzychu, Karol oraz Tromba.
Z głośnika leciała już zmiksowana nutka, abyśmy wiedzieli jaki moment do teledysku jest nagrywany.
- Głos Wiktorii i Marcysi na przemian w refrenie na podbitkach w chuj pasują do głosu Krzycha - Patecki usiadł obok mnie i podał piwo, które wcześniej otworzył.
- Nie wiem jak Wy, ale jak dla mnie musimy zrobić jeszcze jedną piosenkę gdzie będzie tylko Wiktoria, Krzychu i Marcysia. Ona by się w chuj przyjęła w internecie i radiach.
Nie uważałam, aby to był dobry pomysł. Marcysia już miała do czynienia ze śpiewaniem i jej głos w ekipowych piosenkach był bardzo wyczekiwany przez widzów. Nie trzeba ukrywać, że dobrze dodany autotune i dobry mix zrobiły mój głos bardzo przyjemny dla ucha.
- Kiedy w ogóle planujemy ją wypuścić?
- Myślę, że majówka byłaby dobrym terminem. Można by pochillować do niej przy grillu czy ognisku - Weronika przez ostatnie kilka dni nabrała dobrego humoru. Bardzo mnie też cieszyło to, że ekipa znów zaczęła się z nią dogadywać a na twarzy Sowy był szeroki uśmiech.
- No nie mogę się na słuchać tych podbitek dziewczyn - Tromba chyba pierwszy raz wczuł się tak w jakąś piosenkę - cała reszta piosenki nie byłaby potrzebna.
- Wyluzujmy się na parę chwil!
- Otwórz wino, niech zapłonie grill!
- Nad głowami unosi się dym!
- Dziś tylko chill, chill, chill!
Myślę, że wszystkim była potrzebna taka chillowa impreza na plaży z ogniskiem. Każdy potrzebował odpoczynku, szczególnie po ciężkich tygodniach w studiu.
- To co, zaczynamy chill przy piwku?
- No Krzychu, jeszcze pytasz! - Wujaszek od razu pomógł mu otwierać piwa, które dostaliśmy w ramach reklamy dla Kuby Wojewódzkiego.
Nutka leciała przez cały czas, a nasze humory były coraz lepsze. Ta piosenka, inna niż wszystkie. Spokojna, radiowa, która jest idealna na okres wakacji.
- Bo dwa razy nie będziemy żyć.
Dziś niestety krótszy, ale w przyszłym tygodniu Wam to wynagrodzę!
Jak w ogóle wasze wrażenia po nutce Chill? Ja, po prostu zakochałam się w tej nutce i cały czas jej słucham.
Pierwsze słowo do czerwcowej niespodzianki już odblokowane!
1. Zaczynamy
2.
3.
4.
5.
6.
Myślę, że to co dla Was szykuję naprawdę Wam się spodoba.
Możemy poszaleć, bo dwa razy nie będziemy żyć.
trombowabombowa.
CZYTASZ
Miejsce Tajemnic / EKIPA
FanfictionKażdy z nas chciał być kiedyś piosenkarzem/piosenkarką. Niektórzy z nas mają do tego wielki talent, niektórzy mniejsi. Ale gdy macie znajomości i możliwość stworzenia naprawdę dobrej muzyki, nie zastanawiacie się nad niczym tylko wpadacie na szalony...