Medya: Ella
yaş:14"eline koluna sahip çık"
Ella'dan
Onları takip ettikten sonra bir kompartman aramaya başladım. Kimseyle muhatap olmak istemiyordum, eğer olursam sözümü unutabilirim.
"pardon burası boş mu?" diye sordum saçları küt siyah ve kahküllü bir kıza. "tabiii" diye cevapladı beni karşısına oturup dışarıya izlemeye başladım
Bana elini uzattı"ben pansy parkinson" çok fazla soğuk yapmamak lazımdı. Elini sıktım "bende Ella elonor" bana gülümseyip önüne döndü. Üzgünüm ama ben sözümü tutarım.
Okula geldiğinizde koca bir adam hatta dev diyebilirim ama yarı dev, bizi kayıklara bindirip okula götürdü. Yaşlı bir kadın bizi ortak salon ve ya büyük salon diye adlandırılan yere getirdi ve binalarımızın seçiliceğini söyledi, binaları ve hikayelerini kısaca özetleyip bizi içeriye çağırdı.
Masalarda oturan bir sürü büyücü ve cadı vardı. Hepsinin üniforması bahsedildiği gibi farklıydı. Yılanlı olan dikkatimi çekmişti açıkçası. Draco yılanları çok severdi.
Kadın isimleri okuyarak kişileri seçmen şapkaya çağırıyordu"ella p-elonor" bu üç etti. Seçmen şapka konuşmaya başladı "sizi bekliyorduk bayan Elonor, hmm bir bakalım... SLYTHERİN" alkışlamaya başlayan masaya geçtim çünkü orası olduğunu tahmin ediyordum.
Acaba şuan Draco ne yapıyor?
Draco'dan
Geldiğim Okulun yeri bir sır gibi saklanıyordu şuan sadece isminin durmstrang olduğunu biliyordum. Birde binalar olduğunu
Ve çok büyük olduğunu. Bir profesör konuşmaya başladı "bu okul hakkında bir şey bilmenize gerek yok. Derslere girip çıkmaya bakın" bu okulu hiç sevmedim.
dersler karanlık sanatlara karşı savunmadan ibaretti. Bu durumdan memnunum. Başka bir şey öğrenmeye gerek olmadığı taraftarıyım zaten. Napim büyü dışında bir şeyi
Uçmayıda öğretiyorlar tabi. Acaba Ella hangi okula gitti? Mutlumu? Arkadaşı oldumu?
Ella'dan
1 gün sonra:
Okulun ilk gününde pansy dışında biriyle konuşmamıştım bugün ise derslerin ilk günüydü.
{}
Derslerden sonra okulu hatta şatoyu gezmeye başladım bahçede oturan üç kişi vardı. Bunlar istasyonda gördüğüm 2 çocuk ve kabarık saçlı bir kızdı.
Kız diğerlerine bir şeyler söyleyip yanıma geldi ve bana elini uzattı "hermione granger" ilk eline sonrada yüzüne baktım.
Elini tutup "Ella elonor" dedim kızın gözleri fak
L taşı gibi açıldı "Ella?" dedi şaşkın bir sesle"evet?" dedim aynı ses tonuyla" ow şey birine benzettim de kusura bakma"gülümsedi bende ona karşılık olarak gülümsedim."bizimle otursana" dedi ve beni diğer 2 çocuğun yanına getirdi
"bu harry, harry Potter belki tanırsın sağ kalan çocuk" bunu duymuştum hatta çok şaşırmıştım fakat Draco bana abartmamamı söylemişti
"buda ron weasley" dedi eliyle turuncu saçlı çocuğu göstererek sonra bana döndü "çocuklar buda Ella elonor" "Ella mı?" dedi ron. "Evet?" dedim yine aynı sesle
"birine benzettim" diye ekledi oda. harry bana çok tuhaf bakıyordu. Oh pardon bana değil, kolumdaki yaraya bakıyordu. Annem bunun doğuştan geldiğini söylemişti. Draco çok kez benimle dalga geçmişti hatta 'eğer bir Potter çıkarsan bozuşuruz' derdi bana.
"memnun oldum, sorun yoksa gidebilirmiyim?" hepsine gülümsedim onlarsa kafalarıyla onaylayınca arkamı dönüp gittim.
1 Kasım
Geçen sürede 'altın üçlü' ve pansy dışında pek birileriyle konuşmuyordum, tanışmak isteyenleri tersliyordum. Ne olursa olsun sözümü unutmak istemiyordum.
"Ella burdayız" diyen harry'e gülümseyip yanlarına gittim
"selam" dedim sıcak bir ses tonuyla "boşver şimdi selamı daha önemli konular var" dedi hermione "ne gibi" diye karşılık verdim.Felsefe taşı gibi Bi şeyden bahsettiler sonrada beni kimseye söylememem konusunda tembihlediler. Bende odama gittim, günlüğe yazmak söylemek sayılmaz öyle değilmi? Bugün olan her şeyi oraya yazdım Draco'nun yazıp yazmadığını merak ediyordum.
30 Aralık
Bugün resmi olarak yılbaşı tatiline girmiştik ben anneme bir mektup ile hogwarts'ta kalacağımı bildirmiştim. Eğer Draco'yu görme ihtimalim olsaydı giderdim fakat annem taşındığımızı ve artık bir elonor malikanesi olduğunu söyledi.
Gitmenin bir anlamı yok o zaman.
İksir sınıfına girip iksirleri kurcalıyordum Ki "KİM VAR ORDA" diyen koftinin sesiyle irkilip kaçmaya başladım, kütüphaneye gelmiştim, galiba büyülenmiş durumdayım.
Kitaplara bakarken gözüme 'eskrim sanatları' diye bir kitap çarptı gözüme, eskrim sporu çok etkileyici gözüküyordu, ayrıca okulda eskrim dersi de varmış. HARİKA
Eskrim dersine ismimi yazdırıp bahçeye çıktım. Her yer beyaz örtü ile kaplıydı. Okulda az kişi kalmıştı bunlardan biri ise harry' di teyzesinin yanına gitmektense burda kalmayı tercih edeceğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ASİL~
Fanfiction"seni her türlü konuda yenerim" "Draco malfoy seni düelloya davet ediyorum" "Davetinizi kabul ediyorum bayan" °İki arkadaş çoçuklukları beraber geçmiş °11 yaşında farklı büyücülük okullarına gönderiliyorlar °bir daha görüşemeyeceklerini düşünüyorl...