1.0

1.6K 118 36
                                    

Ella'dan

Kapıyı kapatıp dışarıya çıktığım anda arkamdaki kapıya yaslanıp yere çöktüm

"yaşım kaç daha neler görüyorum" içeriden geçen küfürlere ve bağırışlara karşılık yüzümü buruşturduğum an karşımda nefes nefese Draco belirdi.

Beni gördüğü anda birkaç adım geriledi ve bir şeyler mırıldanmaya başladı "kahretsin, burda yakalanmamam gerekiyordu"

Başımı biraz daha kaldırıp tam yüzüne baktım "bir şey  dedin?"

Gözlerini pörtlettikten sonra konuşmaya başladı "B-BİZE HER YER TRABZON"

{}

"ŞAKA YAPIYOR OLMALISIN" gelen gür kahkaha ile bende gülümseyince ne kadar iyi arkadaşlarım olduğunu ve onları ne kadar sevdiğim yine gün yüzüne çıkmış oldu.

"CİDDEN DEDİMİ BUNU?" ve bir kahkaha daha. "ŞAKA GİBİ İNANAMIYORUM" ve bir tane daha.

"pekala, Sakin ol. Bunu gerçekten dedi. Şimdi bana sakince anlat. Trabzon neresi pans?"

{}

"Anlıyorum. Neden Trabzon dedi ki?"

"sorudan kaçmak için yapmıştır büyük ihtimalle, bunun cezası idam olmalı resmen seni hafife almış"

"beni hafife alacak kadar salak olmasa gerek. Küçükken bile onu ben kollardım :)"

Flasback:

"DRAY ARKAMDA DUR SAKIN KIPIRDAMA"

"ELL ÇOK K-KORKUYORUM. B-BU ŞEY KOCAMAN"

"evet, kocaman"

Karşımdaki canavara bakıp son kez yutkunduktan sonra Draco'yu elimle biraz daha arkaya ittikten sonra elimdeki sopayı büyüyle kontrol edilen aslanın kalbine sapladım

"k-kurtardı... Ella yine beni kurtardı... Hıh" Draco'nun arkasını dönüp kollarını birleştirmesi ile ona döndüm

"ha? Draco sorun ne?"

"hep sen beni kurtarıyorsun" dedi ve bana döndü kollarını çözüp bana sarıldı

"bir gün bende seni kurtaracağım, söz"

Flasback son:

Kapı açıldı ve içeriye hermione girdi.

"bende yarışma için telaşlanıyorsun sanmıştım"

Dedi ve gülerek yanımıza oturdu

"oradan korkağa mı benziyorum herm?" dedim işaret parmağımla kendimi gösterirken

"stres olursun sanmıştım."

"bu yarışmacılarla mı? İmkansız" pansy gülerek konuşmaya başladı "nasıl rahat kazandığını görmedin mi?"

Hermione gözlerini pörtleterek bana döndü "bu kadar rahat finallere çıkmayı nasıl başardın"

"çalışarak? Bilmem farkındamısın ama kaç senedir eskrim yapıyorum herm"

"İyi laf etmedik say"

{}
Final maçları

"Finallere kadar gelebileceğimi sanmıyordum" dedi özgüvensiz tanımadığım bir şahış. Böyle insanların yarışmaya girmeyi bırak büyücü olmaması lazım.

Neville hariç

"HEPİNİZ HOŞ GELDİNİZ ÇOK SEVGİLİ CADI VE BÜYÜCÜLER. BİLDİĞİNİZ ÜZERE BU GÜN ESKRİM FİNALLERİ VAR. BU YARIŞMAYI KAZANAN 2 KİŞİ MUGGLE'LER İLE 1 AY GEÇİRİP ONLARI GÖZLEMLEYEBİLECEK. VE TABİLİ SONSUZ ŞÖHRET SAHİBİ OLACAK"

muggle'lar... Son zamanlarda büyücü dünyasında onlarla ilgili çok fazla haber çıkıyordu fakat onların dünyasına gitme izni kimsede yoktu.

En son duyduğuma göre muggle'lar büyü dünyasını öğrenmişti. Skandal.

"EŞLEMELER YİNE KURA İLE BELİRLENECEK MAÇI OLANIN İSMİ ÜSTÜNDEN GEÇECEK. GÖZLERİNİZİ TAVANDAN AYIRMAYIN"

"Draco Malfoy-Ella Potter"

~ASİL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin