Ella'dan
Draco'dan çıkan Helena ismi ile ona döndüm, bahsettiği Helena bu olamazdı.
"selam sevgilim, selam ell" bahsettiği Helena bu...
boş boş bakarken Harry kollarımdan tuttu ve kendine döndürdü"Gel gidelim biz. Biraz pratik yaparız"
Beni anladığı gibi oradan uzaklaştırdığı için ona minnet dolu bakışlarımı gönderdim, yarışma çoktan bitmiş prof.'ler ortamı terk etmeye başlamıştı bile.
"O kız kimdi?" diye sordu olayları anlamaya çalışan kardeşim.
"O kız bizim yani Annem olarak bildiğim kadının bir aile dostuydu, eskiden bir araya gelip oyun oynardık, Draco'ya karşı hep bir ilgisi vardı"
Anlayışla başını salladıktan sonra bizi eskrim dersinin verildiği alana getirmişti
"biraz stres atalım ya" ona bir tebessüm gönderip kaskını taktım ve kılıcı elime aldım
"yenilgiye doymuyorsun"
"sadece şanslısın" diye itiraz etti kaybettiğini.
{}
Yemekhanede hem yemeğimle oynayıp hemde karşımda yiyişen çifti izliyordum, bu kız buraya nasıl girmiş? Şikayet etsem ne olur? Dövüp kara göle atsam? Astronomi kulesinde itsem?
"o düşünceleri çıkar aklından" pansy konuştuğunda yerimde ufak Bi zıplayıp ona döndüm
"zihnimi mi okudun sen?" kafasını aşağıya yukarıya sallarken onaylama şekilde mırıltılar çıkardım.
"onlar yerine avada çekebilirsin" diye kulağıma fısıldadığında kocaman bir gülümseme ile ona döndüm.
{}
Bugün çeyrek final maçı vardı, zaten som günlerde eskrim sahasından çıktığım yoktu.
Yarışmanın olduğu yere cisimlendiğimiz sırada bir çocuk mide bulantısından kusmaya başladı
"ıy"
"ıy"
Benimkinin benzeri sesle arkamı döndüm. Son zamanlarda Draco'yu görmemiştim, Helena olayından sonra görsem parçalardım zaten.
{}
Üst üste sayı almam ve kılıcı iyi kullanmam sayesinde bu maçı da kazanmıştım, karşımdaki rakibim pırt olunca bir önemi kalmıyordu tabi.
Yine suyunu içerken etrafta olan başka maçları izliyordum, gözüme Draco'nun birazdan başlayacak maçına erişti, yerinde ısınma haraketleri yapıyordu. Karizmatik joj-taktı maskeyi gitti karizma.
{}
Slytherin ortak salonunda bitmek üzere olan kitabımı okurken izlenme hissi vardı üzerimde ki bunun tam karşımda fakat biraz uzağımda otuean Draco ve arkadaşları olduğuna adım kadar emindim
Kaldığım yeri işaretledikten sonra kapağını kapattık mırıldandım
"gün aydı, günaydın" saat bilmem kim farkında fakat gece 4'e yakındı bugün buranın devriyesi boks prof. Lan'daydı fakat koltukta yatıyordu şuan.
Ayağa kalktığım gibi üzerimde daha fazla bakış hissetmemle küçük bir titreme yaşamamın ardından zindanlara doğru yol aldım.
Arkamdan gelen adım sesleri beni salak sanarken derin bir nefes aldım önüme ilk gelen kapıyı açıp içeri girmemle Helena ve tanımadığım bir çocuğu yatakta yatarken görmeyi beklemiyordum. Onlarda beklemiyor olacak ki bana lanet attılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ASİL~
Fanfiction"seni her türlü konuda yenerim" "Draco malfoy seni düelloya davet ediyorum" "Davetinizi kabul ediyorum bayan" °İki arkadaş çoçuklukları beraber geçmiş °11 yaşında farklı büyücülük okullarına gönderiliyorlar °bir daha görüşemeyeceklerini düşünüyorl...