4.rész:A senitől jött levelek

264 17 8
                                    

Az óriáskígyó szökéséért Vernon bácsi minden gardróbfogságok leghosszabbikával sújtotta Harryt. 

-Átkozott Dursley - morogta Sirius dühösen. Mrs. Weasley, Sally Jackson és Madam Pomfrey aggódvanézett a fiúra és Madam Pomfrey már tervezi, hogy az olvasás után egy alapos kivizsgálásban fogja részésíteni Harryt. Apolló aki hallotta Madam Pomfrey gondolatát helyeslően bólintott.

Mikor letelt a büntetés, már javában tartott a nyári vakáció;

-Mikor van Dudley születésnapja, Harry? - kérdezte dühösen Hermione.

-Június 23 - motyogta Harry, de Hermione aki mellette ült tökéletesen értette. Nem kell mondani Hermione és Rémusz aki a vérfarkas hallásának köszönhetően hallotta csak még mérgesebbek lettek.

Dudley addigra elrontotta az új kameráját, összetörte a távirányítós repülőt, és a versenybicikli próbaútján elütötte a Privet Drive-on mankózó Mrs Figget.
Harry örült, hogy nem kell már iskolába járnia, Dudley cimboráitól azonban továbbra sem szabadult: azok minden áldott nap megjelentek a Dursley-házban. Piers, Dennis, Malcolm és Gor-don mind kövérek és buták voltak, ám mivel Dudley kövérebb és butább volt mindannyiuknál, őt nevezték ki vezérnek.

-Érdekes elmélet - mondta Charlie szorakozottan.

-Ez kár, hogy Malfoyra nem vonatkozik - nevetett Ron. Akik hallották nevettek hisz mindannyian elképzelték, hogy Monstro vagy Crack vezetné a "bandájukat".

 A banda tagjai szíves örömest űzték Dudleyval kedvenc sportját, a Harry-hajtást. 

-Csak kerüljenek a kezeim közé - morgott dühösen Ginny.

Harry, már csak ezért is, igyekezett minél több időt házon kívül tölteni. Sétált a környéken, és arra a halvány reménysugárra gondolt, amit a vakáció vége jelentett számára. Szeptembertől ugyanis középiskolába kellett járnia, s úgy tűnt, végre elkezdődik életének Dudley-mentes szakasza.

-Jössz a Roxfortba - felelte boldogon Luna.

 Dudleyt felvették Vernon bácsi régi iskolájába, a Smeltingsbe. Piers Polkiss is ott tanult tovább. Harryt viszont a helyi gimnáziumba, a Stonewall High-ba íratták be. Dudley ezt roppant viccesnek találta.

-Nem értem mi ebben a vicces? - fordította el a fejét kérdőn Dean.

 - A Stonewallban az első napon mindenkinek belenyomják a fejét a klotyóba - mondta Harrynek. - Nem akarsz feljönni gyakorolni?

-Ha megmeri teni - vigyorított Hermione.

 - Kösz, inkább nem - felelte Harry. - Szegény vécécsésze biztos rosszul lenne, ha olyan iszonyú dolog kerülne bele, mint a te fejed.

Nevetés tört ki a Nagy Teremben.

-Harry mért nem... - mondta nehezen George nevetés közben.

-Mutattad meg ez az oldalad sose? - fejezte be Fred mire Harry csak vállat vont.

 - Nem várta meg, amíg Dudley kibogozza a mondat értelmét, hanem gyorsan odébbállt.

-Szép munka - bólintott egyetértően Hermész és a gyerekei és Leo is egyetértve velük.

 Egy júliusi napon Petunia néni és Dudley felutaztak Londonba, hogy megvegyék Dudley új iskolai egyenruháját. Harryt addig Mrs Figg gondjaira bízták, s az öregasszony ezúttal a szokásosnál elviselhetőbbnek bizonyult. Kiderült, hogy azért tört el a lába, mert keresztülesett az egyik macskáján, úgyhogy már nem is szereti annyira a cicákat. Megengedte, hogy Harry tévét nézzen, sőt megkínálta csokis sütivel (ami - az ízéből ítélve - többéves múltra tekinthetett vissza).

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Oct 03, 2021 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Percy Jackson és Harry Potter : A múlt és jövő lapjaiNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ