Sokásos nap volt a Roxfortban. Már amennyire az lehet Umbridge jelenlétével. Mindenki a Nagy Teremben volt amikor egy vakító fény támadt és egy levél jelent meg Dumbledore Professzor előtt. Percy úgy érezte, hogy ismeri a személyt aki a levelet küldte hisz ismerős volt a levél körülötti energia.
Mikor Dumbledore kinyitotta meglepődve olvasta el majd felnézett a diákokra.
- Figyelmet kérek. -mondta és mindenki egyből figyelt mert kíváncsiak voltak mit ír az a levél. - Most felolvasom nektek ezt a levelet kérlek csendben hallgassátok végig.
Kedves diákok és tanárok!
Úgy gondoltuk ideje jobban megismernetek a világot és a hősöket akik többször is megmentették már. Kömyveket fogunk nektek elküldeni amit elkell olvasnotok. Az idő megfagy körülöttetek és addig így lesz amíg el nem olvastátok őket. A könyvekben elkövetett dolgokért a diàkokat nem bűntethetik meg csakis az információ ami kiderül belőle például egy ember ártatlanságát használhatják fel. Akiket oda küldünk majd senki se bánthat legyen akárki is az. Két diàk lesz a főszereplő a különböző könyvsorozatoknak. Az egyik Percy Jackson az előtt amikor még nem kaptad vissza azt ami régen a tiéd volt.Itt mindenki Percy-re nézett aki csak lemondóan sóhajtott.
- Mire gondolt, hogy mielőtt visszakaptad azt ami a tiéd volt? - kérdezte Hermione de mindenki a teremben őt nézte.
- Az előző életembeli emlékeimre gondol. - felelte Percy.
- Az előző életed? - kérdezte Ron mire Percy csak bólintott és mielőtt hangzavar keletkezni Dumbledore tovább olvasott.A másik diák pedig Harry Potter akinek az első négy éve és az ötödik az a mi lett volna ha Percy nem jön az iskolába. Ez egy esély, hogy megelőzzettek rengeteg halált. Használjátok ki.
Mindenki elnémult az utolsó két mondatnál. Percy együtt érzően nézett Harry-re aki azon gondolkodott, hogy vajon hányan halhattak meg. Rom és Hermione aggódóan nézte őt.
Az utolsó könyv végéig ne ítéljetel el senkit mert lesz olyan aki a sötét oldalon áll de mégis megmentette az életeteket és végül át állt a másik oldalra. Fog itt szerepelni egy lista személyekről akiknek ott kell lennie. Ne aggódjatok tudni fogják miről szól ez a levél és miért vannak itt. Ez első személyek Harry-hez kapcsolódnak.
Molly Weasley
Arthur Weasley
Bill Weasley
Charlie Weasley
Percy Weasley
Alastor Mordon
Oliver Wood
Nymphadora Tonks
Fleur Delacour
Aberforth Dumbledore
Kingsley Shacklebolt
Rufus Scrimgeour
Cornelius Caramel
Amelia Bones
Remus Lupin
Sirius BlackAhogy az emberek megjelentek minsenki megfagyott Sirius Balck nevénél.
-Sirius Black-kiabált Umbridge- azonnal kapjátok el!De senki se mozdult. Umbridge rájuk parancsolt újra de senki se mozdult.
- Miss Umbridge a levél azt mondta, hogy senkit se tudunk bántani így ez most lehetetlen.
Umbridge fortyogott a dühtől.
- Sirius! - kiálltott Harry és egy ölelésbe vonta a fiút. Mindenki visszafolytott lélegzettel figyelte és várták mikor támadja meg Harry de legnagyobb meglepetésükre csak egy nagy ölelésbe vonta a fiút.
- Örülök, hogy látlak téged Harry.
- Ha-Harry - szólt Neville.- Mért ölelgeted Sirius Black-et?
- Majd a könyvekből megtudjátok. - mondta.
Mindenki leült. Sirius Harry mellé.A most következő személyek Percy-hez kapcsolódnak:
Annabeth Chase
Piper McLean
Thalia Grace
Jason Grace
Hazel Levesque
Frank Zhang
Calypso
Leo Valdez
Reyna Ramírez-Arellano
Katei Gardener
Travis Stolls
Conor Stolls
Will Solace
Clarisse La-Rue
Chriss Rodriguez
Grover Underwood
Chiron
Tyson
Triton
Rachel Elizabeth Dare
Sally Jackson
Paul Blofis
Juniper
Nico Di Angelo
Zeusz
Poszeidon
Hádész
Héra
Déméter
Hesztia
Apolló
Artemisz
Aphrodite
Árész
Hephaestus
Hermész
Dionüszosz
Persephone
Apmhitrite
Hecaté
AthénéAmikor megjelentek mindenkiből csak úgy ézerni lehetett az erőt. Percy az eddig elmaszkolt erjét most szabadjára engedte ő is és oda ment a családjához. Amint megláttak a legtöbben a nevét kiáltották és megölelték. Amikor Nico vele szemben volt Percy megrafadta a karját és egy csókba húzta a fiút aki ugyanolyan szenvedélyel viszonozta. Aphrodite sikított örömében míg a Roxfortos lányos és pár fiú lemondóan sóhajtott. Mikor elváltak egymástól Percy Nico homlokához emelte az övét és belenézett abba az oly sötét barna szemekbe amit úgy szeret.
- Hiányoztál.
-Te is nekem. - mosolygott rá Nico. Újra csókolták volna meg egymást ha Clarisse nem köszürölte volna meg a torkát.
- Oké gerle pár tudjuk, hogy hiányoztarok egymásnak de én szeretném végre hallani Prissy életét.
- Nem tudtam, hogy ennyire érdekel az életem Clarisse.
- Óh nem is. Csak a cikis részek. - Percy csak a szemét forgadta majd megölelte az apját, anyját és a nevelőapját.- Még van egy kevés a levélből amit szeretnék felolvasni - mondta Dumbledore.
Ha megéheztek csak mondjátok mit kértek és megjelenik. Azt ajánlom szünetet majd tartsatok mert ti ugyanúgy érzitek majd a fáradságot. Harry életéből 7 könyv van míg Percy-èből 10. A könyv megjelenik amint az egyiket elolvastátok. Mi választjuk milyen sorrendben. Jó olvasást.
Szeretettel a sors akik megakarják akadályozni Nico, Hádész és Hazel rengeteg papírmunkáját.Amint ezt elmondta Zeusz csettintett és kanapék plusz babzsák fotelek jelentek meg. A Roxfortosok ámulva nézték ahogy megjelentek. Percy és a barátai a kanapéra ültek Nico a bal oldalán. Annabeth pedig a jobb oldalán. A többiek meg mellettük.
A többi isten pedig a babzsák fotelekre.- Akkor most, hogy mindenki helyet foglalt kezdjük is az olvasást. - mondta Dumbledore és megjelent előtte egy könyv. - Az első könyv címe:
Harry Potter és a bölcsek köve.
- Ki szeretné kezdeni?
- Majd én Albus - mondta Septima Vector.
ESTÁS LEYENDO
Percy Jackson és Harry Potter : A múlt és jövő lapjai
FanficPercy Jacksont mindenki ismeri. Poszeidon fia, az Olimposz hőse és a Hetek egyike. Ebben a történetben Percy a 15. Olimposzi Isten aki visszakapta emlékeit egy előző életéből. A barátai mind istenek vagy halhatatlanok. Ő és Annabeth a Tartarusz után...