Ce ciudat!

17 2 0
                                    

Când au ajuns la casa lui Tae, Jimin a luat-o pe Laura în brațe şi au intrat în casă.
Totul era aranjat si curat, pentru ca Tae chiar daca a locuit în alta casă a angajat o servitoare să îi intrețină casa, şi chiar s-a descurcat, totul era în regulă şi la locul lui.

Tae: Du-o în cameră, are nevoie de odihnă...poți să faci ce vrei, eu am o întâlnire importantă cu coregraful, vreau să lucrez la o nouă coregrafie, paa.
Jimin: Bine, pa.

Tae plecase iar Jimin s-a dus cu Laura într-o cameră mare. A lăsat-o pe pat iar apoi s-a dus să facă un duş.
După ce a terminat a intrat în cameră cu un prosop la brâu si imediat o observă pe Laura cum se uita la pozele cu fetița ei.
Nu după mult timp, Laura şi-a dat seama că Jimin a intrat în cameră..

Laura: Şi eu care credeam că te-ai maturizat, dar nu, esti acelaşi băiat sexy şi drăguț care m-a ținut captivă mult timp!!
Jimin: Off, nu încerca să te prefaci că eşti bine! Poți să plângi dacă vrei.
Laura: Nu ştiu de ce dar nu simt nevoia să plâng, nu înțeleg, oricum, pot te rog eu frumos să mă duc la cumpărături?
Jimin: Bine, dar te sun şi te verific la fiecare 5 minute, să te distrezi!!
Laura: Awww, mulțumesc mult, nu o să stau mai mult de o oră. Paa.
Jimin: Pa.

Laura a mințit, s-a dus la un fel de duh (Dc) doar ca el avea ceasuri cu care puteai calătorii în timp.

Laura: Bună ziua, aş dori să cumpăr un ceas cu care să mă întorc în timp..
Dc: Bună ziua, da am, dar trebuie să vă învăț cum să îl folo....
Laura: Nu am timp, pofiti banii, la revedere.

Laura a plecat în grabă acasă unde Jimin o aştepta supărat.

Jimin: De ce nu ai răspuns? M-am îngrijorat. Dacă pățeai ceva?
Laura: Dar sunt aici, deci nu am pățit nimic.
Jimin: Bine. Du-te în cameră şi odihneste-te, eu stau aici să îl astept pe Tae. Somn uşor.
Laura: Bine.

Laura a urcat în cameră şi în loc să se culce a început să umble cu ceasul. Acel ceas era unul dintr cele mai puternice, nu era de gluma cu el dar Laura nu ştia acest lucru. Deodată ceasul a creat un portal de timp, nu a mai stat pe gânduri şi s-a dus în el...

Laura: Unde sunt?....
Jimin: Bună dimineața surioara mea..
Laura: Jimin? Wow ce tânăr eşti..

Am călătorit în timp, zi wow chiar sunt cum eram înainte. (În mintea ei)

Jimin: Da, ce ai pățit, eşti bine?
Laura: Nu, da nu, adică da sunt super. Jimin, te iubesc.
Jimin: Dar eşti sora mea, iar eu sunt cu Siro.
Laura: CE? CUM ADICĂ?
Jimin:

Jimin: Laura....Laura, trezeşte-te..
Laura: Jimin? Jimin, oh am avut un cosmar oribil, eu eram sora ta si erai împreuna cu Siro. Îîî..
Jimin: Păi da, ai adormit cu un ceas în mână l-am aruncat la gunoi, nu mi s-a părut important, oricum, haide a venit si Tae, haide sa luam cina târzie....

Laura şi Jimin ||Volumul 2||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum