O zi doar noi doi

19 2 0
                                    

Dimineață Laura s-a trezit super fericită. Vroia sa se dea jos din pat dar Jimin a tras-o de încheietura şi a pus-o înapoi lângă el.

Laura: Ce crezi că faci?
Jimin: Ce vrei să fac, stau, nu am voie?
Laura: Ba da scumpete mică, dar dacă mai stau mult lângă tine nu o să mă pot abține şi mă tem că te voi...
Tae: Gata. Nu mai pot asculta....să mă anunțați dacă vreți să rămâneți singuri în apartamet.
Laura: Nu e nevoie să te deranjezi.
Jimin: De faappt, de ce nu, la 12:00 poți pleca, mai ai 10 minute, îmbracă-te..
Tae: Sunt gata deja..am plecat, distrați-vă..sau ceva..
Laura: Mulțumesc!!!!

Nu după mult timp, Jimin nu mai putu rezista şi dintr-o singură mişcare i-a luat toate hainele de pe ea, Laura cum era mai firavă cu greu a reuşit să îi îndepărteze hainele lui Jimin, dar în final amândoi aveau fiecare piesă vestimentară îndepărtată. Fiecare încerca să îl domine pe celălalt, chiar dacă Laura ştia că nu poate câştiga în fața lui însuşi Park Jimin.

Laura: Mamă, până şi pula o ai mai mare decât mi-o aminteam, îmi place..
Jimin: Ce să zic...?
Laura: Nu ştiu, dar ce n-aş da să ating o aşa minunăție!
Jimin: Mai este nevoie să ne protejăm?
Laura: Cât timp aveam această vârstă bine....pot spune că copii îți dau dureri de cap...

Jimin luă un prezervativ de pe noptieră...

Laura: Îmi dai voie? Spune ea arătând spre obiectul din mâna lui, dând de înțeles că vrea să îi pună prezervativul cu mânuța ei firavă.
Jimin: De când eşti tu asa de dornică să îmi atingi juniorul?
Laura: Deci mă laşi sau nu?
Jimin: Poftim iubito.

Jimin i-a dat prezervativul Laurei, ea fiind şireată, înainte să îl pună i-a luat juniorul în gură, lingându-l provocator.

Jimin: Mmmm, aşa baby!!!!!ahhh...

După ceva timp Jimin intrase în Laura cu mişcări lente du-te--vino, începând să se mişte mai repede..

Laura: Paaarrrkkk J...Jimin, t....e a..adooorrr!! Reuşi să spună Laura printre gemetele ce se răspândeau în toată casa.
Jimin: Aşa, mai spune-mi baby..
Laura: Ai o p...........
X: Vorbiți mai înceettt!!!!!! Spuse cineva din apartamentul alăturat.
Jimin: Se pare că va trebui să o luăm mai încet😂😂😂
Laura: Dar eu te vreau prea mult....doar nu o să mă laşi aşa!!
Jimin: Normal că nu. Vreau să profităm la maxim!! Dar haide să nu mai lungim..spuse începând din nou să execute mişcările.

~După o oră~

Jimin: Ahh, ce bine a fost, mm?
Laura: Da, normal...
Tae: M-am întooo...ce fețe aveți!!

Laura era moarta de ruşine şi s-a ghemuit repede sub pătura ce stătea pe pat..

Jimin: Awww, ruşinoasa mea....gata, nu te mai ruşina, nu ai de ce..
Tae: Exact...😂

Laura îşi scoase capul din pătură...apoi o înlătură şi fugise repede în baie..

Se uită puțin cum arată apoi îşi da cu o cremă puțin fond de ten şi se dădu pe buze cu luciu de buze cu aromă de banane, era gusul preferat a lui Jimin.
  După câteva minute Laura iese din baie dar băieții nu mai erau în dormitor..

Laura: JIMINNN, TAEEE, BĂIEȚI......

Se pare că îi fac o farsă, pentru că Jimin nu ar lăsao pe Laura singură deoarece ştia că Laurei îi este frica să stea singură, mai ales într-un apartament asa de mare...

Leții de biologie şi chimie pt gimnaziu.

Laura şi Jimin ||Volumul 2||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum