O zi la plajă

21 3 0
                                    

De dimineață Jimin s-a trezit foarte devreme, nu era el foarte matinal dar a făcut-o pentru a le face lui Tae si Laurei mic de-jun la pat, dorea să se simtă bine.

Laura: Tae, trezeşte-te, nu ştiu unde e Jimin.
Tae: Haide,e Jimin, sigur face ceva nebunesc de drăguț pentru noi...
Jimin: Deja v-ați trezit, super, am făcut micul de-jun pentru voi. Nu vă ridicați din pat v-am adus eu mâncarea.
Laura: Uite cine se gândeşte la noi, tu ai mâncat?
Jimin: Ăăă...Daa, da am mâncat..
Tae: Jiminn, nu minții, putem împărții mâncarea, dar nu ştiu cum.
Laura: Am eu soluția, punem totul pe un platou si cine vrea să mănânce să o fac dacă nu asta e.

Au făcut cum a spus Laura iar după au mâncat toți. Laură se uita random pe instagram până dă de o reclamă ciudată.

Vrei să dai timpul înapoi şi nu ştii cum? Vrei să fii mai tânăr, vino pe plajă, avem ce vă trebuie, doar la 50 woni.

Laura se gândea că e o făcătură, dar s-a gândit că de ce nu. După ce a făcut un duş a mers cu Tae şi Jimin pe plajă, s-au aşezat pe shezlong. După câteva minute Jimin şi Tae s-au dus în apă. Laura s-a strecurat repede şi şi-a cumpărat o sticluță cu apă care a apărut în reclamă. A ascuns-o în borseta ei iar după s-a dus în apă unde Jimin si Tae se jucau ca doi copii.

Jimin: A venit si dulceața.
Laura: Da, e cam mare apa, şi nu ştiu să înot, ufff, am uitat să-mi iau colacul de siguranță.
Tae: Ai noroc, sunt cel mai bun instructor.
Laura: Serios, super.

După ce a învățat-o pe Laura să înoate, au plecat la hotel...

Laura şi Jimin ||Volumul 2||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum