Dimineață Jimin s-a trezit primul. Şi-a făcut rutina de dimineață iar apoi s-a dus la iubita lui să o trezească.
Jimin: Iubito...trezirea, hai, trebuie să mergem la muncă.
Laura: Mmm, nu vreau..
Jimin: Dacă nu te trezeşti...hmmm, îi cer lui Bang un concediu şi stăm aşa până uită lumea de noi.
Laura: Nu, nici gând, gata m-am trezit.
Jimin: Haide îmbracă-te repede, te aranjez eu după.
Laura: Bine.Laura îşi i-a nişte haine la nimereală, să îmbracă şi când iese din baie, îl vede pe Jimin.
Laura: Nu, nici să nu te gândeşti, nu mergi la birou îmbrăcat aşa.
Jimin: De ce?
Laura: Da, cămaşa mai merge, dar pantalonii ăia nu, nu mergi cu ei.
Jimin: Zi-mi un motiv.
Laura: Pentru că p-acolo mai sunt şi fete, mai ştii?
Jimin: Păi şi?
Laura: Doar eu am voie să te văd cu blugii ăştia. Acum haide, dă-i joş şi i-ați ceva mai larg.
Jimin: Eu nu mi-i dau jos.
Laura: Dar nu o să ți-i dau eu jos...hă
Jimin: *schițează un zâmbet mare*
Laura: Tu vorbeşti serios?
Jimin: Păi dacă nu vrei să îi port atunci dă-i jos. Simplu.
Laura: Bine, pune-te pe pat.Laura îi descheie nasturele şi fiermuoarul, apoi trage pantalonii de pe el. Îi împătureşte frumos şi îi duce înapoi în dressing de unde i-a nişte pantaloni de trenig.
Jimin: Tot tu îi pui. Moong-i!!!!
Laura: Mi se pare corect.Îi pune pantalonii pe piciopare, apoi îl roagă să se ridice şi îi trage mai sus, îi leagă şnurul apoi îi dă un pupic pe obraz.
Tae, Laura, Jimin şi Denisa au plecat la companie. Jimin ş8 Tae aveau de lucru la BTS, Laura cu noua ei melodie, iar Denisa a devenit un fel de manager al Laurei.
Ziua a decurs super bine şi toți pleacă extenuați acasă.
Laura merge cu Jimin în dormitorul lor, Tae si Denisa făcând la fel.
Jimin îşi dă jos hainele şi se pune în pat. Laura îşi i-a pijamalele şi se pune lângă Jimin în pat, adormind dintr-o dată.
Peste un an
Laura a rămas iar însărcinată şi azi urma să nască, e în spital cu doctorii, şi aproape toată compania e pe hol aşteptând ca micuța ființă să apară.
Jimin: Am aşa de multe emoții.
Jungkook: Abea aştept să-mi văd nepoata.
Soungim: Şi eu.
Tae: O să re-auzim sunete de copii mici.
Denisa: O să semene cu Jimin.
Tae: O să semene cu Laura.
Suga: O să aibă câte ceva de la amândoi.După ce se lasă liniştea se auzi plânsul de copil. Iese doctorul cu un zâmbet imens pe față.
Dc: Felicitări, sunteți tată de fată şi băiat.
Jimin: Cum adică
Dc: Se pare că avea gemeni.
Jimin: Woaaaahh.
Dc: Maxim 10 persomne au voie să intre.BTS, Soungim, şi părinții lui Jimin au intrat în încăpere unde Laura ținea în brațe două minuni de copii.
Laura: Uite, ce drăguți sunt.
Jimin: Vreau ca fata să se numească Park Lee-Min, de sufletul fetei noastre.
Laura: Complet de acord.
Laura: Cum să îl cheme pe băiat?
Jimin: Ne gândim noi. Îmi dai voie să îl țin pe micuț?
Laura: Desigur.
Jimin: Wow, e atât de fragil şi de mic.După ceva timp, doctorul le-a dat voie să plece acasă, fiecare a plecat cu maşina lor, doar Laura a plecat cu Jimin, Jungkook şi Soungim, fiind cu cei doi copii în brațe.
Jk: Dă-mi voie să te ajut, pot să o țin pe fată?
Laura: Sigur!
Soungim: Pot să îl țin pe băiețel?
Laura: Ok.
Jimin: Acum că nu mai ai mâinile ocupate dă-mi şi mie un pupic mic.Laura se întinse puțin şi îl lăsase un sărut pe buze.
Jimin: Aşa mai vii de acasă. Te iubesc.
Laura: Şi eu...
Jimin: T..
Laura: Ăă, vroiam să spun că şi eu te iubesc...te eog nu mă gâdili!!
Jimin: Bine că te-ai prins!
Jk: Noi am rămas proşti.
Soungim: Exact!Au ajuns acasă au întrat cu copii în casă şi i-au aşezat într-un pătuț pe care Jimin îl cumpărase.
Laura: Bine că ai luat unul mai spațios.
Jimin: Clarvăzător!
Laura: Se poate zice şi aşa.Jk şi Soungim au plecat lăsându-i pe Laura şi Jimin siguri.
Laura: Abea aştept să îi văd cu cresc.
Jimin: Sărută-mă!
Laura: De ce?
Jimin: Mi-e dor!Laura se apropie de el încet şi îi plasează un sărut mic pe buze.