Fiecare a făcut repede un duş iar după s-au culcat.
Dimineață Laura se trezise devreme pentru a le pregăti băieților ceva bun. Şi trebuia să pună şi acea apă care a cumpărat-o petru că vroia să afle dacă chiar te întinereşte. Dupa ce a pregătit tot, Laura, s-a dus să trezească cele două ființe care, după ea, ei sunt pe cale de dispariție.
Laura: Bună dimineața, sooaaarree.
Tae: Hoo, m-am speriat.
Laura: Trezeşte-te, trezeşte-te puturosule, haide, hai trezeşte-te putuosule.
Jimin: Acum sunt treaz, dar ce e de te-ai trezit aşa de devreme?
Laura: V-am pregătit o prăjitură. Am făcut pentru toți.După ce au mâncat, Laura se tot uita să vadă dacă şi-a făcut efectul, dar nu părea ceva schimbat. După ceva timp Laura s-a culcat pentru ca Tae şi Jimin s-au dus la câteva cumpărături cu siveniruri.
După câteva ore Laura se trezeşte şi îl vede pe Jimin era exact cum era când s-a întâlnit cu el şi Tae era la fel şi chiar şi Laura era cum era înainte.
Jimin: AAAAAAAAAAA..
Tae: Ce ai pățit, ce țipi aşa?
Laura: Ce e?
Jimin: Toți arătăm complet diferit, adică exact cum eram înainte acum vreo 9 ani.
Tae: Chiar că, hmm, ce ciudat..
Laura: Chiar că e ciudat, dar arătăm bine..mm?
Jimin: Da!
Tae: Dar cum e posibil?
Laura: Nu ştiu, dar de ce să nu profităm de asta mm?
Tae: Eu mă duc în camera mea, la cum se uită Laura nu e greu să îți dai seama ce vrea, ai grijă Jimin.Dupa ce a plecat Tae, Jimin a început să se pună în pat, pe el avea doar o pereche de pantaloni scurți largi.
Laura: Heii, ce zici să...mmmmmmmmmmmm mmmm..laura nu mai apucase să spună nimic pentru că e oprită de sărutul sălbatic a lui Jimin.
Jimin: Mmmmm, of ce mult mi-a fost dor de asta.Laura se puse peste Jimin şi începu să îşi mişte corpul peste acesta, făcâmdu-l pe Jimin să înebunească. A decis să nu îl mai dezbrace pentru că îi era lene şi nu vroia să întrerupă conexiunea care s-a creat între ei, putea avea acum mii de ocazii să îşi facă poftele. S-a decis doar să îl stârnească un pic...