Jennie kalemini sinirle yere fırlattı. Bu kadar sebep olamazdı, daha fazla olmalıydı. Daha fazla bulabilmek için kendini zorladı ama ne kadar zorlarsa zorlasın aklına Jisoo dışında hiçbir şey gelmiyordu. En sonunda pes edip umutsuzca yatağına gömüldü. Gözyaşları soğuk yanaklarından aşağı doğru süzülürken sevdiği kızın da yatağında ağladığını haberi yoktu.
Başka bir evde Jisoo küçük bir peçeteyle akan gözyaşlarını siliyordu. Ancak üzgün değildi, mutluluk gözyaşlarıydı bunlar. Eskiden kendini sevmeye zorladığı kızdan ayrılmıştı az önce: Park Chaeyoung. Gerçekten sevdiği kızı unutabilmek için onu seviyor gibi yapmıştı, ancak bunu daha fazla sürdürememişti ve Chaeyoung ondan acımasızca ayrılmıştı. Gerçi bundan şikayetçi olduğu pek söylenemezdi. O, gerçekten sevdiği kızla birlikte olmak istiyordu, zorla sevdiği kızla değil. Peçeteyi yatağının kenarına bırakıp kucağındaki deftere bir şeyler karalamaya başladı.
Sevgili günlük, bugün Chaeyoung'la ayrıldık. Aslında iyi oldu, ben onu istemiyordum, tüm kalbimle sevdiğim Jennie'yi istiyordum.
O beni sevmese bile ben onu açıklayamayacağım kadar çok seviyorum, her ne kadar o kabul etmese de... Artık cesaretimi topladım ve ona açılmaya hazırım, umarım beni anlar.
Şimdilik hoşçakal sevgili günlük.
Defteri kapatıp okul çantasındaki her şey hazır mı diye baktı, her şeyin hazır olduğundan emin olduktan sonra evinden çıkıp okula doğru yürümeye başladı, bu sefer okula Jennie'yle gitmek istiyordu, yolda ona duygularını açıklayabilirdi.
Rotasını Jennie'nin evine doğru çizdi ve yürüyebildiği kadar hızlı bir şekilde yürümeye başladı. Evleri çok uzak değildi, on beş dakikada küçük eve varmıştı. Ancak sanki bir şeyler ters gibiydi, evin önünü polis arabaları sarmıştı. Jisoo bunu görünce çok endişelenmişti, sonuçta polislerle sarılı bir ev her zaman görebileceğiniz bir şey değildir.
Jisoo sessizce aralarında konuşan iki polise doğru yaklaştı ve ne konuştuklarını anlamaya çalıştı. "Eğer buraya gelmek zorunda kalmasaydım şu an evimde sakince kahvemi yudumluyor olurdum." diye hayıflandı bir tanesi. Diğeri de ona moral vermeye çalışırcasına "Haydi ama, birazdan biter, biz de evlerimize dağılırız." dedi sırtını sıvazlayarak. "Defterini çıkar da yazmaya başla bakalım." diye de ekledi. Diğer polis cebinden küçük bir defter çıkardı ve boş bir sayfa açıp öbür polisin diyeceklerini beklemeye başladı.
Gözleri kararmadan önce Jisoo'nun duyduğu son cümle şuydu:
"Jennie Kim, ölüm sebebi intihar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13 Reasons Why, Jensoo.
General FictionJennie Kim üniversite son sınıf öğrencisiydi, sınıf arkadaşı Kim Jisoo da öyle. Jennie kendini bildi bileli Jisoo'dan hoşlanırdı ama Jisoo'nun onun varlığından bile haberi yoktu. Jisoo, Jennie için bir yaşama sebebiydi, ancak Jisoo onu sevmediği ger...