-Namjoon'un bakış açısı-
Kapıda Jin Hyung'un evinden çıkmasını bekliyordum.
Kapısının kapandığını duyduğumda, kapımdaki delikten jin'in kapımın önünden geçmesini izledim.
Haftalarca evinden çıkarken görmediğim için endişelenmiştim, bu yüzden çocuklara sordum. Bana hasta olduğunu ve bugün hastanede randevusu olduğunu söylediler.
Jin gittikten sonra paltomu aldım ve çiçeklerin yenisini almak için evimden çıktım.
Bir süredir Jin'e çiçek alıyorum.
İlk geldiğinde ve kapımı çaldığında ona biraz kaba davrandım ve bu konuda hiçbir şey yapamadım.O kadar kötü hissediyorum ki, muhtemelen Jin'e yaklaşmak için tek şansım buydu ve bunu gerçekten bir nedenden dolayı istiyorum.
Fakat şimdi benden hoşlanmıyor.
Mağazada benden kaçınmıştı, ben de Jungkook'a Jin'i bizimle yemeğe davet edip edemeyeceğini sordum.
Yemek yerken onunla iletişim kurmaya çalıştım ama işe yaramadı.
Ne yapacağımı bilmiyordum, bu yüzden ona çiçek almaya başladım.
Çiçeklerin benden olduklarını bilmiyor ama bunun başlamak için iyi bir yol olduğunu düşünüyorum.
__Çiçekçi dükkanının önünde duruyordum, aralarından seçim yapabileceğim çok fazla çiçek vardı ama ben yine pembe olanlar için karar verdim.
"Pembe olanlardan lütfen" çiçekçi dükkanında çalışan nazik kadına söyledim.
Çiçekleri aldıktan sonra üzerine küçük bir not yazdım:
"Umarım iyisindir"
Bayan bana baktı "Eminim yakında seni tekrar görmek ister" dedi ve göz kırptı.
Çok kızarmıştım ve hemen dükkandan çıktım.Bu garipti
Eve geri döndüğümde çiçekleri kapısının önüne bıraktım evime geri dönüp kapımı biraz aralık bıraktım, böylece onu izleyebilirdim bu biraz ürkütücü olabilir ama çok heyecanlıydım.
Bir süre sonra Jin geri döndü, orada durup yüzünde hiçbir ifade olmadan çiçekleri izledi çoğu zaman ufak bir tebessüm eder yada gülerdi
Jin'i gördüğümde bir an için kafam karıştı.
Onu dizlerinin üzerine çöküp küçük notu okurken gördüm.
Üzgündü, gözlerinde oluşan gözyaşlarından anlayabiliyordum çiçekleri alıp sarılınca ağlamaya başladı.
Onu yerde ağlarken görmek çok kötü hissettiriyordu.
Onu her şeyden korumam gerektiğini düşündüm ve farkına bile varmadan Jin'in yanına gidip ona sarıldım.
____________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece başka bir sıradan aşk hikayesi || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR]
Romance"Merhaba ben Jin senin komşun-" "Siktir git"