BÖLÜM 4

782 110 22
                                    

BÖLÜM 4

Çoktan pazartesi olmuştu ve bu Jin için çalışmak anlamına geliyordu.

Jin bir güzellik salonunda çalışıyordu çünkü cilt ve güzellik ürünleriyle gerçekten ilgileniyordu.

"Jin hyung yeni bir komşunun olduğunu duydum" Jin ile birlikte çalışan jungkook sordu.

"Evet, var fakat o çok huysuz." Jin kaşlarını çatarak cevap verdi.

"Oh.. anladım onun adı ne?" diye Jungkook sordu.

"Ben... Bilmiyoru-" Jin sözünü bitirememiști çünkü dükkana yeni bir müşteri gelmişti.

"Oh Namjoon hyung sana nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu Jungkook yüzündeki  gülümsemeyle.

Hayır olamaz. Onun ismi Namjoon'du

Uzun boylu adam, "Bazı ürünlere bakacaktım." dedi. 

Jungkook doğru ürünleri bulmasına yardım ettikten sonra Namjoon kasaya doğru yürüdü.

"Bu ürünler sizin için mi?" diye Jin, ürünleri tararken nazik ve yumuşak bir sesle sordu.

"Hayır bunlar kız arkadaşım için" cevabı Jin için biraz garip gelmişti.

Bu cevabın canımı acıtmış olması garip değil mi?

Adam gittikten sonra Jungkook Jin'e doğru yürüdü "Hyung iyi misin?"

Jin küçük bir gülümseme ile "İyiyim" dedi.

Bütün gün çalıştıktan sonra Jungkook ile dükkanı kapatıp dışarı çıktılar.

"Jin hyung benimle gelip birkaç arkadaşımla yemek yemek ister misin?" diye sordu küçük çocuk dostça

"Bilmiyorum Jungkook hala evimi temizlemem gerekiyor ve-"

"Namjoon hyung da geliyor"

Neden o gelirse benim de geleceğimi düşünüyor

Fakat işe yaratmıştı ve gitmeye karar vermişti.

Yeni insanlarla tanışmak benim için güzel olurdu.

"Tamam o zaman"

________

Sadece başka bir sıradan aşk hikayesi || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin