BÖLÜM 10

630 87 12
                                    

-Jin'in bakış açısı-

Birkaç kontrol yaptırdıktan sonra sonuçları hastanedeki bekleme odasında bekliyordum.

Gerçekten gergindim ve kendimi olabilecek en kötü şey için hazırlıyordum.

Doktorun sözümü kestiği senaryoları düşünüyordum.

"Kim SeokJin" doktor bana seslendiğinde onu odasına kadar takip ettim.

Odaya girdiğimde doktor oturmamı söyledi.

Ben de dediği gibi yaptım ve oturdum çok gergindim.

Doktor bana bakıp iç çekti.

Gerginliğim geçti çünkü ne diyeceğini zaten biliyordum doktorun gözlerindeki üzgünlüğü görebiliyordum.

Kendimi ağlayacak gibi hissediyordum ama kendimi tuttum.

Doktor başını salladı ve muhtemelen bildiğimi biliyordu. "Özür dilerim" dedi.

"Burada hastalığınız ile ilgili tüm bilgileri içeren rapor var, sizi daha iyi hale getirmek için elimizden geleni yapacağız "

Ama yapamazsınız.

başka bir şey söylemeden ayağa kalktım ve yüzümde hiçbir ifade olmadan eve yürüdüm.

Asansörden çıktığımda kapımın önünde yeniden çiçekler gördüm.

Eğildim ve çiçeklerden üzerindeki notu okudum.

"Umarım iyisindir?"

Tekrar ağlayacak gibi hissettim ama bu sefer kendimi serbest bıraktım.

Bir anda kendimi çiçeğe sarılıp ağlarken buldum. Birisisin bana sarıldığını hissettiğimde arkama baktım.

"Namjoon?"
____________

Sadece başka bir sıradan aşk hikayesi || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin