십이

345 19 6
                                    

"Da Tae îți promit ca voi avea grija de ea " spune iar eu ma uit la el cu o privire surprinsă .
Jk își întoarce fata către mine și face un pas mai in fata . Se uita in ochii mei și își presează buzele peste ale mele . Imi închid ochii și ma las absorbită in sărut .
După cateva săruturi lungi ne despărțit din cauza lipsei de aer .
"Ma bucur atat de mult ca ești a mea , Y/n"
La auzul acestor vorbe am Chicotit și iam răspuns "și eu ma bucur ca sunt a ta Kookie"
"Ooo acum ne dam porecle ~~ dar ca sa sti nu mi-a placut sa te vad atat de apropiată de Taehyung , inteleg ca va înțelegeți și el e ca un frate pe care nu îl am pentru mine și tin și la el dar nu vreau sa te fure..a fost foarte greu s ATE obțin "
"Oh Kookie nu ai de ce sa te temi eu voi fi mereu alături de tine , acum ca am lămurit situația care este următoarea misiune?"
"Y/n încă nu am primit nici o misiune de la tata pt ca el crede ca noi lam omorât pe Lucas , acum nu trebuie ca el sa afle ca nu e mort "
"Oh... cred ca inteleg , scuze ca nu am reușit sa fac nimic util"
"Oh Y/n nu spune asta chiar ne-ai ajutat mult , acum ar trebuii sa le spunem și celorlalți despre asta "
"Mda.. " zic incet și ma uit in alta parte
...Ziua următoare...
Ma trezesc . Imi iau telefonul de pe noptiera și observ ca am 5 apeluri pierdute de la Tae .
"...de ce mar suna atat de devreme ... și unde e Jungkook parca dormise langa mine..."
Spun asta incet și merg inspre baie sa fac un dus rapid . Ies din dus imi scot niște haine din dulap și ma imbrac .
Aratam cam așa .

Imi iau telefonul de unde lam lăsat și ies din camera

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau telefonul de unde lam lăsat și ies din camera . În timp ce coboram scările imi deschid telefonul și îl apelez pe Tae.
"Umm Alo?"
"Oi Y/n Dc nu miai răspuns mai devreme? " imi Răspunde ..
"Ugh dormeam"
"Off doamne Y/n ... oricum team sunat sati spun ca jungkook a plecat intro misiune cu yoongi . Este legată de cea de ieri . Intrun final tatăl lui Jungkook a aflat ca nu am reușit sal omoram pe Lucas iar acum trebuia sa facem tot posibilul sa reușim "
"O-Ok și cum vom face asta? "
"Pai nu stiu întregul plan dar yoongi mi-a spus ca Lucas a plecat din oraș iar ei trebuie sa afle unde , așa ca ei foi au plecat înaintea tuturor "
"A.. "
"Y/n voi veni la tine in 5 minute"
"A-ah Ok"
După ce spun asta observ ca Tae a inchis .
Uhh Lucas de ce nu am reușit sati fac ceva atunci, de ce trebuia tu sa te prinzi " spun asta și dau cu pumnul in blatul din Bucătărie.
Aud cum se deschide usa .
"Hey Y/n ... Ce faci? "
"Oh nimic .."
"Da , nu te cred"
"Oh Damn , sunt nervoasa pe mine ca nu am reușit săi fac nimic lui Lucas seara trecuta , probabil ca tatăl lui jungkook nu ma mai crede in stare sa fac nimic , dacă ma da afara ? Dacă vrea ca jungkook sa se despartă de mine pentru ca sunt o dezamagire ?! , d-"
" Y/ n termina! Tu te auzi ce spui?! Tu ești o persoana importantă pentru noi toți , și nu ești tu singura ce a eșuat misiunea și eu și jungkook suntem implicați așa ca tatăl lui jungkook nu are ce ne face"
Tae ma prinde de maini și ne uitam unul in ochii celuilalt .
De ce trebuie sa se comporte toți așa de dragut cu mine... pe langa toți eu sunt un nimic...
Iar de când Tae are ochii atat de frumoși... ma apropo usor de fata lui . Vroiam sa îl sărut .
Tae sia dat seama ce vroiam sa fac dar el imi pune mana pe gura și face un pas mai in spate .
"Y/n c-ce faci?"
"I- Umm nimic..."
Damn Y/n cât de idioata poți fi ai un iubit care te iubeste mai mukte de cât pe el și tu vrei sa îl înșeli cu cel mai bun prieten al sau .
"Scuze Tae nu stiu ce ma apucat..."
"N-nu e nimic , dar hai sa speram ca jungkook sa nu afle de asta altfel amândoi vom fi morți.. Ok?"
"Ahah da... cel mai bine"
"Ok acum Y/n vreau sami spui ... Ai mancat ceva de dimineata?"
...
Nu ma așteptam la o asemenea întrebare după ce am tocmai făcusem dar sa fiu sinceră imi era puțin foame..
"Nu"
"Oh Y/n trebuie sa mănânci , hai sa îți fac ceva de mancare"
"N-nu trebuie Tae "
Spun și ii blochez mâinile cu a mea.
"Ma descurc eu singura "
"Oh Y/n fi serioasă acum lasama sati fac eu de data asta micul dejun 😉"
Mi-a făcut cu ochiul . Stiam ca obrajii mei erau roșii .. de ce ma comport așa ? Nu pot sa ma îndrăgostesc de el . E prea gresit . Nu vreau sa îl rănesc pe Jungkook...
"Oh bine fa cum vrei tu."
Ii las mâinile libere iar eu ma duc și ma așez pe in scaun .
Imi iau telefonul in mana și incep sa îl butonez .
————————————————————————
OK JUR CA ASTA II CEL MAI PLICTISITOR CAPITOL DINTRE TOATE OK:) DARRR MĂCAR AM POSTAT CEVA DUPĂ 4 LUNI APROAPE 😺
A didi000320 am postat și eu capitol :))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 15, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~Mafia gang~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum