하나

1.2K 34 0
                                    

Eram la mine in camera ,stăteam pe telefon liniștita .Dintr-o data aud un zgomot puternic venind din bucatarie, nu stiam ce se intampla. M-am ridicat și am fugit sa vad ce se intampla.
Eram in fata ușii .M-am uitat și am observat o dara de sange care venea din Bucătărie .Dupa ce văzusem ca sângele  venea înspre mine ,am simțit un gol in stomac .
Miam făcut curaj și am deschis usa .In fata mea se aflau părinți mei morți pe jos, in jurul lor era o gramada de sange .In fata mea se mai afla un baiat , avea un cuțit in mana și era tot îmbrăcat in negru . El și-a întors capul inspre mine iar eu avem mâinile la gura, și cu lacrimi pe obraji, acel baiat tocmai ce mi-a omorât părinți in propria casa.
Ma uit in jos la părinți mei morți de pe podea , iar când imi ridic privirea ace baiat dispăruse doar ca in locul lui au apărut alți 6 baieti, 3 dintre eu miau pus părinți in niște saci și au incercat sa ii scoata.Cand i-am vazut am inceput sa strig la ei .
"Hey ,opriți-vă , ce faceti cu părinți mei ,Opri-" nu am putut spune mai mult deoarece unul din acei baieti mi-a pus mana pe gura .
"Taci, si tu vi cu noi"
Am inceput sa ma zbat nu vroiam sa plec .Nu mai apuc sa fac nimic ca simt ca mi se închid ochii.
~După 2 ore~
Mi-am deschis ochii. Observ ca sunt intr-o camera , eram legată de pat .Am inceput sa strig .
Dintr-o data se deschide usa .A intrat un baiat , presupun ca era unul din acei 7 baieti . Se apropie incet către mine .
"Dezleaga-ma ,te rog !Vreau sa plec "Ii spun ,dar acesta pare sa ma ignore .Sa oprit langa pat și zice
"Sti ca nu ai unde sa pleci, vei sta aici pentru mult timp " spune , și imi pune parul după ureche, in timp ce rânjește .
"Lasă-mă , nu pune mana pe mine!"
Ma dezleagă și după pleacă in liniste cu un zâmbet pe fata,deschide usa , iar când sa plece spune "apropo eu sunt jungkook"...
————————————————————————BUN DECI ACESTA A FOSF PRIMUL CAPITOL SPER CA VA PLACUT ^_^

~Mafia gang~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum