다섯 (smut🔞)

697 25 2
                                    

Ma trezesc . Aram intr-o camera întunecată , draperiile erau trase iar Jungkook nu era nicaieri. Ma lăsat aici? Doar a profitat de mine? De ce trebuie sa fi atat de idioata Y/n ? De ce? Spun și dau cu pumnul in perete și incep sa plang .
Dintr-o data aud cum usa de la camera se deschide.
"Sa intamplat ceva , iubire?" aud vocea lui Jungkook.
"J-jungkook?" Spun și fug către el. In iau in brațe și incep sa plang .
"De ce plângi , iubire?" Imi ridica usor capul cu palmele , și ne uitam amândoi in ochii celuilalt.
"A-am c-crezut ca m-mai l-lăsat aici s-singura"
"Cum sa te las aici iubire?Inca nu ți-ai dat seama nu?" Ma încruntă puțin la el și imi spune "Te iubesc Y/n".
"J-jungkook..." nu mai apuc sa zic nimic ca ma săruta.
După ce ne dezlipim unul de altul ne uitam dinou in ochii celuilalt.
Imi șterge usor lacrimile , și ne îndepărtăm.
"A-ar trebui sa plecam " spun rușinată și ma uit in jos jucându cu dejetele.
"Oh da, ceilalti au plecat de mult"
"Ce? Au plecat? De ce?" Spune destul de tare aproape ținând .Nu stiu de ce am reacționat așa.
"Pai iubire..." vine inspre mine și imi tine bărbia cu doua degete "gemi destul de tare",când am auzit am simțit cum fierb toata.
"A-amm...TACI!" Spun și ii pun palmele pe gura.
Imi iau mâinile jos și ma trag mai in spate .
"Oh iubire nu ai de ce sa te rușinezi "zice cu un rânjet pe fata.
"Stiu ca tia placut"
"Taci"
"Ohh atunci de ce imi spune-i sa ma mișc mai repede și mai tare ,eh? "Rânjetele nui dispăruse de pe fata.
"T-taci"
"Hmmm iubire cred ca nu e de bine" spune râzând .
"H-ha?" Imi ridic capul din pământ și ma uit la el.
"Ce nu e inregula"
"Afla singura " spune și imi arata cu degetul partea de jos.
"A-ah?!,nu nu acum nu , noi T-trebuie sa plecam , pun p-pariu ca ceilalti ne asteap-"
Nu apuc sa termin ca jungkook ma ia pe sus
"Ceilalti pot aștepta iubire "si imi face cu ochiul.
Ma trântești de pat și începe sa ma sărute pe gat , imi da rapid tricoul jos și continua cu săruturile . Am inchis ochi ,am incercat sa ma abțin dar simt cum plăcerea ma cuprinde dinou ca in seara anterioară.
Simt cum se ridica de pe mine și imi deschid usor ochii . îl vad cum își da cureau rapid jos iar pantalonii de asemenea.
Vine peste mine și se poziționează la intrarea mea.
"J-jungkook stai p-" iar nu apuc sa termin ca o baga adânc in mine . Nu ma lasa sa ma obijnuiesc cu mărimea și începe sa lovească repede și adânc.
Nu puteam sa ma aprob din gemat . La inceput am simțit durere dar aceasta sa transformat in plăcere.
După cateva lovituri rapizi simt ceva cald . Presupun ca Junkook a terminat .
"A-ahhh" spun .iar Jungkook se da jos de pe mine.
"Ahh iubire ,ai fost minunata, exact ca inainte"
"O-oh mai taci , nu cred o sa ma mai pot mișca o săptămâna "spun și Jungkook începe sa Rada.
"Hai ca nu am fost atat de dur"
"Nu ai fost ?! Tremur ! Ca trebui sa ma cari"spun și imi întind brațele inspre el.
El ma ia sus in brațe și mergem la baie.
Ma pune pe toaleta , și pornește apa in vana.
Ma ridica dinou ma pune cu spatele de usa și ma săruta dinou.
"J-jungkook nu dinou te rog"
Nu mai pot spune nimic ca îl simt dinou in mine sa mișca mult mai rapid decât data trecuta .
După cateva minute termina , ma pune in vana iar el in fata mea.
"Jungkook nu mai vreau "
"E vina mea ca ești superba?" Și rânjetele ii apare dinou pe fata.
————————————————————————
OK ALT CAPITOL CU SMUT NUJ CE MO APUCAT:))) DA MĂCAR AM POSTAT PROBABIL O SA MAI POSTEZ IN WEEKEND didi000320

~Mafia gang~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum