열한

318 14 0
                                    

Nu apuc sa mai spun nimic ca atunci intra Taehyung și Jungkook . Jungkook vine inspre mine ma trage din mâinile lui Lucas. Eram întinsa pe podea aveam julituri in genunchi iar acestea ma usturau destul de tare , dar cu toate astea am incercat sa ma ridic deși era destul de clar ca nu voi reuși . Eram dinou pe podea , îl vad pe Taehyung cum aleargă inspre mine sa ma ajute . Ma ia pe sus in stil "mireasa" și iese cu mine din camera .
Jungkook era tot acolo cu Lucas .
Eu cu Taehyung eram pe hol . Tae fuge cu mine pe scari in jos iar când sa ajungem între mulțime , se aude un sunet de pistol , ma gandeam ca Jungkook la împușcat pe Lucas , încă nu eram sigura cine e cu adevarat Lucas sau de ce vrea șeful sa ajungem cât mai aproape de el dar acum pot spune ca am dat-o in bara destul de rau .
După sunetul acela de pistol toata lumea începuse sa se agite . Au inceput sa ias Adin casa iar doar Eu , Tae Lisa și încă câțiva baieti mai eram înăuntru .
O vad pe Lisa ridicându-se de pe canapea și îndreptându-se inspre mine .
"Ce se intampla acolo sus și ce ai pățit ?"
"Scuze Lisa poveste lunga o sati spun alta data dacă voi avea ocazia"
Lisa da aprobator din cap dar in acel timp auzim cum o usa se tranteste .
Îl vad pe Jungkook cum aleargă inspre noi .
"Ieșiți o data , de ce mai stati aici?"
Nu mai spunem nimic , iar Tae continua sa alerge cu mine in brațe dar Jungkook încă nu ieșise .
Tae ma lăsase jos.
"Poți sa te urci? "
Spune și arata către motocicleta lui.
"Da cred.."
Ezit puțin și ma urc , am reușit . Nu eram foarte grav rănită doar cateva julituri numi fac nimic.
Tae observând ca am reușit sa ma urc imi da o casca . Se pune in fata mea își pune și el casca și a pornit motorul.
"Ține-te strans Y/n"
Imi pun mâinile in Jurul lui , și capul pe umărul lui .
După ce mam Așezat calumea , Taehyung pornise.
Gândul imi era la Jungkook de ce nu pornise cu noi ? Poate mai avea ceva de făcut inainte sa plece ... stiu ca nu imi va spune dacă îl voi întreba deci îl voi întreba pe Tae , doar suntem cei mai buni prietenu nu?
Nu după mult timp ajungem acasa . Taehyung ma ajuta sa ma dau jos și intram amândoi in casa .
Tae văzând ca șchiopătez puțin ma ia dinou pe sus și ma duce in camera sa . Scoate un tricou larg di niște pantaloni scurți și mi da.
"Poftim schimbate cu asta , eu îți voi aduce ceva sa îți curat juliturile , ești importantă pentru noi sa sti" după asta se ridica și iese din camera .
Între timp eu imi dau pantofi și rochia jos ...dar atunci aud cum intra cineva pe usa.
"Aaam , uhh scuze strigama când ești gata"
Era Tae cu cutia de prima ajutor . Eu eram pe jumătate dezbracata.. "...Ok jungkook nu trebuie sa afle despre asta ..."
După ce ma imbrac cu hainele date de Taehyung îl stiu sa vina .
Nici o secunda ca Tae era deja înăuntru .
"Ok...acum sa curățăm astea "
Ma uit la el cum imi curată toate juliturile si vânătăile ce le aveam pe corp , era atat de grijuliu și arata atat de dragut...oh mai taci Y/n nu trebuie sati placa de Taehyung ..spun asta in gândul mei și clipesc de o mulțime de ori.
"Ok acum ești gata" se uita la mine cu zâmbetul sau pătrățos , iar eu ma uitam la el cu o fata rosie și un zâmbet mic pe fata .
"Y/n de ce ești așa roșie , numi spune ca ai febra , nu vreau sa fac pe dădaca " spune și face ca un copil .
"Nu nu nu am nimic , sunt foarte bine " ma ridic și îl iau in brațe . Ma ia inapoi in brațe și stam așa cateva secunde .
Se aude cum se deschide usa . Era Jungkook se uita la noi .
"Y/n e-.."
Sa oprit din vorbit și ne privea cu gelozie .
Văzând asta ies din îmbrățisarea lui Tae și merg către Jungkook.
"Oh Kookie nu se intampla nimic , sa sti , eu cu Tae suntem prieteni foarte buni și iam mulțumit ca mi-a îngrijit loviturile , nimic mai mult ma jur ."
Nu mai continui nimic ca simt brațele lui Jungkook înconjurate in jurul meu .
Zâmbesc usor și îl imbratisez inapoi .
" Ma bucur ca ești bine , ești cea mai importantă persoana din viata mea"
Iese din îmbrățișare și își lipește buzele de ale mele .
Ne dezlipim din sărut .
"A da multumesc Tae ca ai avut Grija de Y/n "
"Oh pentru nimic , doar suntem prieteni;)"
"Oricum vroiam sa va intreb ceva" ma bag eu. "Fupa tot eu tot nu inteleg care a fost misiunea ."
"...Y/n , Lucas e fiul fratelui tatălui meu , ei nu s-au inteles niciodata , de când erau mici tata și unchiul nu se suportau , se certau și se băteau mereu , intro zi unchiul sa mutat in alta țara iar acolo și-a făcut o familie, pana acum 3 ani când tata a aflat ca sau întors . Atunci tata a inceput sa își facă propria lui firma , împotriva unchiului meu . Noi ne ocupam cu diferite misiuni date de el. Și așa am devenit a doua cea mai mare companie de criminali fin lume , pe unu fiind părinții tăi . Tata nu suporta sa fie pe 2 iar de aceea trebuia sa ii omoram , pe tine team luat cu noi pentru ca te placea de dinainte iar eu lam convins sa nu te omoare . Acum ca ai tai au murit noi suntem pe unu iar tatăl meu vrea sa îl distrugă oe unchiul ."
"...wow..."
"Mda acum ca sti nu trebuie sa spui nimănui acesta e ca un secret de familie , iar acum tu ai devenit parte din familia noastră " spune Tae și ma mângâie pe spate .
"Jungkook sa sti ca ai avut noroc cu ea, bafta in continuare" spune Tae și iese din camera .
————————————————————————
DAAAA STIU CA NAM POSTAT IN 24 CUM AM PROMIS DAR 1.MIAM UITAT IDEILE
2.AM FOST OCUPATĂ 3.A FOST CRACIUNU (craciun fericit!) ACEST CAPITOL PROBABIK A FODT DESTUL DE PLICTISITOR DAR SPER CA VA PPACUT didi000320  na🙃🔫

~Mafia gang~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum