29

196 13 2
                                    

Юн Сэмин

Гэрт орон гутлаа тайлхад хоолны үнэр үнэртэв.

Нөгөө өрөөнөөс Жонгүг Енхёны дуу дуулдах бөгөөд тэд инээлдэнэ.

Енхён- Ер нь байнаа би бодсоон би Минад сайн бололтой Мина гэхдээ Сунгид сайн байх

Жонгүг- Чи яаж мэдэж байгаа юм?

Енхён- Та ээж рүү хардаг шиг Мина ч бас Сунги руу тэгж хардаг.

Сэмин тэр хоёрын яриаг сонссон

Сэмин- Гоё үнэр байх чинь өлсөөд байна шүү

Енхён ээж рүүгээ гүйн хөлнөөс нь тэврэн

Енхён- Би зөвлөгөө авсан юмаа

Сэмин инээмсэглэн хүүгийнхээ үсийг илэх аж.

Өхөөрдсөн хэрэг.

Тэд хоолны ширээнд сууж хоолоо идэцгээнэ. Сэмин Жонгүг рүү харан бодол хийв

Жонгүг яагаад надад тэгж их шунан дурласан юм бол? Үгүй ээ Би Жиминыг мартаж чадахгүй 5жил болж байхад Жонгүг намайг тэгж удаан нууцаар хайрласанд гайхах зүйл алга.

Орой нь тэд хүүгээ унтуулчихаад буйдан дээр тухлан тэмдэглэлийн дэвтэр гэх киног үзэх аж.

Сэмин Жонгүгын мөрийг налан

Сэмин- Би энэ киног хэд үзсэн гэдгээ мэдэхгүй байна. Дуртай кино минь

Жонгүг толгой дохин түүнийг энэ кинод дуртай гэдгийг нь мэднэ.

Киноны гол хэсэг халууханаар үнсэлцэх хэсэг гарахад тэдний нүүр улайн өөр тийш харах аж.

Гэнэт тэд харц тулгарав. Сэмин гацаж орхив. Жонгүг Сэмины нүд рүү ширтэн алгуур ойртох аж нүд нь уруул рүү нь шилжихэд Сэмин шүлсээ залгина. Сэмин нүдээ анив. Удалгүй Жонгүгын уруул түүний уруул дээр буун тэд үнсэлцэх аж.

Жонгүг тэр хоёр улам гүнзгийрэн Сэминг буйдан дээр хэвтүүлэн өмссөн цамцыг нь тайлж цээжээр нь гараа гүйлгэн хүзүү нь дээр нь шимэн буцан уруул дээр нь ирж ширтэлцэх аж.

Тэдний уруул дахин нийлж тэд үнсэлцэнэ.

Пак Жимин

Чэнхи- Чи тэр эмэгтэйг мартсан уу?

Жимины нүд гунигт автав. Чэнхи түүний царайг хараад ойлгосон юм тэр мартаагүй юм байна. Цааш даа ч тартахгүй юм байна гэдгийг тэр ойлгосон юм.

Жимин- Би худал хэлэхийг хүсэхгүй байна Чэнхи. Би түүнд үхэн үхтлээ хайртай байх болно. Гэхдээ чи салахыг хүссэн цагт л би түүн рүү очиж чадах байх. Би ямар нүүрээрээ чамаас холдох вэ дээ?

Чэнхи худал инээмсэглэл тодруулж

Чэнхи- Чи ядаж л худал хэлсэнгүй. Баярлалаа

Жимин толгой дохив. Чэнхи түүнийг аварсан нэгэн тэр яаж түүнийг хаяж чадах билээ.

Чэнхи- Чи надад сэтгэлээ өгж чадахгүй гэдгээ хэллээ. Харин биеэ өгж чадах уу?

Жимин гацаж орхив. Хэсэг бодол хийн хариулав.

Жимин- Чи хүсэж байвал ачтан даа хариугаа барих хэрэгтэй.

Чэнхи гунигласан үнэн дээ тэр Жиминд сэтгэл алдраад 3жил болчихсон байна.

Тэд гэрлэчихсэн байхад түүний сэтгэлийг өөр нэгэн эмэгтэй эзэмшдэг.

Чэнхи өөрийгөө өрөвдөнө. Түүний хувьд ачтан шүү дээ.

Vote, setgegdlee bicheerei. Aan bas uguullegiig mini sain reklamdaj uguurei kk💙

Killing me | pjmWhere stories live. Discover now