66

41 3 1
                                    




Jessica povs

?: În sfârșit v-ați întors la școală!!- zise o fată destul de înaltă, părea a fi drăguță dar de la a ''parea'' la a fi, mai e mult și bine.

Am învățat un lucru de când sunt aici, lumea profită în orice situație, de asta e bine să fi alarmat și fără frică.

Taehyung: Cine ești?

- Ah, credeam că o știați de s-a adresat cu așa ușurință la voi. - zic întorcăndu-mă spre cei 3 chipeși.

Ana: Exact.- zise ridicându-se, ducându-se lângă Jimin

Mi s-a părut amuzant faptul că ne-am ''protejat'' oarecum viitori iubiți, de mine și Selina vorbind că Ana deja și-a marcat teritoriul.

Se ridică si Selina, văzând cum alte fete veniseră la ei, ca niște disperate.

Selina: Ce tot vă holbați? Unde-i demnitatea voastră de vă adunați așa ca ultimile disperate- zise destul de revoltată.

- Mamă Selino, mi-ai citit gândurile.- zic răzând isteric.

Îmi întorc privirea spre Taehyung și îi trag o privire nu tocmai bună

Taehyung: Bun fetelor, vă mulțumesc că ne susțineți și că ne urmăriți, mai încolo facem niște poze împreună dacă vreți, acuma am vrea să mâncăm și noi ceva, suntem obosiți rău.-  zise făcând o față drăgălașă.

Jimin: Oppa vă iubește.- zise făcând o inimă cu mâinile.

O nu, Jimin, ai făcut cea mai mare greșeală ever.

Mă uit către Selina și îmi fac semnul crucii, ea înțelege și pufnește

?: Offf, dar noi voiam să mâncăm cu voiiii, Oppaa!!!- zise uitându-se către Taehyung, dăndu-se pe lângă el.
?: Exactt, suntem doar 3, vă rog!!! vrem să mâncăm cu voiii, nu se întâmplă mereu să vă avem aici!!- zise cealaltă fată, ea e genul cute dar iritant, nici prea înaltă dar nici prea frumoasă, bineințeles că ea s-a băgat lângă Jungkook.

Cealaltă era tăcută, probabil nu voia nici ea să fie aici în momentul respectiv, dar văzandu-le pe prietenele ei așezate lângă ei, s-a dus și ea, am observat clar cum cea mai înaltă, ce se afla lângă Taehyung, s-a uitat urât la ea, făcându-i semn să se așeze.

Ana: aish.. - zise punându-și mână în păr.

Selina: Nu cred că ne-am înțeles noi- zise râzănd

- Aish, și nu voiam să mă enervez fix acuma.. pot să mânc și eu liniștită?

?: Oh, im sorry, maybe you don't understand Korean!! My fault!! we just want to eat with our friends, so get out, please!- zise fata înaltă.

Toate 3 începem să râdem.

- Nu vreau să mă laud, dar mă descurc destul de bine, acuma hai să-ți zic eu ceva, doar ridică-te de pe scaunul ăla- zic zâmbind

Taehyung: Jess, e okay- zise ridicându-se și luându-mă de braț

Ana: Nu mi se pare okay deloc Taehyung. - zise plecănd.

- Nu mai am ce să zic, mă simt prea obosită.- zic uitându-mă după Ana cum pleacă, aleg să plec și eu adaugând un -Ana, vin și eu, așteaptă-mă-

Jimin: Fetele, unde mergeți?- zise urlând după noi 2


Selina povs

- Ce început drăguț- zic uitându-mă la mărul din mâna mea.

☼︎𝙾𝚞𝚛 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚢.☼︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum