Oră 8:30 dimineața.
~Ana pov's~
-Jimin.. Termină...- zic râzănd
Jimin: Ana, nu ne-am mai luat de mult o zi, să fim doar noi doi, îmi cer iertare, prințesa mea a suferit mult, nu e așa?- zise luăndu-mă în brațe, fiind în pătuțul lui, mirosul lui, perna lui...
- Ai dreptate puișor mic, unde ai de gând să mă aduci?- zic sărutându-l pe obraz dulce.
Jimin: Ai să vezi, închide ochii- zise el, iar eu asta fac, închid ochii și aștept un semnal.
- Îi pot deschide?- zic fiind plină de suspans iar el zice un simplu "Da".
Deschid ochii, sunt în fața unei limuzine, mă uit înjur uimită, cum e posibil să fiu ajuns aici?
Am o rochie roșie, mulată pe corp cu un V la sfârșitul ținutei, tocuri de 12cm, negri.
Jimin e întru-un smokin negru, elegant, mai frumos de atât nu poate fi.. nu saliva Ana! Este un moment important!! sau cel puțin așa cred..
Jimin: Ești uimită, nu-i așa? Ți-am zis că pentru tine fac orice, fără ca tu să-ți dai seama.- zise băgăndu-și mâna prin par, doamne ce sexy e.
Jimin: Am uitat să-ți zic cât de frumoasă ești în această seară, pentru asta, vreau să mă ierți, inchide ochii te rog frumos, de fapt nu-i închide, trebuie doar sa fac așa *pocnește din degete*, portbagajul de la limuzină se deschide.
Ceea ce văd este de nedescris, trandafiri, un buchet super mare.. dulciuri, lumănări.. balonașe drăgălașe în formă de inimă... wow...
Jimin: Pentru singura mea stea de pe cer, cea mai strălucitoare, după tine mă iau, când mă rătăcesc, iar calea cea bună îmi răsare fără să-mi dau seama.
+365 zile, +365 trandafiri pentru tine, un călduros la mulți ani, iubita mea❤️
- Omgggg iubirea meaa- zic sărind direct pe el și sărutându-l realizez că nu am niciun cadou pregătit.
Jimin: Nu contează dacă nu mi-ai luat nimic, eu trebuie să-ți ofer totul din mine- zise luându-mă în brațe.
-Da stai.. am zis-o cu voce tar- vin intreruptă de fundalul unei melodii, preferata mea!!
Jimin: May I?- zise cu un trandafir în gură acoperind accentul lui adorabil, își întinde mâna către mine cu tot cu plecăciune.
- Normal- hehehe zic în gândul meu, ce frumos e, nu pot sa cred așa ceva..
O văd pe Selina cum aleargă către noi, în pijamale??
Fuge și iară fuge, până țipă în gura mare:
Selina: TREZEȘTE-TE! ÎNCHIDE ALARMA AIA, INCREDIBIL AȘA CEVA, N-O PUNE AMEȚITA AIA DE JESSICA DAR O PUI TU! DĂ-MI PACE!- zise aruncandu-mi o pernă peste față, tresar în aer și realizez că... A FOST DOAR UN VIS!?!?!?
- DIN CAUZA TA N-AM APUCAT SĂ DANSEZ CU IUBIREA MEA, ERA ZIUA NOASTRĂ!!!- zic întorcăndu-mă cu capul sub plapumă și plângănd în continuare zic: Jessicaaaaaa, NU E CORECT, DE CE E AȘA REA CU SENTIMENTELE MELEE???
Nu aud niciun răspuns..
- Asta chiar doarme pe bune??? după toate țipetele astea??- zic cu voce tare.
Selina: Înseamnă că încă nu o cunoști, zise cu capul în pernă continuand cu un "Acuma lasă-mă dracu să dorm dacă nu, zbori"
- Jess, hai să sărim pe ea- zic ridicăndu-mă din pat.
Alt țipat iese din gura mea: JESSICA NU A DORMIT AICI!!! PATUL E FĂCUTTT, SELINAAAAAA
Selina: POATE L-A FĂCUT ÎNAINTE SĂ PLECE!!! LASĂ-MĂ, NU-MI PASĂ.
- DA JESSICA NICIODATĂ NU-ȘI FACE PATUL- zic plangând și mai tare...
exit două secunde și continui cu :"ȘI DACĂ A PLECAT???? DACĂ NE-A PĂRĂSIT?"- zic sărind pe Selina într-un mod brusc.
Selina: AIA NU PLEACĂ NICI DACĂ SARE O BOMBĂ PE CLĂDIRE, SIGUR E CU TAEHYUNG, ACUMA LASĂ-MĂ.
- CUM ADICĂ?? CE AR CAUTA EA CU TAEHYUNG!?? LA 8:30??? NU E POSIBIL- zic luandu-mi telefonul repede, căutând grupul nostru pentru a o suna.
Selina: AI ZIS 8:30?? IEȘI DIN CAMERA ASTA ACUMA!!~ Convorbire telefonică~
Jessica: Da? alo, mă auziți?- zise incercand să prindă semnal
Ana: DIAVOLE UNDE EȘTI, TE-AM CĂUTAT PESTE TOTTTTT
Selina: ÎNCERC SĂ DORM AICI, ANA ÎNCHIDE SAU TE SCOT AFARĂ
Jungkook: aveați dreptate- zise razand
Ana: JESSICAAA CE CAUȚI CU EI, AM NEVOIE DE EXPLICAȚII
Jessica: Nu mai urla, abia m-am trezit, pregatiti va, avem multe de făcut astăzi, la ce oră Namjoon?
Ana: CE? CE SĂ PREGĂTIM?? alooo, răspundeee, nu e semnal!!
Selina: AISH, NU MAI SUPORT, DA AICI TELEFONU ALA!- zise smulgăndu-mi telefonul din mână, închizând apelul.
Ana: PREGĂTEȘTE-TE, DOAR AI AUZIT-O, AVEM TREABĂ- zic scotându-i limba afară, strâmbăndu-mă la ea, fugit în baie de pericol.
CITEȘTI
☼︎𝙾𝚞𝚛 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚢.☼︎
FanfictionFF -> BTS 《Iubiri noi născute, distracție, băutură și în special, fete de neoprit.》