Jessica povs
- BANGGGG, REPEDE, URCAȚI ÎN AVION!
Bang: Ce aveți m- zise tușind văzând că eram toți într-o mașină, băgând nitro spre el
Namjoon deschise geamu de la mașină și începu să urle: DĂ-TE DIN CALE SAU VREI SĂ MORI?
Bang: NU-ȚI PERMIT SĂ-MI VORBEȘTI AȘA! DE CE NAIBA SUNTEȚI TOȚI INGRAMADITI ÎNTR-O MAȘINĂ ȘI DE CE NU RĂSPUNDEȚI LA MESAJE
- TU NU ÎNȚELEGI SĂ TE DAI MĂ? BINE, CALCAȚI PESTE EL ATUNCI!
Ana: DĂ-IIIIII
Bang: POFTIM????- zise fugind spre intrarea avionului privat
Începem să râdem cu lacrimi, coborând din mașină îmi dau seama că erau încă pe urmele noastre.
Namjoon: URCAȚI REPEDE TOȚI, HAI SĂ PLECĂM!!!!!- zise alergând cât se poate de tare spre avion, cu noi după el.
Jimin: MAI REPEDE ANA!- zise văzând o cum era să pice ca un sac de cartofi pe jos, impiedicandu se de o piatră.
- De o piatră Ana??? pe bune??? zic venind și eu în salvarea ei
O luăm de brațe și o cărăm repede în avion, făcându l pe Jin să-și dea cu capul de ușă, el fiind aproape cât ea, mă învârt speriată, asta mai trebuia, să-și sparga capul pe avion în timp ce mafia ne urmărea, fix asta mai lipsea.
Yoongi: ești bine?- zise către Jin, care săracul amețise pentru o fracțiune de secundă.
Jin: Da, sunt bine- zise punându-și mâna unde tocmai se lovise.
Mă simțeam puțin vinovată, dar eram cu gândul la ce se putea intampla dacă nu reușeam să scăpăm de tipii ăia.
Eram speriată, nu voiam ca bts să pățească ceva, cu toate că hate-ul nu se oprește așa dintr-o dată, cât de bun și disponibil poți fi, lumea mereu te va judeca.
Eram așezată pe scaunul acela înfricoșător, dar nu părea să-mi prea pese despre zbor sau despre faptul că urma să stăm ore întregi acolo.
Zborul a fost tăcut, toți așteptam un răspuns de la Bang, nu era planificat să plecăm așa devreme, mulți ar spune că e mai bine dacă ajungem mai repede nu?
Dar nu e așa, până la urmă totul are un timp, dacă noi ajungem mai repede, presa nu va fi acolo la timpul potrivit, bodyguardzi nici atât, ce să mai zicem de mașină, cu cine ajungem în Seoul?
Mă doare capul doar la gândul că am învățat așa de multe într-un timp atât de scurt, vreau doar să-i protejez, nimic mai mult.
Yoongi: Deci? ce facem?
Bang: încă valutez- zise uităndu-se în agendă
Namjoon: Nu știu Bang, nu mi se pare o idee bună
Jin: O să avem probleme dacă mergem de acuma- zise de data asta serios și el, fără mâncare, doar priviri serioase.
Bang: Momentan o să oprim la orașul cel mai apropiat, încă n-am reușit să-mi iau toate valizele din hotel, ce teroare!
- Fix la valize ne stă nouă capul acuma Bang- zic nervoasă.
Ana: păi de ce nu se poate?
- Nu prea putem acuma Ana, e clar că toată lumea va afla cât mai repede ce s-a întămplat și nu avem pe nimeni acolo momentan
Bang: Mereu te-am considerat o fată destul de proastă, dar începi să mă uimești! de unde știi ce se va întămpla?
- Bang, știti foarte bine că aici sunt reguli de urmărit, e exact ca și cu zborurile, dacă nu urmăresc șirul, se pot pierde, chiar și cei care controlează totul, pot da coordonate greșite, se poate întămpla orice.
CITEȘTI
☼︎𝙾𝚞𝚛 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚢.☼︎
FanfictionFF -> BTS 《Iubiri noi născute, distracție, băutură și în special, fete de neoprit.》