1.6

1.3K 107 51
                                    

"Şimdi ki oyunumuzu az çok biliyorsunuzdur. İki kişi kulaklık takıyor biri diğerine verilen kelimeyi anlatıyor"
Sunucuyu onaylayarak ikimizde kulaklıkları taktık karşımda tutulan deftere baktım.

Aşk

Aşk mı ? Cidden mi ?
"Jimin, aşk!"
Jimin anlamaz şekilde kaşlarını çatarak bana bakınca işaret parmağımla dudaklarımı gösterdim. Dudaklarıma kayan gözleri beni âniden germişti. 
"A-ş-k"
"Aşk!"
Gülerek Jimin'i onayladım. Yeni kelimeye baktım.

Ayrılık

Kesinlikle bilerek yapıyorlardı.
"Ayrı"
Dedim
"Ayık"
Dedi bağırarak
"Hayır, ayrı!"
Dedim
"Ayran!"
Dedi

"Ayrılık!"
Dedim
"Ayranlık"
Dedi
"Ayranlık ne be ?!"
Dedim sinirle, derin bir nefes aldım. Dudaklarımı işaret ettim.
"Ayrı..."
"Ayrı"
Dedi

"...lık"
"Ayran"
Gözlerimi sinirle kapattım.
"AYRILIK!"
Diye ayağa kalktım bir anda
"Süre...bitti! Sıradaki oyunumuz hislerle alakalı Jimin~shi sen sana gösterilen şeyi Rose~shi'nin sırtına çizeceksin o da bilmeye çalışacak"
Dedi sunucu, anladığımdan emin olmak için bana baktığımda onu onayladım.

Jimin'in eline bir kağıt verdikten sonra Jimin ürkek adımlarla yanıma yaklaştı. Bende ona arkamı döndüm.
Kâğıdı sırtıma koyunca kalbim hızlandı. Jimin birşeyler çizmeye başlayınca bende onun çizdiği şeyi elimdeki silme tahtasına çizdim.

Bitince sunucu yanıma geldi.
"3'e kadar saydığımda ikinizde gösterin"
Dedi
"1...2...3!"
İkimizde çevirince Jimin'in çizdiği şeye baktım. O bir ayı çizmişti bense tencere çizmiştim.
"Bir hak daha verin lütfen"
Dedim

•••••

"Böylelikle Jimin'le Rose toplam 6 oyun kazandıkları için masaj tabancasını kazanıyorlar!"
Heyecanla Jimin'e döndüm aynı anda ellerimizi çakınca ikimizde yaptığımızı fark edip önümüze döndük.

"Evet reklamlardan sonra devam ediyoruz"
Diyerek güldü.
"Kestik!"
Gelen sesi duymamla koşarak lavaboya gittim. Tanrım! Elimi kalbime atıp kendimi sakinleştirdikten sonra hiçbirşey yokmuşcasına çıkop makyaj masama oturdum.

Sunucu kadın makyajım tazelenirlem yanıma gelerek Jimin'le alakalı ağzımdan birkaç laf almaya çalıştı fakat bende bunu yiyecek göz yoktu. Her sorusuna mesafesi bir cevap vererek onu balımdan savdım. Umarım Jimin'de aynısını yapar.

Reklam bittiğinde tekrar kamera önüne geçtik. Bu sefer oturup kısa sohbetler etmeye başladık. Gruplarımız ve solo başarılarımızdan bahsederken sürekli Jimin'e bakmak istiyordum ama kendime hakim oldum. Daha sonra ise süre dolduğundan ekranlara veda edip ayrıldık.

~GONE~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin