3 gündür jimin ortada yoktu. İnstagramda da tüm bangtan üyeleri Bts'in hesabından fotoğraf paylaşmıştı ama jimin yoktu.
Odamda otururken aşağıdan gelen bağırışmalarla ayağa kalktım.
"Sana seni gördüğüm yerde götünü keseceğim demedim mi !? Gerizekalı herif!"
"Bak jisoo istediğin gibi götümü kesebilirsin o burda bir yere kaçtığı yok ama önce Rose'ye birşey göstermeliyim""Jimin git burdan"
"Bırak unni benimde jimin'e diyeceklerim var"
Dedim merdivenlerden onlara bakarken"Ama Rose-"
"Biz odamda olacağız"
Dedim, Jimin'e kısa bir bakış attıktan sonra peşimden gelmeye başladı.Odaya girdim arkamdan da jimin girdi. Önüme bir kağıt koydu
"Bu şirketin hisseleri bak bu ayrıldığımız gün hemen ertesi gün yani 16 Mart 2018'de seulgi'yle çıkmaya başladıktan sonra ki hisselere bak ne kadar artmış. Ona elimi sürdüysem jisoo ciddi ciddi götümü kessin""Bana neyi anlatmaya çalışıyorsun sen lanet herif ?!"
"Hâlâ seni sevdiğimi! Bang pd'nimin beni tehtid ettiğini! Senden ayrılıp seulgi'yle çıkmasaydım diğer üyelere sevgili yasağı koyacaktı ve biliyorsun Taehyung salağı 5 yıldır İrene noonayla çıkıyor 4 yıl önce ayrıldıklarında intihara kalkışmıştı. Hem ilişkimize devam etmek isteseydim bu bencillik olurdu!"