Canını acıtmak istemiyorum.Diye geçirir her anne çocukları kucağında masum iken.Türkiye’de Milyonlarca KADIN,ANNE,ABLA,BACI,HALA,TEYZE katledilirken düşünmeden sana şükrediyor.Ama sen “abla” dediğin kişilere beynin yerine cinsel organını kullanarak bakıyorsun.Eğer senin adaletin buysa kendine adam diyen kişi senin adamlığını adam öldüren şerefsizler yapmaz.5 dakikalık düşündüğün zevk o Kadının Kızın ÇOCUĞUN hayatını karartıyor.Her gün ardı arkası kesilmeyen işkencelere maruz kalan o insan onun acısından geceleri uyuyamıyorken sen şerefsizliğin oluşturduğu kalbini duyarak uyuyorsun gece.Ama o insan her uyuduğunda attığı çığlıkları düşünüyo insanların yüzüne nasıl bakıcam diye kendi kendini bitiriyo çünkü siz ilk ilişkinizde milli olurken o kadın istemeyerek bile olsa herkesin gözünde fahişe Orospu oluyo.Sizin cezalarınızı neden masumlar çekiyor?
#ÖZGECANASLANÖLÜMSÜZ
Bir sürü ünlü insan demeye utandığımız kişilerin yaptığı yorumlar o masum kızın KIZLARIN,KADINLARIN gururunu ayakları altına almadıkları için mi?''Ayağını açmış taciz etmiş Orospu''Yorumunda bulunan vicdansızlar size yaptıklarında demediğinizi bırakmazdınız demi?Adam dediğin cinsiyetle olmaz bunu unutmayın!Bizim Yasımız tüm olaylara.Adamlığı da size biz kızlar kadınlar öğretiyor.BEN ADAMIM diye geziceğinize biraz kendinize ben insanım! diyip baksanız İDAM'a uygun görülüp iğrenç yaratık olarak adlandırılmıyacaktınız.ADAMSANIZ ADAMLIKTAN ÖNCE KADINLARI KIZLARI DÜŞÜNÜN.SİZİN O MİLLİ OLUŞUNUZLA ADAM DİĞİL ERKEK OROSPUSU OLUR.BU LAFI ÜSTÜNE ALINCAKLAR KENDİLERİNİ BİLİR.9YAŞINDAKİ KIZA TECAVÜZE KALKIP DAMACANADAN TAVUĞA BİLE TECAVÜZ ETME İĞRENÇLİĞİNE SAHİPSİNİZ.BİZE FAHİŞE DEDİĞİNİZ ZAMAN UNUTMAYIN Kİ SİZİ DE BİR FAHİŞE DOĞURDU.DÜZGÜN İNSANLARIN ARASINDAN ÖN YARGILI BİR PİÇ OLARAK ÇIKMAYIN LÜTFEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazoşist
Teen FictionHer acı bir kurtuluştur insanlara... -© "Gece Saygıner" İsminin hakkını veren Kendine güvenen Geçmişte yaşamayı bırakmış O'ydu Karanlık