PART 2

267 13 0
                                    

SKIP PULANG SEKOLAH

Ali pergi akedemi M.A.T.A. awal sebab dia ada meeting dengan ketua teras a.k.a. Ejen Dayang dan Ejen Ganz.
E.Dayang: ali,bagaimana penyamaran kamu berlakon sebagai ejen lemah? Berjalan lancar?
E.Ali:misi saya berjalan dengan lancar,tapi tula saya ashik kena buli. Nasib ni misi saya kalau tak saya belasah diaorang semua teruk-teruk.
E.Ganz:takpe ali nanti kamu juga akan melatih mereka semua.
E.Ali:tu saya tau tapi bila sebab saya dah lama tak mengajar ejen muda.
E.Dayang:kamu akan melatih mereka semua mulai minggu hadapan.
E.Ganz:tapi nanti kamu nak sembunyikan identiti kamu ka atau kamu nak dedahkan identiti kamu?
E.Ali:saya akan dedahkan identiti saya. Saya nak tengok sejauh mana mereka akan terkejut apabila dapat tahu saya ejen legenda.
E.Dayang:ikut kamula ali. Tapi nanti kalau kamu nak balas apa yg mereka buat pada kamu dulu boleh tapi jangan melampau sangat ye?
E.Ali:baik ejen dayang.
E.Dayang:saya harap semua mentor akan simpan rahsia ini dengan baik sebab ali ialah ejen legenda yg mengesuai kesemua teras iaitu Tekno,Kombat,Neuro dan Inviso.
Semua mentor:baik ejen dayang kami akan simpan rahsia ini dengan baik.
E.Dayang:bagus,bersurai.

~~~~~BERSAMBUNG~~~~~

Ejen Ali ( EJEN LEGENDA )Where stories live. Discover now