Moon:ermm ali boleh aq tanya?
E:Ali:alif panggil aq alif sebab itu nama samaran untuk ejen legenda. Tapi kalau korang nak panggil aq ali pun boleh. Ha,apa yg korang nak tanya tadi?
Khai:dah berapa lama kau menyamar jadi seorang ejen lemah?
E:Ali:dah lama,ingat lagi tak kali pertama aq datang akedemi?
Iman:ingat.
E.Ali:aq datang menyamar sebagai ejen baru dan menyamar jadi ejen lemah.
Iman:erk,tak faham.
E:Ali:haih( mengeluh ) Maksudnya aq akan perhatikan dan merekodkan prestasi perkembangan latihan semua ejen muda dan bagi rekod tu pada ketua-ketua teras dari semasa ke semasa secara rahsia. Korang ingat lagi tak waktu aq kena buli di akedemi dulu?
Khai:ingat.
E.Ali:diorang nasib baik sebab waktu tu aq kena buat misi menyamar dan berlakon jadi ejen lemah. Kalau bukan sebab misi,dah lama diorang semua ada kat hospital masuk ICU. Jadi waktu tu aq sabar je lah.
Iman:oooo,awak menguasai berapa teras?
Moon:haah berapa teras kau kuasai?
E.Ali:untuk pengetahuan korang bertiga,aq kuasai semua teras.SKIP SAMPAI AKEDEMI M.A.T.A.
E.Ali:baikla,ingat simpan rahsia ni dengan baik. Kalau tak, tau lah nasib korang bertiga,FAHAM?
M,K dan I:fa...faham Ejen Alif.
E.Ali:baikla aq ada misi rahsia korang tau kan misi apa?
K,M dan I:tau.
E.Ali:bagus,bye aq pergi dulu.
K,M dan I: bye.~~~~~BERSAMBUNG~~~~~
YOU ARE READING
Ejen Ali ( EJEN LEGENDA )
Fanfiction"kau ejen legenda rupanya" "ye aq kenapa terkejut ke" "tak mungkin kau yang ejen legenda"