Tok
Tok
Tok
????:ali bangun mandi,lepastu sarapan terus pergi sekolah.
Ali:ali ada kat dapur la ayah.
( Ye,ayah ali namanya ialah Dr.Ghazali. )
( Ok,sambung )
Dr.Ghazali: eh? Bila masa ali ada kat dapur? Ayah tak perasan pun?
Ali: dari tadi lagi ayah. Ali tengok je ayah pergi mana. Ali tengok dari dapur rupanya ayah pergi bilik ali.
Dr.Ghazali: la patutla tak dengar siapa menyahut dari bilik kamu.
Ali:heheheh ok la ayah,ali pergi sekolah dulu. Bye ayah,assalamualaikum.( kata ali sambil menyalam tangan ayahnya sebelum keluar rumah ).
Dr.Ghazali: ( dalam hati ) aliya kalau awak hidup lagi mesti awak bangga dengan ali sebab ali dah pandai berdikari sendiri,dia pandai buat sarapan. Masakan dia sama seperti awak aliya.SKIP SAMPAI SEKOLAH
?????:Awal kau sampai harini? Selalunya lambat ja?
Ali:aq datang awal salah,datang lambat salah,kau kenapa alicia?
Alicia:woi budak lemah,jangan nak berlagak kuat depan semua orang kau kena sedar sikit kau tu lemah harapkan IRIS je. Hairan aq,macam mana M.A.T.A. boleh budak lemah macam kau jadi ejen?
Ali:dah habis dah? Kalau dah aq pergi dulu bye.
Alicia:( dalam hati ) tch dasar budak lemah. Berlagak kuat depan semua orang tapi dia sendiri lemah.
Ali:( dalam hati ) heh,kau kata aq ejen baru dan kau kata aq lemah ue alicia. Kau tak kenal identiti sebenar aq. Identiti sebenar aq ialah ejen legenda boleh dipanggil ejen alif untuk nama samaran aq supaya identiti ejen legenda tidak terdedah. Heh, kau dan korang semua ejen muda M.A.T.A. akan tahu identiti sebenar aq suatu hari nanti. Nanti aq yang akan latih korang semua. Korang akan tahu identiti sebenar aq satu hari nanti wahai semua ejen muda M.A.T.A..~~~~BERSAMBUNG~~~~
YOU ARE READING
Ejen Ali ( EJEN LEGENDA )
Fanfiction"kau ejen legenda rupanya" "ye aq kenapa terkejut ke" "tak mungkin kau yang ejen legenda"