Jižní Karolína

16 1 0
                                    

Patrik
Dneska je začátek září, a my jsme druhým měsícem v Jižní Karolíně a to konkrétně ve městě Spartanburg, což je vážně krásné město a asi i můžu říct, že jsem so do toho města zamiloval. Dneska sice není žádný teplo, asi patnáct stupňů, ale na nějakou hezkou procházku není pozdě nikdy a to jakože je tady míst na procházky hodně. ,,Oblékni se, půjdeme ven.'' drkl jsem do Mattea, který ležel vedle mne na posteli. ,,Teď?'' podíval se na mne. ,,Jo, teď, vezmu tě na oběd.'' usmál jsem se. ,,No tak.'' drkl jsem do něj znovu, když se ani nehnul. ,,Dobře.'' přikývl po chvilce a vstal. Usmál jsem se a také vstal, Matteo stál před skříní a zíral na svoje mikiny. Povzdechl jsem si a šel k němu, vyndal jsem jednu jeho světlounkou modrou mikinu a zavřel skříň. ,,Občas jsi horší jako holka.'' zakroutil jsem hlavou. Matteo se na mne otočil a příjemně se usmál. ,,Pojď ke mne.'' usmál jsem se a objal ho. Tyhle momentky jsou magické. ,,Je tady krásně.'' zamumlal mi do hrudě. ,,To je.'' přikývl jsem. ,,Ale teď se převlékni ať můžeme jít.'' usmál jsem se a dal mi pusu na tvář. ,,Venku je taky krásně.'' dodal jsem. Bylo sice pod mrakem, ale i tak. 

Po asi patnácti minutách jsme se dostali ven z domu a vydali se na procházku, kterou jsem již dříve zmiňoval. ,,Kam půjdeme?'' zeptal se a chytl mě za ruku. ,,Asi do Edwin preserve, tam bylo krásně.'' pousmál jsem se. Edwin něco tam Nature Preserve je nádherný park nedaleko od místa, kde teď přebýváme a rád tam chodím po práci si jen tak vyčistit hlavu. ,,Nevadí ti to, že tam půjdeme znovu?'' pozastavil jsem se nad tím. ,,Ne, v pohodě, mě se tam taky líbí.'' usmál se. ,,To jsem rád, že ti to nevadí.'' ,,Nevadí.'' zakroutil hlavou. 

Občas přemýšlím nad tím, že si Mattea vlastně ani nezasloužím,, je až moc rozkošný a neviný pro člověka jako jsem já, i když neviný není už od té doby, co jsme spolu v New Yorku spali, ale to je teď jedno. ,,Patriku?'' vytrhl mě z mého přemýšlení hlas mého přítele. ,,Ano?'' podíval jsem se na něj. ,,Co se děje? Nad čím přemýšlíš?'' zeptal se. ,,O tom jak dokonalej vlastně jsi.'' usmál jsem se. ,,Patriku.'' usmál se a praštil mě do ramene. ,,To bolelo.'' zakňučel jsem. ,,Já vím, to mělo bolet.'' usmál se. S úsměvem jsem zakroutil hlavou, já si tohohle kluka vážně nezasloužím. 

Prošli jsme kousek parku a udělali si dost příjemnou procházku, protože jak už jsem zmiňoval, tak tenhle park je krásné místo. ,,Máš hlad? Vezmu tě na ten oběd.'' podíval jsem se na Mattea. ,,Trošku.'' pousmál se. ,,Tak půjdeme, já už mám taky hlad.'' kývl jsem. Rozešli jsme se snad k tomu  nejlepšímu místu na světě, kde se dá najíst, protože takhle dobře nevaří ani moje babička, ale neříkejte jí to, radši. ,,Jdeme tam?'' ,,Přesně tam.'' usmál jsem se. ,,Patriku, ty jsi šílenej.'' zakroutil hlavou. ,,Já vím a právě proto mě tak miluješ a teď pojď.'' podíval jsem se na něj. 

Nebudu vás tady zatěžovat zbytečnými detaily, sami si asi dokážete představit jak jíme, tak vám to nemusím nějak popisovat. Po dokonalém obědě jsme šli domů, Matteo si stěžoval, že už ho bolí nohy a já ho potom domů nepotáhnu. Takže jsme došli domů, respektive na místo, kde přebýváme a převlékli se do věcí na doma. ,,Patriku,'' zakňučel Matteo a lehl si ke mně na postel, ,,chci se mazlit.'' zakňučel znovu. ,,Ježiš, tak pojď.'' usmál jsem se a objal  ho. ,,Ještě se ti nechce domů?'' zeptal jsem se a dal mu pusu do vlasů. ,,Rád bych tady zůstal.'' odpověděl mi. ,,Ty chce už domů?'' zeptal se. ,,Ne, mě se tady líbí.'' usmál jsem se. ,,Tak jo.'' přikývl. Usmál jsem se a znovu ho políbil do vlasů. ,,Pojďme si dát vanu.'' navrhl mi. ,,Připravíš jí?'' ,,Připravím.'' přikývl a zvedl se z postele. 

Popravdě to jen u koupele neskončilo, ale to by bylo zase na tak trochu jiné povídaní a našim sexuálním životem vás nějak nechci zatěžovat, protože si sami dokážete představit, co dva kluci při sexu dělají. Co vám můžu říct je to, že jsme se pak jen oblékli a v objetí toho druhého jsme usnuli, víc vědět nepotřebujete. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 01, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Prince of adventure [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat