Časť 7

8 0 0
                                    

,,Už si videla toho nového sexoša ako vystrihnutého z playboy časopisu?" vychrlila na mňa Rose po ceste do bufetu. Hodila som po nej nechápavý pohľad a ona z vrecka na čiernych džínsoch vytiahla telefón. Kým som stihla žmurknúť, už mi ukazovala jeho instagram, fotky zo stránky plaveckého klubu, ktorého je členom a vychrlila na mňa snáď celý jeho životopis.
,, Rosemary, Cameron a môj brat ti nestačia? Ozaj musíš mať každého? " štekla som po nej s vyčítavým pohľadom, na čo ona len prevrátila očami.
,, Ty tupá krava. Keby si ma aspoň raz v živote počúvala, vedela by si, že ho plánujem dať dokopy s tebou. Si sama už hrozne dlho a to tebe ani tvojej panenskej blane neprospieva." capla mi po hlave a zvedavým pohľadom čakala čo vypotím. Zrak však potom preniesla na moje ruky, akoby vycítila, že sa niečo deje. Pri pohľade na moje hánky sa, nečakane, zamračila. Už už som sa išla obraňovať, keď som na ruke pocítila jemný dotyk. Pozrela som dolu aj ja a keď som videla pokerovanú ruku ovešanú prsteňmi, odľahlo mi. Bolo mi totiž jasné, že práve vďaka Sebastianovi sa vyhnem mojej šialenej najlepšej kamoške. A ona si to uvedomovala tiež, pretože sa naňho nepekne mračila.
Výstražne vztýčila ukazovák, prižmúrila oči a pomalými krokmi sa k nemu približovala.
,,Prečo sa okolo nej stále motáš? Čo od nej zase chceš?! Nestačilo ti raz? Ak jej znova ublížiš, prísaham, že ťa vlastnoručne vykastrujem kružítkom, gule ti napchám do papule, povysávam ti oči a do nosa ti napchám krvavé tampóny! " stále viac a viac sa mračila a Sebastian, no, nikdy som ho nevidela takého vystrašeného. Spomínala som už, že mám psychopatskú najlepšiu kamošku? Nie? Tak, teraz to už všetci viete.
Rose sa stále pomaly približovala k Bastianovi, on ustupoval a mňa ťahal so sebou. Ruku mi totiž stále zvieral, teraz už ale o čosi silnejšie. A čo som v tej chvíli spravila ja? Vybuchla som do smiechu. Naozaj. A ich nechápavé pohľady ma rozosmievali ešte viac.
,, Neboj sa, žiadna kastrácia nebude. " šepla som Sebastianovi a potľapkala som ho po pleci.
Rosemary na mňa len nahnevane zazrela. Došlo mi, že sa odtiaľto musím co najrýchlejšie vypariť.
,, Roseii," sladko som sa usmiala. ,,Ty mi kúpiš bake rollsky a ľadovú kávu, že? Prosím, ďakujem, milujem ťa, maj sa." podala som jej peňaženku a kým sa stihla spamätať, s Anthonym sme už ruka v ruke kráčali, teda skôr bežali, preč z jej dohľadu. Konkrétne na parkovisko za školu. Väčšina deciek sem chodila fajčiť, ale našťastie toto obvykle preplnené miesto práve teraz zívalo prázdnotou.

Vysadla som na múrik a pohľadom som sledovala Tonyho, do riti, Sebastiana, ako rozhorčene rozhadzuje dlhými rukami.
,, Ako sa s ňou vôbec môžeš baviť?" rapkal nechápavo, kým si z vrecka vyťahoval cigarety a zapaľovač. ,,To dievča je diabol v ľudskej podobe. V dosť sexy ľudskej podobe, teda akože jej kozy sú fakt-" išiel sa ďalej rozjímať nad poprsím Rose a práve preto som mu radšej dala jednu poza uši.
,, No veď sa nerozčuľuj, mne sa aj tak najviac páči tvoja plochá hruď." prehovoril s jeho klasickým úškrnom a vyfúkol mi cigaretový dym priamo do tváre. V tom momente mi naozaj nechýbalo veľa, aby schytal facku.
Môj pohľad ho konečne uzemnil a prešiel k veci. Teraz už o čosi vážnejšie.
,, Mal som pocit, že večer do parku neprídeš a zomrieť si nemôžem dovoliť. Vieš, bola by to škoda, keby svet stratil takého fešáka ako som ja. " hrdo sa uškrnul a ja som len prevrátila očami.
,, Úprimne? Naozaj som nemala v pláne prísť." tentoraz som to bola ja, kto sa uškŕňal a Sebastian po mne pre zmenu nepekne zazeral.
,, Fajn, prejdi k veci" vyzvala som ho so smiechom.
,, No, takže" prikývol a mierne nervózne pokračoval,, moja mama nás videla vtedy v tej mláke. A teraz si myslí, že spolu znovu chodíme. Čaká, kým ťa privediem domov a nechce mi s tým dať pokoj, ved vieš ako ťa mala rada... " jemne sa usmial, hlavu otočil bokom a pohľad upieral kamsi do ďaleka. Jeho mama ma naozaj mala rada a preto ma náš "rozchod" trápil ešte viac. Premýšľala som nad jeho slovami a oči som z neznámeho dôvodu nedokázala odtrhnúť od jeho pier. Elizabethhh, sústreď sa, aby si ho nepretiahla v strede parkoviska. Okej okej, som tu, žijem.
,, A odo mňa čakáš, že..? " potriasla som hlavou a spýtala sa po chvíli ticha. Uprel na mňa smaragdovo zelené oči. Tento pohľad neveští nič dobré...
,, Že to budeš so mnou pred ňou hrať." povedal s vážnou tvárou a ak by som v tom momente mala v ústach vodu, skončila by na jeho peknom ksichte.
,, No ták, aspoň chvíľu, od kedy sme sa rozišli sa na teba neprestala pýtať. Aj keď sú to už tri roky. Veľmi by ju potešilo, keby ťa mohla znova vidieť... A myslel som, že aj ty ju máš rada. " pozeral na mňa detskými očami a vo mne sa niečo pohlo.
,, Čo z toho budem mať ja?" vychrlila som aby som nevyzerala trápne, že tak dlho mlčím. Sebastian sa len uškrnul. Kriste, čo zas vypotí...
,,Však predsa by si "randila" s najkrajším chalanom v meste, čo viac by si chcela. "
Čo som čakala. Opäť som po ňom zazrela, na čo sa on rozrehotal.
,, Čo ja viem, keď budeš potrebovať pomôcť, alebo tak, napíš, budeš to mať ako takú protislužbu či čo to." tiež som sa rozosmiala. O čo sa tu pokúšame.
,, Tak fajn" ani neviem kedy a ako som mu odpovedala. Spokojne sa usmial, venoval mi bozk na líce a pred tým ako odišiel mi ešte stihol zakričať : ,,tak teda dnes o 19:00 u nás ťa budeme čakať na večeri."
,, Ako si vedel, že budem súhlasiť?" od kričala som mu ešte.
,, Pff, mne by si predsa neodolala." žmurkol na mňa a potom sa stratil v priestoroch školy.

Do čoho som sa to znova namočila?

================================
KONEČNE SOM TO DOPÍSALA! Skladajte ódy, gratulujte mi😌
Strašne mi to dlho trvalo, ja viem, ale po prvé sa mi nechcelo, po druhé mám toho veľa v škole. To je vlastne jedno, lebo aj tak nič nerobím, ale som proste lenivá mrochta a nechcelo sa mi ALE je to tu, takže pšt.
Dúfam, že vás nenudím k smrti a cením si každé prečítanie, vote či komentík💜

Môj pán DarcyWhere stories live. Discover now