Časť 8.

9 1 0
                                    

,, Ty zasratá hlúpa krava! " kričala Rose.
,, Skurvysyn jeden vydrbaný, prísaham, že ho zavesím za gule do prievanu!" pridal sa aj Heathcliff a nasrdene behal po mojej izbe.
,, Na kerú riť sa s ním ťaháš?! Nestačilo ti, že ti zlomil srdce raz?! " opäť sa ozvala Rose, sadla si ku mne na posteľ, no opäť vyskočila na nohy a nahnevane udierala do môjho obľúbeného plyšového medvedíka.
,, Fakt ešte nemáš dosť do riti Liz?!" zrazu sa tu objavila aj Cathy a pridala sa k môjmu bratovi a šibnutej najlepšej kamoške.
,, Zaprísahala si sa, že s ním už nič-"

mám si dnes obuť lodičky? Bude to príliš formálne? Počkať, nemôžem si obliecť tepláky a lodičky. Fakt tam mám ísť v šatách? Hah, keby som sa natrepala do nejakých sexy obtiahnutých šiat, Sebastianovi by oči vypadli z jamiek.

Behalo mi hlavou, kým mi tí traja šialenci nadávali, vlastne ani neviem za čo. Ako si sa do čerta dostala  na výšku? Ako môžeš nevedieť, za čo ti nadávajú? IDEŠ HRAŤ FRAJERKU CHLAPCOVI, KTORÝ ŤA ODPORNE ZRANIL! ČO VIAC CHCEŠ POČUŤ?!

Neviem, asi si dám tie kúl kárované tepláky, fešný crop top, klobúčik a bielu košeľu. Olalaaa dám si crop top bez podprsenky. Ako sa bude Sebastian tváriť?

"ELIZABETH!" skríklo naraz moje podvedomie, Rose, Heath i Cathy.
,, Hm? "zmätene som na nich pozrela. Čo som vravela, že si oblečiem?

Keď zbadali môj zmätený pohľad, všetci traja si len ťažko povzdychli a zvalili sa na moju posteľ. Pozrela som na nich. Vôbec som nechápala, prečo sú takí nahnevaní. Normálne som Rose povedala, že idem k Tonymu. Hej, Rose to potom vytrúbila mojim súrodencom a teraz pravdepodobne plánujú vraždu najskôr Bastianovi a potom mne. Každopádne stále neviem, či ten crop top nebude moc.
,, Hej ty, Rose, myslíš, že keď si vezmem tie kárované nohavice, crop top a bielu košeľu, bude to moc? " spýtala som sa a odrazu som nevedela určiť, na ktorej z troch tvári sídlil najmavší odtieň červenej.
,, Ups." šepla som a dala som sa na útek. Z izby som vybehla len v obrovskom rozťahanom tričku bez podprsenky a starých teplákoch. Na hlave som mala akési hniezdo, no naháňali ma traja psychopati, takže moj výzor bolo to posledné, čo ma zaujímalo.

V dome som akosi nemala kam ujsť a keď po mne Cathy hodila papuču s výkrikom "opováž sa naňho ešte niekedy pozrieť a prisaham, že ti piercingy vlastnoručne vypálim" uvedomila som si, že je čas zdrhnúť. Na chodbe som chytila kľúčiky od auta, našťastie jediné. Neobtažovala som sa topánkami, jednoducho som nasadila do auta a trielila k Sebastianovi.

Až keď som stála pred jeho dverami bosá, oblečená ako posledný bezdomovec, v tvári čudesný úsmev a nemo som zízala na zvonček som si uvedomila, že toto je asi chyba. Vážne som sa dala nahovoriť na takúto kravinu? Načo mu ja vôbec pomáham?

Otočila som sa na päte a chcela som ísť domov, no v tom sa dvere otvorili a nestal v nich nik iný, ako môj princ na bielom ko- tento v alobale obalený idiot si chcela povedať! Opravilo ma moje podvedomie.
,, Janie? Co ti robíš tak skoro... " prezrel si ma od hlavy po päty a dodal :,,... a bosá?"
Pozrela som na svoje malé nohy stojace na mäkkučkej rohozke pred domom Thompsonovcov. Vážne vyzerám hlúpo.
,, Vlastne ani neviem. " so smiechom som mykla plecami. ,, doma to bola čistá psychiatria, moji súrodenci spolu s Rosemary sa proti mne spikli. Nepáči sa im, že sme sa dali znova-" pri týchto slovách som sa zastavila. So Sebastianom sme sa predsa nedali znova dokopy, len to hráme pred jeho rodičmi.
,, No, že ty a ja... Sme... Vieš, že to..." koktala som. Sama som nevedela čo chcem povedať, a tak som sa Bastiama pozrela s nádejou, že mi rozumel. Keď sa široko usmial bolo mi jasné, že rozumel každému slovku, ktoré som vypustila z pier, i keď to nedávalo zmysel ani mne samotnej.
,, Penny je doma, ak chceš, choď za ňou. Požičia ti niečo na seba. Aspoň ponožky teda. " povedal a úškrn mu nezmizol z tváre. Pri spomienke jeho sestry mi v očiach zahrali iskricky. Milovala som Penelope! Bola v mojom veku a vždy sme si úžasne rozumeli. Bola niečo ako veštica, kartárka, bilinkarka, liečiteľka, alternatívna psychologička... Skratka bola fantastická, a tak som neváhala a bez okolkov som prešla cez Sebastiana dnu, priamo do izby Penelope Grace Thompsonovej.
,, POPPY! " zvískla som, keď som zbadala chudučké dievča sedieť v tmavej izbe na koberci v strede kruhu zo sviečok. Penny okamžite precitla a vedela kto prišiel, nik iný ju Poppy nevolal.
,, Najdrahšia Betty!" zvískla aj ona a už ma dusila v objatí. Bola svojská, to áno. Spôsob akým rozprávala, jej správanie... No to všetko robilo Penelope tou Penelope, ktorú všetci milovali.
,, Je pravda, že si opäť vo vzťahu so Sebastianom? Karty mi čosi naznačovali, no bolo to neisté, nejasné... Povedz mi drahá Elizabeth, ako to v skutočnosti cítiš? Čo vraví tvoje srdce? " spýtala sa ma a uprela na mňa svoje ľadovo modré oči. Občas boli až strašidelné, najmä v kombinácii s jej ebenovo čiernymi vlasmi, no i tak bola nádherná.
,, Drahá?" oslovila ma Penny ešte raz, no zbytočne. Len som sklonila hlavu. Odpoveď na jej otázku som si však priala poznať i ja...
,,Nič to, verím, že vesmír zošle správne signály a obaja včas prídete na to, čo ja a moji nadpoemský priatelia už tušíme." zhlboka sa nadýchla a preniesla na mňa všetku svoju pozitívnu energiu. Nemusela som veriť, no cítila som to. Všetky starosti zo mňa opadli.
,, Tak teda, prečo ťa ten hlupák poslal za mnou a nešiel sa ti venovať?" odrazu úplne zmenila tón. Nebola to nepríjemná zmena, naopak, celkom osviežujúca.
,, No, akosi som vrámci pudu sebazáchovy ušla z domu sem na večeru. Ale zabudla som sa prezliecť." znova som si prešla očami po mojom oblečení a pri pohľade na nohy som sa zasmiala.
,, a obuť " dodala som, na čo sa zasmiala aj Penny.
Ó chvíľu ma už ťahala smerom ku svojej skrini so slovami:,, neboj sa, vyjdeš odtiaľto a Sebastian sa už svojím citom k tebe nebude môcť viacej brániť."

Sebastianove city ju mne? On ku mne niečo stále cíti? Cítil ku mnr vôbec niekedy niečo? A čo ja? Tak dlho som si nahovárala, že ho už nemám rada, no aj tak teraz stojím v izbe jeho sestry a dúfam, že zo mňa Sebastian spadne na zadok...

Je toto láska? Táto chaotická spleť citov? Bludisko?

A chcem sa z tohto bludiska dostať preč...?




______________________________________
Muhahahahaaaa
Vidíte kto je späť? Precitujete môj veľkolepý návrat? Strašne som lemravá písať a ani neviem, či má tento príbeh nejakých čitateľov ALE bola som v sprche a zas raz mi tam napadli najlepšie nápady, jedným z nich bola aj Penelope. Som si povedala, že fuuu, keď to Liz nevyjde s Tonym, dáme ju dokopy s Penny😏
Ale čoby, srandim😌možno

A ako to cítite vy ženy?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Môj pán DarcyWhere stories live. Discover now