Časť 2.

19 2 0
                                    

Samozrejme, že sme na tú posratú párty išli. Na Rosemary proste nič neplatí.

Navliekla som na seba maskáčové nohavice, za čo som si vyslúžila sakramentsky karhavý pohľad od mojej najlepšej kamošky, no dovolila som jej vybrať mi tričko a namaľovať ma, takže sa upokojila. Hej, ale ja som nebola pokojná. Navliekla ma do obtiahnutého čipkovaného topu tesne nad pupok a namaľovala ma ako štetku. Nebolo by to také zlé, ale krvavo červený rúž? Ew. Každopádne, nejako sme sa nachystali a na chodbe som si obula ošúchané kanady, od nich proste neustúpim! Moje obľúbené zimno-jesenné topánky, majú totižto svietiace šnúrky! Milujem to.

Naskočili sme do auta a Rose mi do ruky vtisla veľkú krabicu od... Topánok?
,, Kúpila si mi na narodeniny tenisky?" spýtala som sa s úškrnom. Rose však len prevrátila oči a kývla hlavou smerom k darčeku.
,, Ťapa, proste to otvor!" zachechtala som sa, no počúvala som. Okolo krabice omotala snáď tonu lepiacej pásky - typická Rose. Kým som sa dostala pod túto päť centimetrovú (nežartujem!) vrstvu, boli sme takmer pri dome bratstva a Rose ma posúrila.
,, Áno áno, snažím sa. Nemala si to tak preháňať s tou posratou páskou."zamrmlala som si popod nos no ona to prešla s úsmevom. Konečne! Otvorila som veko a vykukli na mňa dve usmiate tváre. Naše tváre. Bola to fotka z minuloročnej lyžovačky. Bola to naša tradícia, vždy prvý týždeň po novom roku sme išli na lyžovačku aj s mojou rodinou. Naši brali Rose ako ďalšie dieťa, kamarátili sme sa už od škôlky a robili sme spolu prakticky všetko. Rose bola jedináčik, preto prítomnosť mňa aj mojich súrodencov vždy ocenila. Navyše, páči sa jej Heathcliff. Mali ste vidieť jej výraz, keď k nám naposledy prišla, chcela ho ísť pozdraviť a našla Heatha s priateľkou Lilien bozkávať sa v jeho izbe. Takmer som pukla od smiechu. Ešte vždy mi pri tejto myšlienke mykalo kútikmi, no keď som periférne zazrela dom bratstva, spamätala som sa a ďalej som sa venovala môjmu krásnemu darčeku. Bolo tam plno fotiek, všetky moje obľúbené sladkosti, huňaté ponožky, ktoré tak milujem a prívesky. Och, prívesky. Väčšina si ich dáva na náramky, ja na dredy. Každé narodeniny, vianoce, meniny a podobne mi Rose kúpi prívesky a ja si ich pripnem do vlasov. Na oplátku, ja jej kupujem tie klipsne na bundy, nohavice a podobne. Na jej devätnáste narodeniny som jej dala spraviť špeciálnu klipsničku. Bol na nej ksicht môjho brata. Ten červený odtieň na jej lícach bol ešte červenší než ten, ktorý mi teraz žiari na perách. Ale páčil sa jej. Nepriznala to, no som jej najlepšia kamoška. Ja lepšie viem čo sa jej páči, než ona sama. Pačmaga moja.
,,... alebo som tam mohla dať Mattovu hlavu, no nenašla som vhodnú fotku, takže tam máš tvojho milovaného pána Darcyho. " prebudila ma Rose z rozjímania a ja som opäť nerozumela, o čom točí.
,, Krista pána! Počúvaš ma niekedy?" skríkla a ja som sa nevinne usmiala.
,, Ďakujem, Rosemary, naozaj. Je to jeden z najkrajších darčekov, ktoré si mi dala. " šepla som a hodila som sa jej okolo krku.
,,Viem, že som fantastická. Môžeme už ísť? " spýtala sa odťahujúc sa odo mňa. Vždy bola radšej, keď som jej povedala, že ju mám rada, že jej niečo svedčí alebo, že sa mi naozaj páči jej nový odtieň vlasov, než keď som ju objímala. Jednoducho nebola veľmi kontaktná a ja som to rešpektovala. Ona zas rešpektovala, že som sa necítila pohodlne vo veľkej spoločnosti. Väčšinou to rešpektovala. Prikývla som, no zdvihla som ukazovák, a nazrela som do zrkadielka. Na jeden z copov som si pripla nový prívesok a s úsmevom na krvavo červených perách som vyšla von z auta.

Prehltla som ďalší pohárik Kapitána Morgana a so zavretými očami som si užívala to teplo, ktoré sa mi rozliehalo v tele. Mala som len asi štvrtý pohárik a pred tým som vypila jeden či dva poháre vína, no bola som v nálade. Rose sa niekde stratila. Ona bola vždy tá party maniačka. Aj ja som sa vedela baviť, no nie v takejto veľkej spoločnosti. Ani som nevedela, že pijem ďalší pohárik, kým sa mi páľava opäť nerozliala v hrdle. Očkom som zazrela blonďaté vlasy a moja hlava sa okamžite otočila daným smerom. Úf, príliš rýchly pohyb. V hlave sa mi zatočilp, no stôl plný čipsov a podobných prkotín ma zachránil. O tom, že ten stôl to neprežil, radšej pomlčíme. Keď som nabrala rovnováhu, naposledy som sa napila a vydala som sa smerom k tomu dielu satana akoby vystrihnutému zo svätého obrázku. Čo to trepem sakra.
,, Ahoj Matt, všimla som si, že tu stojíš sám, tak som ti prišla robiť stoličku. Uhm teda spoločnosť. " povedala som a snažila som sa pri tom znieť sexy, tuším som naňho aj žmurkla, no zaraz som sa spamätala, keď som začula tiché chechtanie a po Mattovom boku som si všimla postávať skupinku chlapcov. Do čerta, ako to, že som si ich nevšimla? Môj podnapitý mozog si z toho očividne nič nerobil, tak som im len ukázala prostredník a pohybom ruky som ich odohnala. Tak, poďme nato, zlato.
,, Fajn, už máme súkromie. No stále nie dosť. " postavila som sa na špičky a tesne pri jeho uchu som šepla:" nenájdeme si hore väčšie súkromie v tichej izbe? "
Ani som nečakala na reakciu, už som ho ťahala hore schodmi. Páni, som dobrá. Nie ty, to ten alkohol, ťava. Pripomenul mi môj vnútorný hlas, no na teraz som sa ho rozhodla ignorovať. Otvorila som prvú izbu, no hneď som ju zavrela, keď som videla mládeži neprístupné veci. Fuj. Fajn, druhá izba, akýsi čudne vyzerajúci ľudia v kruhu. Tráva. Nie, to nie je správna izba. Žeby do tretice? Otvorila som tretie dvere a v duchu som prosila všetkých bohov aj diablov aby som zas nevidela porno v priamom prenose.
,, Jackpot! " vypískla som, no moje oči zavadili o týpka na posteli. Kašľat naňho, ten je kvalitne pod parou, stačí, keď bude tento hot anjelik tlmiť svoje vzdychy, keď ho budem preťahovať. Že čo, sakra?!

Matta som teda vtiahla za sebou do izby a bez váhania som zabuchla  dvere, o ktoré som ho následne oprela. Stala som na najšpičkovejších špičkách aké sa mi podarili vykúzliť, aj Angelína balerína by na mňa bola pyšná. Moje pery sa takmer dotkli tých jeho, vyzerali ako čerešničky, ktoré proste chcete zjesť. Ohrýzať ich okolo sexy kôstky a cmúľať tú ich sladkú chuť. ELIZABETH JANE ANDREWSOVÁ! KROŤ SVOJE POPUBERTÁLNE HORMÓNY!

Och bože, takmer sa to stalo, keď sa tie dve lesklé čerešničky pohli a vyšli z nich slová, ktoré ma dostali takmer do triezveho stavu.
,, Som gej. " vydýchol a ja som premýšľala, či omdliem hneď teraz, alebo až keď ho prinútim pretiahnuť ma a budem sa môcť chvastať tým, že som pretiahla geja. Hah.

Môj pán DarcyWhere stories live. Discover now