Jestem Tokio. Pewnie już mnie znacie. Należę do gangu Profesora czyli mojego anioła stróża wraz z Berlinem, Moskwą, jego synem Denverem, moją najlepszą przyjaciółką Nairobi, bliźniakami Helsinki i Oslo oraz Rio. Właśnie Rio....moja słabość.....mój chłopak. Tak, dobrze słyszeliście. Chłopak. Ale nie pokazujemy naszych uczuć do siebie publicznie. Ponieważ pierwsza zasada ustalona przez Profesora to "żadnych bliższych relacji". Więc musimy ukrywać nasz związek. Nie wiem co by się stało gdyby mój anioł stróż dowiedział się o mojej relacji z Rio. Zapewne by nas obu wyrzucił z ekipy a zapewniam że ja i mój chłopak tego nie chcemy. Nie chciałabym odejść. Oni wszyscy są dla mnie jak rodzina. Moja wymarzona rodzina. Do matki nie mam zamiaru wracać. Chciała mnie wydać policji. Ale już i tak jej nie zobaczę. Umarła. W niektórych momentach obwiniam się za jej śmierć bo wiedziałam że ja się do tego przyczyniłam. Dobra, dobra rozgadałam się może przejdziemy do bieżących spraw. Napadliśmy na Narodową Mennicę Hiszpanii. Trzymamy w niewoli 67 zakładników. Zamontowaliśmy specjalny przewód dzięki któremu będziemy mogli rozmawiać z Profesorem. Moja ostatnia rozmowa z nim nie była zbyt miła. Była taka ponieważ spieprzyłam część naszego planu. Cała grupa miała mi to za złe. A czy wspomniałam że Rio mi się oświadczył? Jak nie to teraz wiecie. Mam to gdzieś że zamiast pierścionka dostałam nieśmiertelnik. Rio nie miał możliwości kupić pierścionek ponieważ wszyscy byliśmy uwięzieni w naszym gigantycznym domu w Toledo. Zwykle razem z nim wymykaliśmy się z niego pod różnymi pretekstami, aby się razem migdalić. Uciekaliśmy na jakieś pola i łąki czy do jakiegoś sadu. Byle daleko od reszty. Dobra koniec o nas! Wyobrażałam sobie ten napad pod różnymi scenariuszami. Lecz kompletnie nie myślałam o jednym bo uważałam że to by było niemożliwe, lecz on stał się rzeczywistością....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kochani! Myślę że koncepcja nowej książki tym razem o czymś innym niż ,,Stranger Things" wam się spodoba. Jeśli tak to piszcie w komentarzach. Aaaa i napiszcie mi też swoje pomysły na ten tytuł ,,Nieplanowana" :)
Pozdrawiam was gorąco
Hanka
CZYTASZ
Lacasa de papel -Tokio x Rio ,,Nieplanowana"
RomanceMOJA WERSJA DOMU Z PAPIERU! Opowieść o Tokio i Rio oraz reszcie :) ZAPRASZAM DO CZYTANIA!! :)