Történetünk egy kis városban kezdődik, egy tiszta, kellemes tavaszi napon. Egy árva felhő sincs az égen. Kellemes tavaszi szellő lengedezik végig az utcákon. Szombat reggel 6 óra van, Csiporognak a madarak, zöldellnek a fák, és a bokorban basznak a macskák. Történetünk egy fura egyeddel kezdődik, a mindig túlbuzgó, ám de
nagyon is kedves barna-szürke farkassal, Chieffel, aki általában antiszociálisként viselkedik. Ám ma nem így történt, ugyanis ma számára különleges nap volt. 2 hónapja terveznek egy utazást barátjával, Royal, az Ausztrál Tanami-sivatagba. Hogy miért pont oda? Hát ez egy jó kérdés, de most nem is ez a lényeg. A szállást már lefoglalták előre, így azon nem aggódtak. Ha 8 ra Átmegyek Főnihez,
akkor még időben el tudunk indulni. -gondolta Chief- Mindeközben, a város túlsó felén, Roynál is alakulgattak a dolgok. Roy egy vörös bundás Dingó volt, ő sem szociális fajta, ő tipikus magányos farkas.
A reggeli napfény megcsillant vörös bundáján, ahogy Roy kilépett a zuhanyzóból, a szobába. Törölközővel az alsó felén odalépett az ablakhoz, és kitámaszkodott. Az elmúlt napokon töprengett egy kis ideig, majd elkezdett öltözni. Chief közben sikeresen összeszedte magát, szétszórt természetéből adódóan, még háromszor ellenőrizte, hogy minden megvan -e, ami kell a biztonság kedvéért. Kilépett meghitt kis kertes házából, de nem tartott sokáig, mert a második lépésnél eszébe jutott: Az Ajándék! Gyorsan vissza rohant és megkereste, majd újra útnak eredt Roy felé, nagyjából fél órára lakott Cheiftől. Ő is készen állt az útra, összepakolta a szükséges dolgokat, egy nagy szürke hátizsákba. Várta már hogy elinduljanak, nagyon izgatott volt belül, de egy percig se mutatta ki. Ő már csak ilyen.
Negyedóra múlva meg is érkezett Chief, aki izgatottan állt az ajtó előtt. Roy ajtót nyított, hisz látta az ablakból hogy jön. Azonnal a karjaiba ugrott a kis farkas, úgy szorította, alig kapott levegőt, amit egy "HHŐŐŐ" hanggal adott tudtára Chiefnek, ami valami olyasmit jelenthet, hogy "úrisen, megfulladok!". Azonban Roy fapofával tűrte, ez nála zavartságot jelentett, de belül nagyon is megörült barátjának.
Miután el eresztette Chief, beljebb tessékelte. Én mindennel kész vagyok, már csak annyi a dolgunk, hogy megfogjuk magunkat és elindulunk. –Mondta.
Vávávávárj! Van számodra valamim. Chief a táskájában kutatott az ajándék után. -Te hoztál nekem valamit? De hát igazán nem kellet volna, nekem nincs semmim számodra...
Chief kibújt a táska aljából, és egy tábla Milka csokit tartott főnije elé.
- Ugyan már, ezcsak egy tábla csoki, semmiség!
- Igazán köszönöm.. Már kezdtem lefogyni.
Chief mosolyogva kidugta a nyelvét, egy „nyu" nevezetes hanggal.
-Na de induljunk, mert le fogjuk késni a gépünket! -Mondta Roy, majdfölvette a hátzsákját, és elindult kifelé- A reptérre villamossal mentek. Egyközel 20 órás út előtt álltak, szóval fel kellett készülniük lelkileg.
YOU ARE READING
Az utazás (NSFW Alert)
RomanceChief, egy érzékeny, kótyagos, de hű és szeretetre méltó préri farkas, és Roi, egy magányos vörösbundás morgós Dingó közös története.