Harmadik rész

24 2 0
                                    


Pár óra utazás után végre megérkeztek Ausztráliába.

A gép leereszkedett a repülőtérre, és a két szereplőnk fogták a cuccaikat és leszálltak a gépről, mindkettőjük tetőtől talpig elzsibbadt.

A nap égetően sütött, és szokatlan meleg volt.

Chief első dolga az volt ezen az idegen tájon, hogy beszaladt a legközelebbi mosdóba, Roy pedig vigyázott addig a holmikra, majd mikor visszatért barátja, ő is beszaladt.

Végül elhagyták a repteret, és ott álltak a nagy ismeretlenben. Szerencsére Roy hozott magával térképet, így tudtak nagyjából tájékozódni.

Elérték a Motelt, és kértek szállást estére.

A szálláshely nem volt túl tágas, egy szoba, egy fürdő, és egy konyha volt csupán.

Lepakoltak, de nem rendezkedtek be annyira, hiszen holnap reggel már indulnának tovább. Chief estére készített melegszendvicset, és Royyal ketten megették. Végül megmosakodtak kicsit, és az agyaraikat is megtisztították, Chief szinte egy fél órát sikálta a fogát, így elhasználva a föld ötven százalék vizét is. Roynak elege is lett a pazarlásból, így rövidre zárta a tevékenységet. Mindkettőjük olyan fáradt volt már, hogy kidőltek a rozoga ágyra, mint valami sós zsák.

Roy már aludt javába, amikor a mellette lévő farkas kicsit közelebb

merészkedett, és Roy mellkasára hajtotta a fejét, majd őt is elnyomta az álom.

Az utazás (NSFW Alert)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin