Negyedik rész

22 1 0
                                    


Másnap a tulaj otthagyta a kocsiját, egy szép fekete terepjárót.

Chief már a reggeli kávéját szürcsölgette, Roy pedig még ébredezett.

Nézte a vörös Dingót, végig mérte, ahogy háton fekve szunnyadt az ágyon, majd elpirult és elnézett más fele.

Végre Roy is felkelt, és egy hatalmasat ásított nyújtózkodva.

- Reggelt, dörmögte

- Neked is, Főni. Készítettem neked szenyát, ott van az asztalon.

Roy elmosolyodott, leült, és elkezdett jóízűen falatozni.

Reggeli után összepakoltak, majd elindultak. A parkolóba Chief meglátta a tulaj kocsiját, majd szemügyre vette. Ahogy el haladtak mellette így szólt:

- Hé, főni, ezt nézd meg. Ezzel biztos át „gyalogolhatnánk" a sivatagot.

- Valóban. De nem a miénk.

- Hát –kacsint- Kölcsön vehetnénk!

Roy furán nézett barátjára majd megkérdezte –

- Kocsit akarsz lopni??!

- Csak kölcsön vesszük! – tette hozzá Chief.

A vörös csóválta a fejét, de fontolóra vette a dolgot.

Végül eldöntötték, hogy megkísérlik ellopni a terepjárót.

Roy körülnézett, majd megkísérelte az ajtót kinyitni.

A tulaj nyítva felejtette az autót, így sikerrel járt.

A kulcs is benne volt, ugyanis csak pár percre ugrott fel a kocsi gazdája. Roy jelzett Chiefnek egy fej bólintással hogy „pucoljunk innét gyorsan". Beszálltak, és mielőtt a tulaj észbe kapott volna, elhajtottak hangos csikorgások közepette.

Mindketten érezték hogy nagy a baj, de csak mentek előre, és nem néztek hátra ezek után. Betértek egy másik városba, rendeltek pizzát,

és meg ebédeltek. Chief félt látszólag, hogy bajba kerülnek, de mind végig Főni mellett maradt.

Betértek végül egy kocsmába, ahol pihenhettek kicsit.

Főni rendelt egy erősebb Tequilát, Chief pedig egy korsó sört.

Leültek a pulthoz egymás mellé, és csendben iszogatták.

Chief végül megszólalt:

- És most mihez kezdünk? Elfogyott a pénzünk is.

- Nem is értem, miért volt jó ötlet.

- Igazából énsem.

- Miért is mentem bele.. Bajba keverdtél.

Azonban ezt a beszélgetést szirénák hangjai törték meg.

Tudták hogy innen már nincs visszaút.

Kifizették a maradék pénzből az italt, majd kiosontak, beszálltak a kocsiba, és elindultak, mielőtt a körzeti rendőrség ideért volna.

Este fele már a sivatag kellős közepén jártak.

Főni ideges volt, de koncentrált az útra.

Chief nem mert megszólalni.. végül aztán megkérdezte:

- De ugye még szeretsz?

Roy nem felelt, csak nézett maga elé morcossan.

Chief el szégyenelte magát, és elfordította a fejét.

Már lemenőbe volt a nap, Kezdtek fáradni mindketten.

Roy ránézett barátjára, majd sóhajtott.

- Le kell pihenjünk.

Chief bólintott szomorúan.

- Jól vagy?

- Nem igazán – Felelte Chief hallkan.

Félre álltak, Roy pedig ivott egy kortyot,

Chief pedig az ülésen gubbasztott majd csendben elaludt.

Roy is kapta a lehetőségen, és hátradöntve az ülést, ő is elszunnyadt.

Chief álmában Royra hajtotta fejét. Roy ezt észre vette, de nem ellenezte, ránézett a kis farkasra, és gyengéden simogatni kezdte a fejét. Ettől a művelettől csóválni kezdte a farkát, és szemei bár csukva voltak, éber volt. Egy pont felkelt, és Roy ölébe ült, és így felelt-

- Rossz fiú voltam, igaz?

- Az..

- Haragszol?

Roy nem felelt, hanem átölelte Chiefet, majd megcsókolta.

Chief elpirult, és viszonyozta a csókot, és végig simította a mellkasát. Hirtelen felhevült mindkét kandúr, és egymásnak estek az autóba. Chief végig nyalta Roy vörös, izmos mellkasát, és lassan becsúsztatta mancsát a nadrágjába, javában dagadni kezdett valami, amin épp ült. A nagyobbik fél letépte a másikról a ruhát, és vadul csókolni kezdte, majd lecsúsztatta Chiefről a nadrágját, majd kicsatolta az övét, és letolta a nadrágját, ami alól egy méretes gentalia bukkant fel. Chief zavarodtan remeget az izgalomtól, de Roy azonban magára ültette, és hosszasan csókolta, és a derekát fogva lassan föl és le mozgatta társát, majd hírtelenjében érezte, hogy becsúszik méretes férfi szerszáma valami puha meleg helyre.

Chief ezt reagálván egy halk, szinte alig hallható nyikkanással jelzett, ami arra utalt, hogy ő is élvezi ezt.

Átfogta Roy nyakát, és lovagolni kezdet, párja pedig élvezkedve viselte ezt a mennyei helyzetet. Tarkójára tette mindkét mancsát, és nézte ahogy a szürke nyelvét lógatva lovagol rajta.

A haja eltakarta szemeit, ám Roy látni akarta ezeket a gesztenye barna, csillogó tekinteteket, félresöpörte homlokán a haját, és csókolta, és egyre erősebben és erősebben mozgott rajta a farkas.

Hátra hajtotta a fejét, és nyögdécselt élvezetesen, egyik pillanatba megfogta a válát, és lassan belé pumpálta forró testnedvét, Chief puha kis járatába, amitől ő se bírta vissza tartani, és Roy mellkasára priccelte sajátját, majd a válára hajtotta a fejét, és ennyit súgott:

Nagyszerű voltál, Nagy fiú.

A vörös bundás elmosolyodott, majd megsimogatta társa fejét, majd összeszedte magát, és felöltözött, Chief ugyanígy tett, és mindketten nyugovóra tértek e szűk kocsibelsőben.

Más nap reggel besütött a forró nap sugara, Chief kinyította a szemét,

bár ne tette volna. Roy leblokkolva ült, és a kocsi körül rendőrautók álltak, egér utat sem hagyva ezzel a két körözött személynek.

Kényszerítették őket a kocsi elhagyására, majd tédre rogyva bilincsbe rakták mancsaikat, és betuszkolták őket a villogó járművek hátsó ülésére...

Az utazás (NSFW Alert)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora