Második rész

27 2 0
                                    

Ahogy beléptek a reptérre, egy különös érzés fogta el mindkettőjüket, pedig semmi különleges nem volt ott, mint ami általában szokott lenni egy reptéren. Csak a szokásos..Tömegnyomor, mindenki rohan föl-alá. Tudni illik Mindkettőjük irtózik a tömegtől, és ezért kellemetlen szorongás fogta el őket. Felszállás előtt semmi szokatlan nem történt, poggyászokat feltették a szalagra, ők maguk pedig egy fémdetektoron mentek át, mint minden más utas. A helyek egyből megvoltak, le is ültek egy ablak melletti helyre a 8. sorba. Kicsit szűkös volt, de nem bánta egyikük sem. Felszállt a gép, Chief sosem repült, így az üléskarfába vájta karmait indulásnál, és érezte a nyomást a tarkóján, mint amikor felgyorsul egy kocsi, vagy egy hullám vasút, amiben épp ül, nem dijazza ha valami túl gyors.

Lassan megszokta a helyzetet, és nézegetett az ablakon, ahogy a város egyre lejjebb, és lejjebb kerül, belátta az egészet, olyan helyeket is, ahol sosem járhatott. Nem sokára el is unta magát, rápillantott Royra, aki zavarodtan nézett maga elé. Chief tétovázott aztán kapta a lehetőséget, és rátette barátja térdére a mancsát, nyugtató jelleggel.

Roy rátekintett a mancs gazdájára, majd kissé a fülét hátra dobva, halvány, de félénk mosoly csillant meg arcán.

Fél óra elteltével Chief hasa elkezdett korogni, eszébe jutott, reggelit sem evett ma. Elő vette hát a kis tasakját, amiben előkészített pár sushi falatkákat. Ahogy ránézett, szinte kicsordult a nyála, hisz nagyon szerette e algába tekert rizses lazacot. Roy épp aludt, de az orra megérezte a hal szagot, így képtelen volt felébredni. Chief megkínálta, de visszautasította, nem rajongott a halért sosem. Kénytelen volt Chief egyedül megenni az ételt. Megtörölte végül a száját egy szalvétába, majd összecsomagolta a kis tasakot, és vissza rakta gondosan a háti zsákba.

Kis unatkozás után elkezdtek beszélgetni, mit is fognak csinálni ebbe a 8 napban.

-Te főni... mi lennem ha ....

- Ha átgyalogolnánk...

- És pontosan mit is akarsz te átgyalogolni?

- Hát.. a sivatagot..

- Megvesztél? A sivatag 185 EZER négyzetkilométer is lehet.

- őő.. csak egy ötlet volt, nyu.

- Hülye ötlet.

Annyit beszéltek, hogy kiszáradt a szájuk, így jobbnak látták, ha inkább csöndbe bámulnak ki a fejükből, végül elnyomta őket az álom.

Az utazás (NSFW Alert)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang