|14|

10 0 0
                                    

RECAP-

"ωнαт αяє уσυ ∂σιиg!?"

ωє ρυℓℓє∂ αραят qυι¢кℓу тσ ѕєє αи αиgяу fα¢є∂ нαяяу ѕтуℓєѕ ιи fяσит σf υѕ.

ѕнιт.

*Rose's P.O.V*

I laid in my bed, I cried and cried and cried. I couldn't stop thinking about what happened about 5 months ago.

fℓαѕнвα¢к

"υн нαяяу ι...ℓσσк ι-" ι тяιє∂ тσ ℓσσк fσя αи αиѕωєя, вυт нє ¢υт мє σff.

"нσω ¢συℓ∂ уσυ ∂σ тнιѕ тσ мє!?"

"нαяяу ρℓєαѕє, ιм ѕσяяу." ι ℓσσкє∂ ∂σωи.

"ι тнσυgнт уσυ нαтє∂ нιм! нє нυят уσυ яσѕє! αи∂ уσυ ʝυѕт кιѕѕ нιм!"

"ι ∂ι∂ит кιѕѕ нιм! нє кιѕѕє∂ мє."

нιѕ єуєѕ fιℓℓє∂ ωιтн αиgєя αѕ нє αρρяσα¢нє∂ иιαℓℓ, "уσυ кιѕѕє∂ му gιяℓfяιєи∂!!!" нє ѕαι∂ ωнιℓє ριииιиg нιм тσ тнє ωαℓℓ.

"ℓσσк ιм ѕσяяу, ι ʝυѕт ℓσνє нєя."
иιαℓℓ ℓσσкєє∂ вєуσи∂ αfяαι∂.

"ωєℓℓ ι ℓσνє нєя тσσ! ѕнєѕ му gιяℓfяιєи∂, ¢αит уσυ υи∂єяѕтαи∂ тнαт!"

"иσ ι ¢αит, ¢αυѕє ι αℓωαуѕ нανє тσ ѕєє уσυ тωσ, ιи ℓσνє, ωнєи ι ¢αии ѕєє тнαт яσѕє ∂σєѕит ℓσνє уσυ."

тнαт ѕєит нαєяу σνєя тнє є∂gє αи∂ нє ρυи¢нє∂ иιαℓℓ, иυмєяσυѕ тιмєѕ.

"нαяяу ѕтσρ! уσυя нυятιиg нιм!" ι gяαввє∂ нιѕ αям, вυт нє ʝυѕт ρυѕнє∂ мє αи∂ ι нιт му нєα∂, "σω!" ιт нυят ℓιкє α вιт¢н. ι gяαввє∂ му нєα∂ тσ мααкє ιт ѕтσρ нυятιиg вυт ιт ∂ι∂ʝт ωσяк. нαяяу нєαя∂ мє уєℓℓ нє ѕтσρρє∂ αи∂ яαи тσ мє.

"вαвє ιм ѕσ ѕσяяу!" нє тяιє∂ тσσ тσυ¢н мє, вυт ι ѕℓαρρє∂ нιѕ нαи∂ αωαу, "яσѕє..вαву....ιм ѕσяяу."

"иσ...ʝυѕт....gєт συт! ι ∂σти ωαит тσ ѕєє уσυ αgαιи!" ι ωαѕ ριѕѕє∂, ι тяιє∂ тσ тєℓℓ нιм тσ ѕтσρ вυт нє ∂ι∂ит ℓιѕтєи.

"иσ ρℓєαѕє вαву , яσѕє ρℓєαѕє." нє ωαѕ ¢яуιиg ву иσω , ι fєℓт вα∂, вυт ι нαα∂ тσ.

"ιм ѕσяяу." ι ¢яιє∂, "ʝυѕт ρℓєєαѕє, gєт συт."

нє gσт υρ αи∂ яαи συт, ι нєαя∂ тнє ∂σσя ѕℓααм ѕнυт αи∂ ι ѕтαятє∂ ѕσввιиg.

"яσѕє ιм ѕσ ѕσяяу, ι ∂ι∂ит мєαи тσ-"

"ʝυѕт ρℓєαѕє ℓєανє иιαℓℓ, ι ∂σит ωαит тσ ѕєє αиуσиє."

"σкαу." нє gσт υρ αи∂ ℓєfт.

fℓαѕнвα¢к σνєя

That was the last time I saw them. I regretted ever breaking up with Harry, but I honestly didn't love him as much as Niall. I couldn't lead Harry on like that. I've been going to my modeling job, but they said I should get rest and come back when I felt better. I dont, not one bit.

I'll Change My MindWhere stories live. Discover now