AvA➰İki Kıta

281 42 54
                                    

Adım; Bir.

Benden haberi olan kıta azınlığı tarafından böyle anılıyorum.

Asıl adım; Ava.

Bir kimliğim yok.

Varlığım hükümet tarafından bilinmiyor.

Çünkü bilinirse Kuzey Kıtası tarafından yok edilir.

Diğer ikinciler gibi...

Ben Ava Garcia.

Ben bir hayaletim.

İki kıtaya ayrılmış bu yeni dünya düzeninde, Kuzey Kıtası'nın hükmettiği harabe Güney'in yasaklarından sadece biriyim.

Ve artık nefret duyduğum muhteşem Kuzey'e bir yolunu bulup gitme mecburiyetindeyim.

Kalbimin büyük bir parçasını geride bırakarak...

Kıtalar Birliği Anayasası

"...Madde 42: 'Güney Kıtası Ebeveynlik Hakları'

42/A; Güney Kıtası vatandaşları, çocuk sahibi olmak istediklerinde Kuzey Kıtası Aile Bakanlığı'na 'Çocuk İstem Dilekçesi' ile müracaat etmelidirler.

42/B; Güney Kıtası vatandaşlarından; çocuk sahibi olmak isteyen, birbiriyle evli olan her iki bireyin de verecekleri ortak 'Çocuk İstem Dilekçe'sinin onay alması sonucunda yapılacak testlerle her anlamda sağlıklı ve ebeveynliğe uygun oldukları anlaşılırsa; hükümet denetçilerinin gözetimi altında hamilelik başlar ve doğum anına dek yine gözlem altında devam ettirilir.

42/C; Güney Kıtası vatandaşlarının 42-B'de belirtilen sürece aykırı olarak; dilekçe ile başvuruda bulunmadan ve/veya yapılan başvurudan, girecekleri testlerden negatif geri bildirim almalarına rağmen illegal şekilde çocuk sahibi olma girişiminde bulunmaları halinde, hamilelik hükümet denetçileri raporuyla sona erdirilir. Raporun hamilelik sonrasını, dünyaya gelmiş olan çocuk kişisini, içermesi halinde ise; illegal çocuk kişisinin infazı gerçekleştirilerek izinsiz varlığına son verilir, yasaya aykırı davranan aileler 43/A-B'de belirtilen cezalara çarptırılır.

42/D; Güney Kıtası vatandaşlarının tümüne yalnızca 1 (Bir) çocuk sahibi olma hakkı, yasal evlilik ruhsatı ve hükümetten izin alma şartıyla verilmektedir. Yasaya aykırı olarak ikinci bir çocuk dünyaya getirdiği tespit edilen aileler ve dünyaya gelen illegal çocuk kişisi için 42-C'de belirtilen yaptırım aynen uygulanır ve hükümetin tüm aile infaz hakkı bu maddeye karşılık saklı tutulur..."

〰️

TÜR
Distopya

YENİ BÖLÜMLERİ YAKINDA.

YENİ BÖLÜMLERİ YAKINDA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ava•İki Kıta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin