Léto, nádherné horké počasí.
Ženy a dívky v upnutém krátkém oblečení, odhalující jejich křivky. Všichni si užívají teplo, zábavu u jezera.
Seděla jsem ve sprše. V ruce jsou měla polovinu obsahu sprchového gelu. Snažila jsem se to ze sebe všechno smýt.Zuřivě jsem si po těle roztírala bílou tekutinu, a přála si aby se to všechno smylo. Po tváří mi stékaly slzy a oči byly zarudlé od pláče.
V hlavě se mi furt přehrával ten večer. Ten zatracený večer který všechno zničil.
Cítila jsem se tak opuštěná, přitom se v druhé místnosti konala rodinná sešlost.48h do incidentu..
,,Zlato a nezapomeň na ten víkend! Máš přeci hlídat Gabriela a Noeho." Řekla matka připravující večeři, mlčky jsem odešla do obýváku kde hlasitě pištěli mí bratři. Musela jsem se rozesmát nad jejich vážnými výrazy. ,,Na co to hrajete?" Zeptala jsem se a sedla si na pohovku, Noe otráveně protočil očima. ,,Hrajem na super válečná letadla. To ty neznáš.." Řekne a odběhne z místnosti pryč, zahledím se na zamyšleného otce sedícího u dřevěného pracovního stolu. Byl to spisovatel který se živil psaní básní, ale vlastně nikdy žádné z nich nevydal. Každé pondělí chodíval do místního klubu kam chodil recitovat.
Občas mu někdo něco přispěl ale většinou to bylo jenom pár centů. Matka byla zástupkyně ředitelky základní školy, milovala svojí práci.Finančně jsme na tom nebyli zrovna špatně, matka pocházela z bohatší rodiny a tak měla nějaké to mění. Otec naopak pocházel z malé vesničky kousek od Paříže. ,,Večeře!" Ozval se matčin hlas, a tak jsem se společně s otcem vydali do jídelny. ,,Před chvílí mi volala teta Hayden prý ti s hlídáním přijedou pomoct. No není to od ní milé?" Přikývnu a vložím si do úst další kousek zeleniny. Teta Hayden se do Francie vracela jednou do roka, potrpěla si na luxus ale když neměla na vybranou dokázala se přizpůsobit. Byla několikrát vdaná, byla tvrdohlavá a nestálá. I přesto to byla moje nejoblíbenější a nejmilejší teta.
,,To je úžasné! Tak ráda ji zase uvidím." Matka se na mě zářivě usměje, a otec si odkašle.
,,Prý se znovu vdala, ale tentokrát to myslí prý vážně." Řekne a já se uchechtnu, matka mně zpraží pohledem. ,,Ať si dělá co chce je přeci dospělá. Není vhodné tak to mluvit o jejím milostném životě." Pokárá otce a ten ji omluvně políbí na tvář. Gabriel a Noe se znechuceně zašklebí a utečou od stolu pryč.Zavrtím nechápavě hlavou a odejdu do svého pokoje. Zvednu ze stolu můj mobil a zadívám se na několik nepřečtených zpráv.
Teta H: Ahoj květinko! Moc se těším až si to spolu o víkendu užijem, nedorazím ale jenom já! Přijede i můj nevlastní syn Gian. Neboli tvůj nový bratránek, řekni klukům o Gianovi. 🥰😝
Pac a pusu posílá teta Haydenjá: ahoj teto, určitě dám vědět i klukům.
Budu se na tebe těšit :)Teta H: ❤️❤️
Usměju se, položím mobil zpátky na stůl a lehnu si do postele.
ČTEŠ
1%
FanfictionJejí znásilnění ji nikdo nevěřil, přeci by si to nikdo nedovolil. A navíc on? Ne, určitě by to nikdy neudělal. Sedmnáctiletá Fai (Jennie z Blackpink) trpí depresí a sebevražednými sklony po jistém incidentu. Co se ale poté stane? Doporučuji +15 :...