1 min in do incidentu...
,,C-co to děláš?!" Vypísknu ale on mi rychle zacpe pusu. Vyděšeně se mu podívám do očí, v místnosti panuje ticho. Pustí mě a rychle zamkne dveře, jakmile zámek cvakne pokouším se otevřít okno ve snaze utéct.
Je o dost rychlejší a silnější a tak ho rychle zavře a silou mě odstrčí ke zdi.
,,C-co po mně chceš?" Zašeptám, z měsíčního svitu uvidím jeho úšklebek.
,,Máš ráda hry?" Zeptá se, a já zavrtím hlavou.
Pomalu se začne přibližovat, chytne mě pod krkem a pomalu mě začne líbat.
Snažím se mu vykroutit ale marně..,,Otoč se." Prskne a surově mě otočí zády k němu. Chytnu se o zdi a v duchu křičím o pomoct. Chci křičet ale nejde to.
,,Přestaň... prosím já to nikomu neřeknu."
,,To taky neřekneš krásko." Špitne a vzápětí uslyším jak si zipem rozepíná poklopec.
Celé tělo se mi roztřese, po tváři mi stékají slzy. Ucítím prudkou bolest, při každém přiražení bolest stupňuje. Nedokážu se pohnout, a tak tam jen tak stojím zatímco si se mnou dělá co chce. Smutek vystřídá vztek, mám chuť vzít z kuchyně nůž a zabodnout mu ho do krku, aby taky trpěl. Neudělám to.
,,Někdy si to zopakujeme kočko." Zašeptá mi do ucha a jemně ho zkousne. Odemkne a vrátí se zpátky dolů k tetě a dvojčatům.Zůstanu sedět na studené zemi. Snažím se uvědomit co se právě stalo. On mě znásilnil.
Nedokážu tomu uvěřit, připadám si nechutně.
Rychle zamknu dveře a svalím se do prázdné vany. Zapnu kohoutek a nechám na sebe i své oblečení stéct studenou vodu. Jakmile voda začne přetékat vanu, zvednu se a odejdu do svého pokoje. Kde se následovně zamknu, a ujistím se že jsou dveře dostatečně zabezpečené.
ČTEŠ
1%
FanfictionJejí znásilnění ji nikdo nevěřil, přeci by si to nikdo nedovolil. A navíc on? Ne, určitě by to nikdy neudělal. Sedmnáctiletá Fai (Jennie z Blackpink) trpí depresí a sebevražednými sklony po jistém incidentu. Co se ale poté stane? Doporučuji +15 :...