Y/N: cum aș putea să mă calmez când Jimin se tot joacă cu nervii mei? Huh? Spune-mi Taehyung, spune-mi?
Taehyung: nu știu ce este cu el, dar îți promit că totul va fi bine.
"Îmi spune Taehyung în timp ce brațele lui m-au cuprins corpul."
AUTOR POV'S
"Era liniște în casă, toată lumea dormea în afar de Jungkook, el era în grădină repara mașina."
JUNGKOOK POV'S
"Ce mă enerveaza mașina asta, nu înțeleg de ce tot mă chinui cu ea. Eram concentrat la mașină când am observat ceva. Era Y/N, fereastra de la camera ei era deschisă, iar eu o puteam vedea cum se schimbă, de îndată ce și-a luat tricoul pe ea îl puteam vedea pe Taehyung în spatele ei, luând-o de talie după care mâinile lui și-au făcut drum spre sânii ei. Când mi-am întors privirea spre mașină am simțit un miros foarte ciudat, apoi m-am întorsiar în spatele meu era un individ, individul care a scăpat din cauza mea, a încercat să mă adoarmă cu un fel de soluție doar că o săgeată a apărut de nicăieri țintă în pieptul lui."
Y/N POV'S
"Eram în fața geamului, îmi luam tricoul lui Taehyung pe mine, înainte de asta am tras o privire pe fereastră unde l-am văzut pe Jungkook uitându-se la mine, dar două mâini care au apărut pe talia mea mi-au tras atenția."
Y/N: cineva s-a trezit pofticios?
Taehyung: doar când te văd îmi vine să rup patul cu tine!
"Atunci Taehyung a început să mă sărute pe gât iar privirea mea s-a îndretat spre fereastră unde am văzut un individ care îl ataca pe Jungkook."
Y/N: Taehyung, dă-mi arcul repede!
"Taehyung nu a mai stat pe gânduri iar de îndată ce arcul a fost în mâna mea săgeata a fost lansată direct în pieptul individului. Atunci am privit mai bine individul și am văzut.."
Y/N: Jungkook, fugi de acolo!
"După care Jungkook a fugit, iar individul a explodat lângă mașină după care și aceasta a explodat."
Taehyung: Jungkook!!!!!
AUTOR POV'S
"Planul era ca individul să îl adoarmă pe Jungkook pentru a declașa bomba legată de el, dar Y/N a fost mult mai în față decât acesta. Deîndată ce explozia s-a auzit ceilalți s-au trezit și au mers jos pentru a vedea ce se întâmplă. Suga, Taehyung și Jimin și-au făcut drum repede spre grădină doar că Jungkook era deja în sufragerie
Suga: Jungkook ești bine?
Jungkook: da, nu am nimic!
Taehyung: dar umărul tău!
Jungkook: sunt bine Hyung!
"Y/N îi privea pe băieți de pe balcon"
Jimin: vino încoace!
Y/N POV'S
"Îi spune Jimin lui Jungkook în timp ce l-a luat în brațe, dar ceva i-a atras atenția, Jimin mă privea foarte adânc.""Nu mă place deloc. Nici mie nu îmi pasă de părerea lui. După priviriile dintre mine și Jimin m-am întors cu spatele și mi-am făcut drum spre cameră, chiar când să întru în cameră cineva mi-a strigat numele."
???:Y/N!!
Y/N: Jungkook!
"Jungkook m-a privit pentru un timp după care eu am spus."
Y/N: nu sta prea mult în preajma mea lui Jimin nu îi place asta!
Jungkook: mulțumesc, p.. pentru mai devreme!
Y/N: așteaptă-mă în cameră, îți voi trata umărul!
"Apoi am mers în cameră pentru a lua trusa medicală și am mers în camera lui Jungkook."
Jungkook: s-a lipit tricoul de rană!
Y/N: te voi ajuta eu, tu doar stai calm!
"Am prins tricoul lui Jungkook și am început să îl trag în sus când a ajuns la rană am tras tricoul ușor pentru al nu durea."
Jungkook: de unde știai că va exploda?
Y/N: știam!
JUNGKOOK POV'S
"Y/N îmi trata rana, jur că mâinile ei erau atât de fine și ușoare. Chiar dacă mă durea puțin, singura imagine care îmi venea în minte era ea cum se schimba de haine. Ce norocos este Taehyung!"
Y/N: hei ești bine?
Jungkook: da!
Y/N: doare?
Jungkook: ustură puțin!
Y/N: mai am puțin!
Jungkook: tu.. tu și Taehyung...
Y/N: nu suntem împreună!
Jungkook: dar...
Y/N: asta este treabă de adulți!
Jungkook: dar sunt mai mare ca tine! Am 23! Taehyung și Jimin au 24 iar Suga...
Y/N: nu este nevoie să îmi spui ce vârstă au prietenii tăi sau Suga, știu câți ani are Suga!
???: hei Jungkook!
Y/N: eu voi pleca!
"Apariția lui Jimin a făcut-o pe Y/N să plece"
Jimin: ce căuta ea aici?
Jungkook: mi-a tratat rana!
Jimin: asta am vrut eu să fac! Ce se întâmplă între voi doi?
Jungkook: nu se întâmplă nimic între noi doi
Jimin: sper!
Jungkook: care este problema ta Jimin?
Jimin: este periculoasă, te-a pus în pericol!
Jungkook: nu! Eu am fost prost fiindcă nu am ascultat, de aceea individul acela a venit aici, de acea avea o bomba legată de el, fiindcă din cauza mea a scăpat!
Jimin: Jungkook oprește-te!
Jungkook: nu!! Tu opreste-te! Lasă-o pe Y/N în pace! Nu o mai enerva!
AUTOR POV'S
"Jimin și Jungkook au rămas în conversatia lor, iar Y/N a intrat în dormitor unde Taehyung era."
Taehyung: hei, ești bine?
Y/N: da, voi merge să fac un duș!
Taehyung: pleci undeva?
Y/N: ne auzim mai târziu!
Taehyung: hei! Stai!
"Taehyung a urmărit-o pe Y/N până în baie."
Y/N: Taehyung mă grăbesc, okei?
Taehyung: eu și Suga trebuie să plecăm undeva și vom avea nevoie și de Jungkook!
Y/N: și?
Taehyung: iar tu vei rămâne cu Jimin acasă, crezi că poți să nu îl bagi în seamă?
Y/N: voi încerca!
"După care Y/N a închis ușa de la baie lăsându-l pe Taehyung confuz. Totul a fost liniștit până când cei 3 băieți au plecat lăsându-i pe YN și Jimin singuri! Acum Y/N era în camera de ședințe, mai făcea cercetări despre Don Luis, mai exact despre pionii lui, fiindcă încă nu poate să ajungă la gâtul lui"
Y/N POV'S
"Don Luis acesta mă termină mintal, atâția pioni, de ce și-ar risca cineva viața pentru un pămpălau ca el."
Y/N: poate din cauză că el nu știe să se lupte! Huh! Și asta îi o cauză!
"Îmi spun eu mie. După care am observat ceva ciudat."
Y/N: okei, asta este ciudat! Hmm?!!! Interesant!
"Un pion de al lui Don Luis este foarte aproape de mine, cum de? Nu îi puteam vedea bine fața, dar îmi părea cunoscut."
???: hei!
"O voce din spatele meu m-a făcut sa tresar doar că instinctul meu a fost să arunc cuțitul pe care îl țin legat de piciorul meu mereu spre el."
???: wooow, era pe aproape!
Y/N: Jimin, nu te mai furișa așa!
Jimin: Taehyung mi-a spus să îți transmit că ai de mâncare în frigider, iar Suga mi-a spus să iți spun care are în camera lui un raft care te va bucura mai tare ca mâncarea lăsată de Taehyung!
Y/N: da, mersi!
"Apoi m-am ridicat și am mers spre camera lui Suga unde am găsit un raft plin de bauturi."
Y/N: oh da, asta mă bucură mult!
"Am luat o sticlă de alcool după care mi-am făcut drum spre sufragerie unde m-am întins pe canapea."
Jimin: un pahar?
Y/N: mă descurc cu sticla mai bine!
"Jimin s-a așezat în dreapta mea uitându-se intens la mine."
Y/N: scuze sunt o nesimțită, vrei?
"Îi spun eu ironic lui Jimin în timp ce am îndreptat sticla spre el."
Jimin: ce ai pus în ea?
Y/N: gura mea, în rest nimic!
Jimin: atunci mi-ar plăcea să mă risc!
"Îmi spune Jimin în timp ce îmi i-a sticla din mână. Totul era bine, ne-am îmbătat amândoi ca ăia de 15 ani, eram pe canapea când deodată am auzit un suntem."
Jimin: ce s-a auzit?
Y/N: cred că îi cineva la ușă! Posibil sa fie băieții!
Jimin: dar de ce bat la ușa? Nu le stă în fire sa bată la usă!
"Jimin s-a ridicat de pe canapea mergând încet spre ușă."
Y/N: eu zic să mai bem!
"Îi spun eu lui Jimin în timp ce mă întindeam dupa sticlă"
Jimin: bem după!
"Jimin devena tot mai serios, atunci m-am ridicat si eu de pe canapea mergând după el. Amândoi am ajuns la ușa, Jimin era cu mâna pe cleanță! Când a apăsat-o, ușa a zburat din țâțâni iar asta ne-a făcut să ne lăsăm la pământ! Doi indivizi veneau spre intrare, fiecare cu câte o pușcă în mână, eu si Jimin ne-am ridicat repede și ne-am pus in ambele părți ale ușii!"
Jimin: pregătită?
Y/N: da!
"Atunci eu și Jimin le-am făcut jocul."va continua...