???: cine ești?
Y/N: chiar nu îți mai aduci aminte de mine, nu?
???: nu știu despre ce vorbești!
Y/N: pe scurt eu sunt fata pe care ai drogat-o să se culce cu un străin!
???: nu înțeleg despre ce vorbești!
Y/N: a fost prima dată pentru mine nenorocitule!
???: chiar nu știu cine ești! Nu a fost decizia mea să te droghez, eu doar am urmat poruncile de sus!
Y/N: de la cine mai exact? SPUNE-MI!!!!
???: de la fiul lui!
Y/N: al cui fiu?
CĂTEVA ORE MAI TÂRZIU
"Am ajuns acasă mai furioasă ca niciodată! Când am intrat pe ușă i-am văzut și pe restul, Taehyung când m-a văzut a venit repede spre mine."
Taehyung: Y/N, unde ai fost? Mi-am făcut griji pentru tine!
"Dar nu l-am băgat în seamă, doar am trecut pe lângă el mergând direct în baie sub duș. La ce mă gândeam acum era doar la ce mi-a spus acel individ, Don Luis are un fiu, iar acest fiu m-a urmărit tot timpul, nu pot să cred."
Taehyung: Y/N! Ești bine? Ce s-a întâmplat?
Y/N: dispari Taehyung!
Taehyung: vreau să știu dacă ești bine!
"Atunci am aruncat un prosop pe mine și am ieșit din baie mergând spre Taehyung."
Y/N: ar trebui să ști cum sunt, dacă m-ai tot urmărit!
Taehyung: despre ce vorbești?
Y/N: oh, acum faci pe prostul! Dar când m-ai drogat și m-ai forțat să mă culc cu un străin? Nu pot să cred că mi-ai făcut asta!
Taehyung: Y/N!
TAEHYUNG POV'S
"Cuvintele Y/N-ei m-au lăsat șocat! Nu înțelegeam despre ce vorbește, a fost drogată? De cine?"
Taehyung: Y/N!! Uită-te în ochii mei și spune-mi că mă crezi!
"Spun eu în timp ce fața ei era în mâinile mele."
Taehyung: nu știu despre ce vorbești, nu eu te-am drogat, nu eu te-am forțat să te culci cu un străin, te rog crede-mă!
"După câteva minute Y/N s-a liniștit și a început să îmi povestească tot."
Y/N: aveam 18 ani, trebuia sa fie prima mea țintă, doar că cineva mi-a aflat planuriile și m-a drogat. Nu îmi aduc aminte prea multe, știu că am dansat la bară până s-a apropiat un individ de mine și de acolo am mers spre camere unde m-am culcat cu el, am stat, am acceptat tot ce a vrut el să facă cu mine, ști de ce? Pentru că am fost drogată, mi-au furat puritatea! În seara asta am aflat că acel băiat este fiul lui Don Luis, iar el mi-a dat numele tău și poza asta!
"Îmi spune Y/N în timp ce întinde o poza spre mine."
Taehyung: acesta nu sunt eu!
Y/N: poftim?
Taehyung: Y/N, acesta este Jungkook!
Y/N: c.. ce? Jungkook?"M-am ridicat de lângă Y/N și am mers spre sufragerie unde l-am luat pe Jungkook de guler și l-am privit în ochii."
Jungkook: Hyung, ești bine?
Taehyung: ce i-ai făcut Y/N-ei nenorocitule?
Jimin: Taehyung calmează-te!
Jungkook: ce..ce? Despre ce voebești?
Taehyung: acesta ești tu, nu?
"Spun eu în timp ce am aruncat poza în el. Atunci Jungkook a ridicat poza și a făcut ochii mari."
Jungkook: de unde ai poza asta?
Y/N: de la tatăl tău!
Suga: Y/N, ce faci? Pune pistolul jos!
AUTOR POV'S
"Toți erau șocați când au văzut-o pe Y/N cu pistolul în mână."
Y/N: cineva din casa asta este un spion, care se joacă atât cu mine cât și cu voi.
Jungkook: de unde ai poza asta cu mine?
Y/N: de la tatăl tău! Adică un pion de al tatălui tău!
Jungkook: tatăl meu? Tatăl meu este mort din nainte ca eu să mă nasc!
Y/N: și de ce te-aș crede? Suga sunt sigură că ai un dosar pentru fiecare, vreau să le văd pe toate!
Jungkook: de ce l-aș trăda pe Suga rănindu-te pe tine? Suga ne-a crescut pe toți, de ce l-ar trăda careva dintre noi!
"Y/N era complet confuză, nu știa despre ce se vorbea, nu știa ce să facă, doar era furioasă."
Y/N: ști ce! Eu m-am săturat de acest Don Luis, nu mai vreau să aud nimic de el, gata mi-a ajuns!
"Spune Y/N plecând spre camera de tortură unde l-a omorât pe individul pe care îl avea legat acolo."
Y/N: dacă Don Luia mă vrea, să vină, să vină și să mă omoare!
JIMIN POV'S
"Y/N era foarte confuză și dezamăgită, dar ceva tot nu înțelegeam, ce i s-a întâmplat de este atât de nervoasă încât nu știe ce să facă, cum să reacționeze? Trebuie să aflu, așa că după câteva zile bune de liniște mi-am făcut curaj să îl întreb pe Taehyung, el trebuie să știe ce este cu Y/N."
CÂTEVA ZILE MAI TÂRZIU
"M-am trezit din pat, am mers să fac un duș, când am ieșit din cameră masca fetei mele dispărute mi-a atras atenția."
Jimin: promit să te găsesc și când o voi face vei fi doar a mea.
"După care mi-am luat o pereche de pantaloni pe mine și am ieșit din camera, am observat că ușa din camera lui Taehyung era deschisă, chiar voiam să vorbesc cu el, dar el nu era aici, în cameră era doar Y/N, care dormea ca un bebeluș. M-am apropiat de ea, iar ea s-a întors cu spatele atunci am observat că era dezbrăcată."
???: te dai la iubita mea Jimin?
"În același timp a ieșit Taehyung de la baie."
Jimin: nu Taehyung! Pe tine te căutam!
"Spun eu în timp ce o acoperam pe Y/N."
Taehyung: s-a întâmplat ceva?
Jimin: de când o ști pe Y/N?
"Îl întreb eu curios în timp ce el se ștergea cu prosopul."
Taehyung: de la 18 ani o știu pe Y/N! Am avut o dată aceași țintă și ne-am împrietenit după care într-o seară ne-am întâlnit întâmplător la un club unde ne-am făcut praf amândoi, iar de atunci ceva între noi doi s-a întâmplat! De ce ? Ți se pare ceva suspect?
Jimin: oh nu, doar întrebam!
Taehyung: așa dintr-o dată? Sigur nu este altceva?
Jimin: Y/N îmi aduce aminte de o fostă iubita de a mea și de aceea am întrebat!
Taehyung: oh, de fata mascată?
Jimin: da! Vreau să o găsesc Taehyung! O vreau lângă mine!
"Atunci Taehyung și-a pus mâna pe umărul meu și a spus!"
Taehyung: sunt sigur că o vei găsi!!
"După conversația cu Taehyung am mers în camera de ședințe unde am început să caut prin dosare când deodată am găsit dosarul Y/N-ei. L-am luat din sertar și am început să mă uit prin el, puteam să observ că Suga i-a făcut poză la fiecare zi de naștere, doar că una lipsea, cea de la 18 ani!"
Jimin: asta este ciudat!
"Am lăsat dosarul Y/N-ei la o parte și am căutat prin celelalte care erau însemnate cu semnul întrebării."
Jimin: Kim NamJoon?
"Erau 3 dosare, nu aveau poze de profil nici unul, doar numele și data nașterii."
Jimin: Kim SeokJin și Jung HoSeok
"De ce ultimul îmi sună atât de cunoscut?"
???: oh, tu ești aici!!va continua....