"𝑠𝑒𝑓𝑢𝑙"

40 3 0
                                    

JIMIN POV'S
"Eram deja în Seoul, în vreo 5 minute ajungeam la casa lui Taehyung!"
NamJoon: hei! Știu că aici este și Y/N, dar ce vreau, te rog lasă-o în pace!
Jimin: parcă ai spus că vom lua cina cu șeful cel mare! De ce am venit la Taehyung?
NamJoon: aici locuiește șeful!
"Totul era atât de confuz! O dată îmi spune de Taehyung o dată de acest șef! După 5 minute am ajuns, am intrat înăuntru unde Taehyung ne aștepta!"
Taehyung: hei, mă bucur să te revăd Jimin!
"Nu am spus nimic, doar am privit casa asta imensă."
AUTOR POV'S
Taehyung: pe aici!
"Spune Taehyung, iar Jimin urmărind direcția în care mâna amicului său era întinsă. NamJoon a observat că Taehyung este depășit de situație."
NamJoon: dă-i timp, este puțin confuz!
Taehyung: nu vreau să știu cum va reacționa când va afla!
NamJoon: sunt și restul aici?
Taehyung: HoSeok, Jin și Suga sunt deja la masă!
NamJoon: ești conștient de ce a acceptat să se întoarcă, nu?
Taehyung: din cauza Y/N-ei!
NamJoon: ea știe?
Taehyung: nu cred că ...
"Doar că un zgomot l-a întrerupt pe Taehyung din a vorbi, zgomotul i-a făcut pe Taehyung și NamJoon sa fuga repede spre sufragerie unde Jimin era cu..."
Taehyung: Jungkook, ești aici!
Jungkook: NamJoon!
Taehyung: ce a fost zgomotul acela?
Jungkook: Elsa a scăpat un pahar pe jos!
"Elsa fiind femeia care servea mâncarea."
Jungkook: acum că sunteți deja aici, masa va fi gata în....Elsa?
Elsa: în 5 minute domnule!
"Lui Jimin i-a venit să se râdă când acesta a auzit cum Elsa i s-a exprimat lui Jungkook."
Jungkook: în fine!  Acum că suntem toți aici, mă bucur de prezența voastră, mai ales a ta Jimin!
Jimin: stai puțin! Tu, tu te bucuri de prezența noastră? Vorbești de parcă ești...
Jungkook: un lider?
Jimin: da, ce naiba Jungkook?
"Momentul acesta a fost unul foarte îngrijorător pentru NamJoon și Taehyung. Toți îi priveau pe Jungkook și Jimin, neștind ce să spună."
Jungkook: oh, el nu știe!
Jimin: să știu? Ce ar trebui să știu? NamJoon?
"Jungkook a vrut să vorbească, doar că apariția cuiva l-a întrerupt!"
Jungkook: oh, uitați cine este aici! Minunata mea șotie, haide draga mea, ți-am păstrat locul!
"Când Jimim și-a ridicat privirea spre persoana care de abea intrase în cameră, inima lui a început să bată tot mai tare, sângele din el fierbea tot mai tare."
Y/N POV'S
"Eram în cameră mă priveam in oglindă, după încă câteva aranjări am decis să las rochia asta neagră pe mine ..

dupa care am mers jos, în timp ce coboram scările, vocile din sufeagerie îmi atrăgeau ateția tot mai mult când deodată un parfum cunoscut mi-a atras atenția, iar toate simțurile mele s-au ridicat la cel mai mare nivel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

..dupa care am mers jos, în timp ce coboram scările, vocile din sufeagerie îmi atrăgeau ateția tot mai mult când deodată un parfum cunoscut mi-a atras atenția, iar toate simțurile mele s-au ridicat la cel mai mare nivel. Când am intrat în sufragerie Jungkook m-a observat imediat, dar ochii mei era spre persoana căruia parfum mi-a atras atenția. M-am așezat lângă Jungkook care era atât de satisfăcut de situația respectivă."
Jungkook: acum că soția mea și-a făcut apariția..
"Dar Jungkook nu a apucat sa termine ce a avut de zis fiindcă Jimin s-a ridicat și a ieșit afar."
TAEHYUNG POV'S
"Când Jimin a văzut-o pe Y/N s-a ridicat și a ieșit."
Taehyung: Jimin!
"Atunci am ieșit după el."
Taehyung: Jimin, trebuie să...
Jimin: să ce? Să îmi explici? Sincer, chiar aș vrea să știu de ce Y/N este soția lui Jungkook, de ce Jungkook se crede cel mai puternic dintre noi, ce mama dracului se întâmplă?
Taehyung: Jimin, sunt multe de explicat dar jur, promit sa ți le spun pe toate, doar promite-mi că nu te vei atinge de Y/N!
Jimin: am promis asta când am aflat că ea se va căsători cu tine nu cu Jungkook!
"După care Jimin a intrat în casă!"
AUTOR POV'S
"După ce Jimin s-a așezat, Jungkook a început sa vorbească."
Jungkook: okei, acum sper că nu mai pleacă nici unul de la masă! NamJoon ști de ce am spus sa vă întoarceți înapoi în Seoul?
NamJoon: nu! Nu ai apucat să îmi spui!
Jungkook: fiindcă am nevoie de voi!
Jimin: ai nevoie de pioni?
Jungkook: măsoară-ți cuvintele Jimin! Mâine este aniversarea mea și a Y/N-ei! Mâine facem un an de când ne-am unit viețile!
Jimin: de când ai obligat-o?
Jungkook: okei, văd cum stă treaba. Y/N, spune te-am obligat sa devi soția mea?
"Y/N s-a uitat spre Jungkook, apoi spre Jimim și știa că dacă spune adevărul toți vor avea de plătit."
Y/N: nu, nu m-ai obligat!
Jimin: și vrei să te cred? Ce pui la cale Jungkook?
Jungkook: nimic, doar vreau să fi-ți lângă mine de aniversarea noastră, ce îi asa de greu de înțeles?
"Atunci Jimin a dat cu pumnu în masă și s-a ridicat în picioare!"
Jimin: ști ce nu înțeleg eu? De ce mama dracului Y/N este soția ta, ce naiba de întâmplă aici? De ce NamJoon și Taehyung sunt atât de speriați de tine, de ce Suga este și el așa de tăcut?
Y/N: Jimin, calmează-te!
Jimin: nu, nu mă pot calma! Acum un an, fratele meu ne-a despărțit fiindcă el m-a vrut pe mine, iar Taehyung pe tine, dar nu înțeleg cum tu ești soția lui Jungkook!
Jungkook: haide să mâncam și după vom povesti!
Jimin: mâncați voi, mie mi-a pierit pofta!
"Iar Jimin a plecat din încăpere mai furios ca niciodată. Ceilalți au mâncat, după ce au terminat Jungkook și ceilalți s-au dus în biroul său să vorbească, cât timp Y/N s-a furișat și a mers în camera lui Jimin!"
Y/N POV'S
"Cât timp Jungkook vorbea cu ceilalți eu m-am furișat în camera lui Jimin, știu că mă risc, dar trebuie să vorbesc cu el, trebuie să îi explic ce s-a întâmplat acum un an! Când am intrat în cameră, Jimim era cu spatele către mine, avea doar un prosop în jurul taliei, am mers prin spatele lui și am început să îl mângâi ușor pe spate, atunci el s-a întors m-a prins de talie,m-a urcat în poala lui și m-a trântit ușor de perete începând să mă sărute mai puternic ca niciodată."

va continua....




























💪𝑅𝑎𝑧𝑏𝑜𝑖𝑛𝑖𝑐𝑎💪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum