"𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛&𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔"

40 4 0
                                    

Taehyung: nenorocitule, te voi omorî!
"Chiar când Taehyung a vrut să meargă spre el cineva din spatele nostru a tras cu pistolu care l-a facut pe NamJoon să fugă. Atunci acel individ a venit spre noi și-a dat cagula jos și a spus."
Taehyung: HoSeok?
HoSeok: fugiți de aici!
"Asta am și făcut. Când am ajuns acasă totul a fost liniște până când."
Suga: hei...
"Y/N a fugit repede în cameră."
Jungkook: sunteți bine?
Taehyung: Y/N!!
Y/N: lasă-mă în pace!
Jungkook: s-a întâmplat ceva?
Taehyung: nu știu de unde să încep!
"Era deja seară, toți dormeau! Doar eu eram pe canapea cu un pahar de weskey gândindu-mă la Y/N! După atâta timp, în sfârșit am găsit-o! Îmi pare rău Taehyung, dar o vreau doar pentru mine."
AUTOR POV'S
"În timp ce Jimin stătea întins pe canapea cineva a coborât de sus! Nu era nimeni altcineva decât Y/N! Doar că Y/N a trecut pe lângă Jimin fără să spună nimic!"
JIMIN POV'S
"Y/N a trecut pe lângă mine fără a spune un cuvânt."
Jimin: oh, acum ne evităm??
"Dar Y/N nu a răspuns cu nimic înapoi! Atunci m-am gândit să merg dupa ea, am urmărit-o până la mașină, unde acolo am observat-o că stătea în portbagaj!"
Y/N: ce dorești Jimin!
Jimin: pot sta cu tine?
Y/N: crezi că ar fi okei?
"Nu am mai spus nimic înapoi! Doar m-am uitat la ea stând lângă mașină!"
Jimin: ești bine?
Y/N POV'S
"Jimin tot încerca să vorbească cu mine, dar eram prea adânc pierdută în gânduri pentru a ști să îi răspund. O dată cu cuvintele spuse de NamJoon mi-am adus aminte de noaptea aceea."
Y/N: în urmă cu 2 ani am fost la aceel club urmărind pe cineva, pe tatăl tău. Știam că umblă des pe acolo, doar că în seara aia nu a fost acolo, era doar NamJoon, care s-a dat la mine, după câteva îmcercări a devenit ținta mea, doar că el mă cunoștea deja, știa cine sunt, așa că mi-a pus un fel de drog în băutură,  mi-am dat seama de asta, doar că bodyguarzi lui m-au ținut pentru el, m-a forțat să înghit pastila. Am încercat să o dau afară, dar nu am reușit, iar când pastila și-a făcut efect, hormonii au luat putere asupra mea.
Jimin: nu trebuie să îmi povestești!
Y/N: am nevoie de asta Jimin! Am nevoie să mă eliberez! După ce pastila și-a făcut efect am schimbat hainele și am început să dansez la bară până când un individ mi-a atras atenția. Știu că i-am luat băutura din mână și am dat-o peste cap după l-am luat și am mers într-o cameră! Acolo ști și tu ce s-a întâmplat!
"Atunci Jimin a încercat să pună mâna pe mine, doar că m-am tras."
Jimin: Y/N! Nu am știut atunci că tu ai fost forțată să faci lucrul acela, dar mie mi-a plăcut! Știu ca nu sună bine, dar a fost prima dată și pentru mine!
Y/N: ce?
"Jimin nu a mai spus nimic, doar s-a uitat în ochii mei, după care s-a apropiat de mine."
Jimin: niciodată nu am avut șansa să te privesc în ochi.
Y/N: Jimin!
Jimin: ești minunată, fata care mi-a pătruns în inimă, în sfârșit te-am găsit!
"Atunci Jimin si-a lipit gentil buzele de ale mele începând să le miște, nu știu de ce, dar inima mea a început să își accelereze ritmul, apoi mi-am încruțișat mâinile în jurul gâtului său trăgându-l mai aproape de mine. Sărutul era tât de pasional, atât de intens, nu mă puteam controla, atunci am rupt sărutul și i-am dat tricoul jos, după care am început să îl sărut pe gât. Mâinile lui mi-au cuprins talia urcând spre sânii mei începând să îi pipăie ușor! În același timp mâinile mele au coborât spre pantalonii lui începând să îi mângâi penisul, puteam să aud cum respirația lui devenea tot mai rapidă."
Jimin: Y/N! Ești... ești sigură?
Y/N: de ce să nu fiu?
Jimin: dar Tae...
"Nu voiam să aud numele lui Taehyung, așa că i-am prins fața și am început să îl sărut trăgându-l în portbagaj urcându-mă pe el."
Y/N: hai să uităm de restul, acum suntem doar noi doi!
AUTOR POV'S
"Y/N și Jimin au făcut dragoste, s-au simțit atât de bine unul lângă celălalt încât nu i-a interesat dacă îi vede cineva sau nu, dimineața cei doi au avut parte de o surpriză."
Y/N POV'S
"Razele soarelui m-au făcut să mă trezesc, când am tras o privire îl puteam vedea pe Jimin cum doarme lângă mine. A fost așa de plăcut seara trecută, m-am simțit iubită. Nu a durat mult că Jimim a deschis ochii și s-au întâlnit cu ai mei!"
Jimin: neața prințesă!
Y/N: neața
"Jimin a dat să mă sărute doar că o voce cunoscută m-a făcut să tresar."
???: Y/N? Ai dormit în mașină?
"I-am făcut semn lui Jimin să stea pitit jos fiindcă Taehyung se apropia de spatele mașini, atunci pentru a nu-l vedea pe Jimin m-am dat jos și am mers spre el."
Taehyung: hei, ești bine?
Y/N: aveam nevoie de puțin timp singură!
Taehyung: ști că nu îmi place când încerci să faci pe femeia puternică!
Y/N: știu! Haide, îmi este foame!
JIMIN POV'S
"Y/N a plecat cu Taehyung. Atunci m-am ridicat și am zâmbit!"
Jimin: îmi pare rău Taehyung, dar Y/N este a mea acum!
AUTOR POV'S
"În depărtare cineva îi urmărea pe toți din casa lui Suga, mai ales pe Jimin!"
???: planul încă merge foarte bine! Bine jucat HoSeok!!
HoSeok: yeey, bravo mie!
"HoSeok nu era prea încântat de ideea că trebuie să îl ajute pe NamJoon, el încă ținea la vechiul său prieten, Suga! Știa că Y/N este foarte importantă pentru el, știa că îi este ca o soră mai mică."

va continua...








💪𝑅𝑎𝑧𝑏𝑜𝑖𝑛𝑖𝑐𝑎💪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum