"Încercam să îl opresc pe Jimin din a le face lor jocul, doar că Jimin s-a lăsat dus de val. Atunci am început să mă împotrivesc."
Y/N: Jimin!! Revino-ți!
???: da Jimin, nu vrei să o forțezi pe iubita ta! Nu?
Jimin: NamJoon! Ce vrei de la noi?
NamJoon: azi nu am nici o dorință de la voi, dar el are!
Y/N: Tae...
Taehyung: Y/N? Aveai de gând să pleci pe la spatele meu? Cu Jimin?
Y/N: Tae, era mai bine așa!
"Atunci Jimin a vrut să sară la gâtul lui NamJoon doar că acesta i-a tras un pumn și Jimin a leșinat, după care l-a luat și l-a dus în altă încăpere lăsându-ne pe mine și Taehyung singuri."
Taehyung: te-am iubit Y/N, iar tu l-ai ales pe Jimin?
"Nu am mai spus nimic, doar l-am ascultat pe Taehyung."
Taehyung: cât a trebuit să aștept după tine ca să ai încredere în mine? Iar Jimin fiindcă a fost cel cu care ți-ai pierdut virginitatea vrei să pleci cu el?
Y/N: nu am ce să îți spun Taehyung, doar că senrimentele mele față de Jimin au început să apară de când am venit în casă!
Taehyung: iar eu? Eu ce am fost pentru tine în tot acest timp?
"Nu i-am mai spus nimic lui Taehyung, doar m-am întis pe pat începând să se facă totul negru!"
TAEHYUNG POV'S
"Y/N a adormit din cauza drogului dat de NamJoon! Am sărutat-o pe frunte și am mers în camera cealaltă unde NamJoon îl bătea pe Jimin!"
NamJoon: ți-a ajuns fratelo?
Taehyung: hei, calmează-te!
NamJoon: nenorocitu ăsta a vrut să plece înainte să apuc să mă răzbun! Îți vine să crezi?
Taehyung: pot sa vorbesc cu el?
NamJoon: este doar al tău!
"NamJoon cu asta a plecat."
Y/N POV'S
"Dupa ce Taehyung a plecat, m-am ridicat din pat iar NamJoon a apărut în fața mea."
Y/N: unde este Jimin? Ce i-ai făcut?
NamJoon: Jimin este bine!
"Spune el arătându-mi un videoclip cu el. Era lovit, rănit, iar Taehyung stătea și se uita la el."
Y/N: Jimin!
NamJoon: a, a, a! Nu! Noi doi avem de discutat!
Y/N: nu am ce să discut cu tine!
"Spun eu în timp ce l-am împins pe NamJoon și am dat spre ușa, doar că el a reușit să mă prindă."
NamJoon: fi atentă!! Dacă vrei ca Jimin să trăiască trebuie să il convingi să vină de partea mea!
Y/N: și ce te face să crezi ca va accepta?
NamJoon: nu are de ales! Trebuie sa o facă! Tu oricum nu vei fi a lui!
Y/N: de ce spui asta?
NamJoon: fiindcă tu trebuie să te căsatorești cu Taehyung, ca el să poată fi liber! Ca el să fie sigur că nu te mai poate avea, dacă tu faci asta, amândoi o să trăiți!
"După care NamJoon mi-a dat drumul și a plecat lasându-mă sigură. După câteva zile în care am avut grijă de rănile lui Jimin am decis să îi spun de căsătoria cu Taehyung."
JIMIN POV'S
"Y/n avea grijă de ranile mele când deodată s-a întristat, știam că ceva nu este în regulă, așa că nu am spus nimic doar am luat-o în brațe și am strâns-o tare."
Jimin: hei, uită-te la mine. Totul o să fie bine, vom scăpa din asta!
Y/N: nu Jimin, nu vom scăpa din asta și ști de ce? Fiindcă eu trebuie să mă căsătoresc cu Taehyung, iar tu trebuie să pleci cu NamJoon, așa va fi cel mai bine, și pentru mine și pentru tine.
Jimin: și accepți să te măriți cu el?
Y/N: am de ales Jimin?
Jimin: si cu mine? Cu mine cum rămâne? Ce sunt eu pentru tine Y/N?
Y/N: dacă nu te conving sa pleci cu NamJoon te va omorî, si pe mine!
Jimin: nu voi permite asta!
Y/N: Jimin!
"Atunci l-am cuprins de față și mi-am apropiat fruntea mea de a lui."
Y/N: te rog, te rog Jimin. Nu vreau să te pierd!
Jimin: dar cum rămâne cu noi?
Y/N: o să fie bine, vei vedea!
AUTOR POV'S
"Y/N și Jimin au profitat de momentul lor singur și au pierdut noaptea cât mai mult doar ei doi, făcând dragoste, vorbind, stând în brațele celuilalt, însă toate mișcările lor erau urmărite de NamJoon și Taehyung."
NamJoon: planul a mers doar cum a vrut el, sper că îi mulțumit!
Taehyung: și eu sper!
UN AN MAI TÂRZIU
JIMIN POV'S
"A trecut un an de când eu am plecat cu fratele meu, un an de când eu și Y/N am fost despărțiți. Îmi este atât de dor de ea, de ochii ei, de pielea ei, de corpul ei mic peste mine, nu mai suport să știu că ea este în brațele altui bărbat, sper că Taehyung nu a profitat de ea. Gândurile mele au fost întrerupte de NamJoon!"
NamJoon: haide, împachetează!
Jimin: unde mergem?
NamJoon: ne întoarcem în Seoul!
"Inima mea a început să bata ca dracu, după atâta timp, în sfârșit ne întoarcem acasă, în sfârșit o pot revedea pe Y/N a mea."
Jimin: este vorba de șeful cel mare? El ne-a chemat așa deodată?
NamJoon: da, mâine vom lua cine cu el! A spus că are multe să ne povestească!
"Habar nu aveam cine era acest șef, doar știam că lui NamJoon era foarte frică de el."
Y/N POV'S
"Eram în sala de antrenamente, mă eliberam puțin de gândurile negative când deodată am fost întreruptă."
???: haide să mănânci!
Y/N: nu, mersi!
"I-am răspuns cu un ton scârbit doar că lui nu i-a plăcut asta, am crezut că a plecat așa că am început să mă antrenez doar că atunci când nu m-am așteptat m-a prins de mâini și m-a teântit pe podea ținându-mi mâinile deasupra capului."
???: de un an de zile te opui cuvântului meu, ție chiar nu îți pasă de viața ta?
"Nu am spus nimic, doar am evitat privirea lui."
???: cum de poți fi atât de indiferentă cu omul care și-a unit viața cu a ta? Huh?
Y/N: ești un nenorocit!
???: ai făcut dragoste cu nenorocitul acesta!
Y/N: asta fiindcă m-ai drogat imbecilule!
???: da!!! Si mi-a plăcut la nebunie, în felul în care îmi strigai numele, în felul în care te mișcai, în felul în care m-ai lăsat să te ating! Te-am modelat cum am vrut eu!
Y/N: îmi e scârbă de tine!
???: ce ar crede Jimin despre tine? Mai ales când ar ști că ești marcată de alt bărbat? Huh?
"După ce m-a sărutat mi-a dat drumul și a plecat! Mă urăsc atât de tare! Jimin! Îmi lipsești atât de mult!va continua...