Pov harry~
De aftiteling van de film word afgespeeld en darcy is ondertussen spelen in de speelkamer. Emily is de hele dag al een beetje afwezig, ik sla een arm om haar een en geef haar een kus. "Ems Whats wrong?", "hazz,, ik moet je wat vertellen" haar ogen stralen , maar staan verward. Langzaam komt haar stem op gang,"louis is niet de enige die vader word,,, jii word ook vader van je tweede kindje" zegt ze zacht maar verstaan baar. "O mijn god! Emily dat is geweldig!!" Ze schuift naar me toe en knuffelt me, "heb je al een afspraak gemaakt voor de echo?" "Jaa, die staat uhmm voor uhhmm morgen " "mag ik mee?" Vraag ik vol trots, emily knikt. "Hazz,, morgen krijgen we meteen het geslacht te weten,," ik straal het uit, ik word weer vader!*de dag van de echo*
"Harry! Schiet op" hoor ik emily roepen, "ja ja, ik kom"ik storm de trap af en blijf voor emily stil staan. "Ready?" Vraagt ze, ik knik. We stappen de deur uit en lopen richting mijn auto. Ik doe de deur voor emily open, en stap daarna zelf ook in. Mijn handen tikken zenuwachtig op het stuur. We lopen de lange gangen van het ziekenhuis door en stoppen voor een klein kamertje. We kloppen op de deur en lopen naar binnen, de dokter begroet ons en emily gaat liggen. Het echo apparaat word op ems buik gezet. Nog een paar seconde en ik weet wat ik voor baby krijg! De dokter knikt langzaam, jullie krijgen een jongetje. Hoor ik de dokter zeggen, maar dat was niet het enige wat hij zei, hij praat verder en zegt:" jullie krijgen er ook nog een meisje bij, het is een tweeling!", emily straalt het uit van geluk, ik sta op en geef emily een kus op haar lippen. "Ems ik ben zo gelukkig nu" "ik ook hazz, ik ook" ze barst in tranen uit, langzaam staan wr op en lopen richting de auto. " we are getting a boy and a girl!"onderweg naar huis bel ik Gemma op die thuis op mn kleine prinsesje zit te passen, "gem!" "Hazz! En wat word het?" " a boy and a girl!" Schreeuw ik uit, "omg this is amezing! Hier heb je darc even" "hey prinsesje""hooii dadie, ik weet naam voor lief baby meisje," " vertel het is prinses" " Eliana," zegt ze op een schattig toontje." Ja darc, dat is de perfecte naam! En voor het jongetje?" "Uhh, Levy!" " jaa darcy dat worden ze dankje prinsesje en tot straks" ik hang op en emily knikt, " hazz, Eliana vind ik niet zoon mooie naam, ik dacht meer aan jordyn,," " jaa ems dat word het!" Ik geef emily een kus. Ik ben de gelukkigste man op aarde,~heey mensen!
Sorry dat ik zolang niet heb ge-update maar ik heb het zo ontzettend druk, het is misschien een kort hoofdstukje maar het is beter als niets, als je tips hebt of een stukje voor in het boek , laat het me dan weten en misschien zet ik het er wel in!
Xxliz
JE LEEST
And all those little things,,
Random"Hij kijkt me aan met zijn blauwe ogen ze staren verwarrend naar me, hij opent z'n mond "liz, ik...ik...ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken". "Hoezo niet?! Het is wel duidelijk denk ik hé! Jezus daan! Ik ben zwanger door jou! En het enigs...